Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaaa nok en sånn tråd....

Er kjæreste med en fyr, vi er ikke offentlig enda siden vi vil vente litt med det.

Han har en eks som er veeeeldig ivrig på facebooken hannes, kommenterer alt og "liker" alt. Det var han som gjorde det slutt i sommer og hun ville ha han tilbake.

Har ikke noe problem med at hun er på facebooken hannes men hun kommenterer og liker ALT han legger ut. Han tar mye bilder og er veldig flink fotograf og det er greit nok at hun kommenterer det, men når hun i tillegg kommenterer bilder av han. "du er den kjekkeste flinkeste...etc" så går det meg på nervene!!!

Det hender hun ringer og skriver til han også uten at han tar telefonen og så vidt jeg vet så har hun ikke ringt eller skrevet på en stund nå.

Kjæresten min sier at hun bare er sånn, hun er sånn hos alle. kommenterer og liker alt og alle på facebook. Vet at flere sier det så jeg kan forstå at noen har behov for det. Men guuuuuuuuuud så irriterende for meg!!!!! Han blir irritert når jeg nevner at det irriterer meg, fordi jeg ikke har noe å frykte.

Kan ikke noe for det at det går meg på nervene.....hva er vitsen uansett å drive å skrive og "flørte". irriterer meg enda mer når han takker for komplemangene fra hun om utseende hans. Men orker ikke ta det opp med han så det blir sur stemning igjen.

Hva er vitsen!! når de jeg har vært sammen med får seg ny dame så føler jeg at jeg må ha litt respekt og driver ikke å kommenterer i hytt og pine og nærmest flørter med de.

Er det bare jeg som tenker sånn?

Eller er jeg helt urimelig når jeg irriterer meg over dette?

Noen synspunkt mottas med takk....

Anonym poster: 1ca853209e0c2a36cd509cfbb380e5b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han burde vurdere å slette henne som venn? Eller enda bedre - kom dere vekk fra fb.

Skrevet (endret)

.

Endret av DelvisPresley
Skrevet

Krev at han sletter henne fra facebook. Det er faktisk ingen urimelig ting, spør du meg.

Helt enig.

Skrevet

Jeg synes ikke helt du kan forvente at hun skal holde seg unna når hun ikke vet at han har noe på gang med deg. Hvis hun fortsatt vil ha han tilbake er det jo en helt naturlig ting å gjøre.

Jeg synes heller ikke du er urimelig som irriterer deg over det, så lenge du er klar over at hun ikke har noen forutsetninger for å vite at hun irriterer deg. Det hadde vært noe annet om hun holdt på sånn og dere var offentlige kjærester.

• Liker 5
Skrevet

Krev at han sletter henne fra facebook. Det er faktisk ingen urimelig ting, spør du meg.

Hvorfor har ts rett til å kreve hvem kjæresten skal ha på Facebook eller ikke? Det hun kan og har rett til å gjøre er å snakke saklig med kjæresten og fortelle hvordan hun opplever situasjonen, samt komme med ønske om sletting eller begrenset profilvisning.

Hadde det vert kjæresten som fortsatt likte og kommenterte alt eksen foretok seg, så hadde saken stilt seg annerledes.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke helt du kan forvente at hun skal holde seg unna når hun ikke vet at han har noe på gang med deg. Hvis hun fortsatt vil ha han tilbake er det jo en helt naturlig ting å gjøre.

Jeg synes heller ikke du er urimelig som irriterer deg over det, så lenge du er klar over at hun ikke har noen forutsetninger for å vite at hun irriterer deg. Det hadde vært noe annet om hun holdt på sånn og dere var offentlige kjærester.

Enig i denne. Vet hun om deg? Skjønner godt at du blir irritert...

Skrevet

Altså.. Du skriver jo "vi er ikke offentlig enda siden vi vil vente litt med det."

Vet dama i det hele tatt at dere er sammen da?? Kanskje ikke så rart hun fortsatt driver sånn om hun tror han er single?

Og ærlig talt, liten vits å blåse seg så opp da, ja det er irriterendes, men går det ikke ann å bare si det til han typen din da.

Og kan da ikke være nødvendig og slette alt og alle fra facebook, litt får da folk tåle.

Går vel heller ann at du prater med fyren, og han sier ifra på en ordentlig måte at hun kanskje demper seg litt. Og om hun fortsatt ikke gjør det, vel, da er det fordi hun driter i deg og ikke er over fyren :)

Anonym poster: 867c9a85d59a92f7e2791528308856f0

Skrevet

Hadde egentlig forventet å få slakt her inne nå om at jeg er urimelig, men greit å lese at det ikke er bare meg som tenker sånn.

