Gå til innhold

Pierre Robert sports collection tights - størrelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har Pierre Robert sports tights?

Jeg fikk en i gave i strl. S og er usikker på om det er meg eller tightsen det er noe i veien med. Jeg synes det passer så rart. Kjempe hard strikk som strammer rundt rundt magen. Lite flatterende. Og det er noe med mønsteret som fremhever rundheten i lårene.

Nå er ikke jeg veldig opptatt av hvilken størrelse jeg bruker, men small pleier å sitte bra (evt være for stort). Jeg er 165 høy og 52 kilo - så er nærmere undervekt enn overvekt hvertfall. Andre sportstights bruker jeg xxs-s. Nike kan jeg kjøpe på barneavdelingen. Men denne duste tightsen får med til å lure på om jeg er helt deformert... Blæh!

Jeg er liten, men har noe flat lesesals rumpe..vet ikke om det er det som gjør det?

Noen andre som har noen erfaringer?

Anonym poster: 624be12a6696d58ca74eb5d562991270

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pierrobert sin, strikken er litt stram i livet ja, men bruker slakke t skjorter/singletter, så går det fint. ellers er jeg ganske fornøyd med min, men jeg har en ensfarget uten mønster, så vet ikke om det kan ha noe å si. uansett treningstights skal mann jo ha på under trening, kan bare prate for meg selv men jeg leger fint lite merke til hva andre har på seg under trening. så ville ikke bekymret meg hvis jeg var deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...