Gå til innhold

Hvilket fotball-lag heier du på?  

23 stemmer

1. 1. Hvilket fotball-lag heier du på?

• Liverpool
      7
    • Manchester United
      5
    • Barcelona
      1
    • Real Madrid
      0
    • AC Milan
      0
    • Arsenal
      1
    • Manchester City
      0
    • Bayern München
      1
    • Chelsea
      0
    • Inter Milan
      0
    • Et annet lag
      6
    • Driter langt i fotball
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
Videoannonse
Annonse
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Leeds United

Noe jeg har gjort siden 1995

• Liker 1
Skrevet

Liverpoooool!

• Liker 3
Skrevet

Manchester United og Real Madrid :ball:

Skrevet

Manchester United og Real Madrid :ball:

Bra at du heier på ManU. Legendarisk lag. Men Real Madrid ville jeg byttet ut med FC Barcelona.

Skrevet

Bra at du heier på ManU. Legendarisk lag. Men Real Madrid ville jeg byttet ut med FC Barcelona.

En hver dreven supporter bør vite at ManU er et negativt ladet ord, og i england ville man blitt grillet om man gikk på oldtrafford og kalte laget sitt det. United er eneste akseptable forkortning.

Anonym poster: 391ce2915ae9d7d577beaee41bf06932

• Liker 1
Skrevet

En hver dreven supporter bør vite at ManU er et negativt ladet ord, og i england ville man blitt grillet om man gikk på oldtrafford og kalte laget sitt det. United er eneste akseptable forkortning.

Tviler veldig på at ManU er noe dårligere forkortelse enn United. Det er en betegnelse på samme lag. Hadde blitt noe helt annet hvis en Liverpool-fan hadde stelt seg midt i supporterbanden til United med Liverpool-drakt, og skreket Liverpool in my heart.

Skrevet

Har ikke Barca nok medgangssupportere da? :ler:

Nei, holder meg til Real i gode og mindre gode dager... Men gjett om jeg har et problem nå i Champions League?! Ajajaj, gruer meg allerede ;)

Skrevet

Det at ManU oppfattes negativt av mange, kommer av at en del motstandere bruker "Manure" som en mobbe-betegnelse på Manchester United... så det er mange supportere som ikke liker "ManU", rett og slett pga likheten med Manure.

Jeg styrer unna det styggeste fotballspråket uansett (er ikke den verste typen av sinna-supporter, bare når gullet glipper på overtid :ler: ) og tar det ikke tungt hvis noen slumper til å si ManU uten slemme intensjoner. Men jeg skal innrømme at jeg fniser hvis Arsenal forkortes til Arse på TV :sjenert:

Skrevet

laget i mitt hjerte er liverpool! :)

• Liker 1
Skrevet

Har ikke Barca nok medgangssupportere da? :ler:

Nei, holder meg til Real i gode og mindre gode dager... Men gjett om jeg har et problem nå i Champions League?! Ajajaj, gruer meg allerede ;)

Jo, kanskje du har rett? He-he.

Men jeg har alltid sverget min tro til Barca, men Real er et godt lag. Blir vanskelig å velge hvilket av lagene man skal holde med, når man heier på to lag som begge kan ta seg til finale. :)

Skrevet

Tviler veldig på at ManU er noe dårligere forkortelse enn United. Det er en betegnelse på samme lag. Hadde blitt noe helt annet hvis en Liverpool-fan hadde stelt seg midt i supporterbanden til United med Liverpool-drakt, og skreket Liverpool in my heart.

Jeg har en far som er med i norsk united supporterklubb og jeg har selv lest artikkelen i bladet om bruken av ManU. Det er et skjellsord brukt av andre supportere for å rakke ned på klubben. Det brukes ikke av ekte United fans.

Skrevet

Å kalle united manU blir som at eventuelle utelandske Brann-supportere skulle begynt å synge på "Vi skal slukke Brann"

Skrevet

Jeg heier på Madla Il, laget til datteren min.

Skrevet

Vålerenga og Man U.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Lyn selvsagt. Best i by'n:)

Anonym poster: 327a0645eee27cda79c8c8b6b64f0cfa

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tottenham har gjort det siden 78 eller 79 faktisk.

Og i Norge er det selvsagt Stabæk

Endret av Kjetil E

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...