Hun vet nok om meg, de har felles venner som jeg har truffet og jeg har selv kommentert noe men langt fra like mye som hun, jeg er på bilde sammen med han og jeg har på et bilde skrevet et komplemang til han med et kyssetegn hvorpå hun skriver alt det jeg skrev over rett under min kommentar.

Prøver å få han til å forstå mitt synspunkt, men han sier bare at jeg ikke har noe å frykte og at det bare er sånn hun er. Har også foreslått at han kanskje kan si noe til hun på en OK måte så un forstår at hun kanskje kan roe ned. Men det ville han ikke.

ts

Skrevet

Jeg synes IKKE du er urimelig. Hvorfor i all verden skal man ha ekser som venner på fb?

Skrevet

Legg ned hele facebook spør du meg! Så slipper man alle disse "problemene" det fører med seg og skaper..

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes han skal få lov å bestemme selv hvem han vil være venner med og ikke.

Men han bør vise forståelse ovenfor deg. Han burde snakke med sin x om det. Det kan du be han om å gjøre synes jeg. Kanskje hun viser forståelse?

Hvis hun ikke klarer det, så må han vel velge å slette henne eller beholde deg.

Det må være noe galt med dama om hun ikke klarer å vise forståelse...

Det tyder på at hun ikke er ferdig med han og det går utover deg. Det er ikke en sunn start på et forhold mener nå jeg.

Driter han i dine ønsker, så er kommunikasjonen deres dårlig og dere er dømt allerede.

Anonym poster: 0c446cf02344fc935b65928ee25235bb

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i all verden skal man ha ekser som venner på fb?

...som om hvem man har som fb-venner er en stor deal...

Skrevet

Jeg synes han skal få lov å bestemme selv hvem han vil være venner med og ikke.

Men han bør vise forståelse ovenfor deg. Han burde snakke med sin x om det. Det kan du be han om å gjøre synes jeg. Kanskje hun viser forståelse?

Hvis hun ikke klarer det, så må han vel velge å slette henne eller beholde deg.

Det må være noe galt med dama om hun ikke klarer å vise forståelse...

Det tyder på at hun ikke er ferdig med han og det går utover deg. Det er ikke en sunn start på et forhold mener nå jeg.

Driter han i dine ønsker, så er kommunikasjonen deres dårlig og dere er dømt allerede.

Anonym poster: 0c446cf02344fc935b65928ee25235bb

Helt enig!

jeg tenker jeg får vente og se det an, vi har diskutert det så mye i det siste så stemingen har vært litt dårlig. Det er nok ikke lenge før vi offentliggjør forholdet heller så om hun ikke tar hintet da, så spørs det om jeg selv må si fra til henne da :) selv om jeg synes det er han som burde det.

ts

Skrevet

...som om hvem man har som fb-venner er en stor deal...

Er man sjalu så har det faktisk ganske mye å si i ett forhold.
Skrevet

Om det plager deg sånn, blokker henne. Så slipper du å se at hun liker og kommenterer.

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med at de er venner på FB, har selv noen ekser på min facebook uten at verken jeg eller de kommenterer i hytt og pine.

Det ironiske er når jeg prater med en god kompis av meg som jeg hadde fyllasex med en gang for leeenge siden uten noe følelser i bildet i det hele tatt, så synes han det er helt feil og blir irritert over at jeg av og til kan prate med han.

ts

Skrevet

Er man sjalu så har det faktisk ganske mye å si i ett forhold.

tydeligvis. Men det høres like fullt helt patetisk ut.

Skrevet

Jeg synes du bør høre med ham om han har informert henne om at dere har et forhold? Selv om dere er i samme vennekrets er i hvert fall min erfaring at venner er forsiktige med å si noe om at eksen har noe på gang med noen. Det er jo litt for å ta hensyn også... så jeg tenker det er mest fair at han sier det til henne selv, i det minste at han er sammen med "noen". Er hun litt sosialt intelligent roer hun ned kommentarene sine da. Jeg synes det er en fair måte å gjøre det på, det er mye verre å slette eller be henne slutte å kommentere fordi det er et "krav" fra den nye kjæresten. Da blir det jo en sånn kontroll/sjalusifølelse over det hele.

Anonym poster: 20900753003dfd4507044e969dd6c3f0

Skrevet

Hvorfor er dere ikke "offisielt" sammen? Ettersom det virker som alle vet det mener jeg... Kan være på tide å gjøre det "offisielt" så kanskje hun gir seg. Tror hun at det bare er ei han har som rebound og ikke er seriøs med så vil hun vel ikke gi seg med å kjempe for han.

Men på en annen side, noen ekser gir seg ikke uansett hvor seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...