Gå til innhold

Hvor mange par sko?

Anbefalte innlegg

Gjest blomkvisten
Skrevet

Jeg har akkurat 85 par sko (hverdagssko, vintersko, finsko, sommersko og treningssko) Hvor mange har dere? Er selv jente så lurer på hvor mange det egentlig er normalt å ha.. :rolleyes:

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg har;

1 par militärboots

1 par vernesko

1 par pene hverdagssko

1 par joggesko

1 par sandaler

Skrevet

Har 8 par sko.

2 par jeg veksler mellom å bruke mesteparten av tiden. De resterende 6 er lette sommersko eller finsko.

Jeg er av den typen som bruker samme par med sko helt til de faller fra hverandre før jeg kjøpet ett nytt par.

Gjest badeand1
Skrevet

Herregud.

Har:

To par joggesko. Et til daglig bruk og et til trening.

Ett par "badesko" Aner ikke hva det heter.

Ett par vintersko.

Det er de jeg bruker.

Så har jeg to par uggs, ett par støvletter og ett par "høyhelte" sko som aldri blir brukt.

Skrevet

Alt i alt, ca 50 (+-). Det meste av det er finsko, som dessverre alt for sjeldent blir brukt :(

Skrevet

Minst 25 par. Mye mulig det er mer. God blanding av hverdagssko med høye og lave hæler, pensko med høye og lave hæler, vintersko, treningssko (utendørs og innendørs), støvler - og sko jeg ikke bruker lengre, men ikke har hjerte til å kaste/gi bort.

Skrevet

Aldri telt over før så måtte sjekke nå, hadde visst 25 par stående her hjemme. I tillegg så har jeg noen stående på jobb, noen hos mamma, et par i bilen osv.

Faktisk så er det kun 3-4 av disse skoparene som aldri har blitt brukt, resten blir brukt med jevne mellomrom:)

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

2 par sko

et par til vinteren og et par til resten av året

Skrevet

Jeg har ikke telt på lenge, men tror jeg har rundt 30 par. Synes ikke det er spesielt mye egentlig

Skrevet

102 par pensko

3 par treningssko

15 par vintersko (pene og hverdagslige)

1 par gummistøvler

5 par hverdagssko

Skrevet

Jeg tror jeg har rundt 20 par.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jatakk, jeg tror ikke jeg tør å telle :rodme:

Det er nok fort 50 par er jeg redd... inkludert to par velbrukte fjellstøvler, gummistøvler, vernesko og støvletter.

Skrevet

3 par gummistøvler, 3 par fjellsko, 5 par joggesko og lignende, 1 par armyboots, 1 par nesnalobber, 4 par høyhælte ankelboots, 5 par ballerinalignendesko, 2 par lave boots, 1 par knehøye støvletter, 1 par bunadsko, 2 par høyhælte-pensko. Ooog... hmmm, sikkert noen jeg har glemt

Skrevet

7 ballerinasko, 5 ankelstøvletter, 4 støvletter, 7 pumps og pensko, 2 joggesko, 6 sandaler, 1 vernesko, 3 terrengsko, 2 par vanlige flate, 1 vinterstøvler, 1 gummistøvler. Det er ihvertfall disse jeg bruker per idag. Finnes nok et par til bak i skapene.

39 det da.

Anonym poster: 09d861f17a82fe7fcc3a306f496ca27d

Skrevet

Har mista helt tellingen da jeg har masse sko stående hos mamma, mens her hos meg vil jeg tro jeg har 16 par. Hadde ikke plass til alle når jeg flytta..

Skrevet

Har rundt 25, og bruker alle med jevne mellomrom. Gir bort de jeg ikke bruker eller kaster de dersom de er ødelagt. :)

Skrevet

Jeg kaster/gir bort sko jeg ikke bruker, fordi jeg er en helt sykt ryddig person. Så jeg har bare de skoene jeg kan bruke i løpet av året, og det er tilsammen 15 stk. Nok i massevis!!

Skrevet (endret)

Aner ikke hvor mange jeg har, for jeg har flere kasser med sko på loftet, men jeg har 35 par stående i gangen som jeg bruker mye.

12 par Converse i forskjellige farger

6 par høye støvletter

3 par lave boots

1 par vintersko

7 par pumps

5 par joggesko

1 par vernesko

Edit: ..og et par gummistøvler :)

Endret av Mooria
Skrevet

Det vet jeg ikke helt, men tipper 120-130 par. Jeg elsker sko! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...