Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen av dere som har erfaringer med samlivskurs? Jeg har en følelse av at det liksom må bli mye svada på et slikt kurs, men er likevel litt nysgjerrig. Det kan jo veldig godt hende at vi har godt av å få satt ord på en del av den kunnskapen vi sitter på uten å vite det. Jeg vet ikke? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært på samlivskurs, men kjenner noen som har det. De var i hvert fall strålende fornøyd. Det er kanskje en del svada, men jeg tror det er mye nyttig også. En lærer en del om hverandre og om hvordan den andre tenker. Og så gjør en jo noe sammen for forholdet. Og det er jo utelukkende positivt. Tror det kan bli lettere å snakke om ting også.

Skrevet

Eg har høyrt om noko som heiter PREP-kurs. Er det nokon her som kjenner til det?

Eg skulle gjerne gått på samlivskurs, hadde eg berre fått sambuaren med meg :-?

Gjest gjesta
Skrevet

PREP-kurs finner du her: http://www.samlivssenteret.no/

Har kjøpt samlivsboka herfra og den er definitivt nyttig. Skulle bare ønske at samboer tok seg tid til å lese den og :-(

Mitt inntrykk at disse kursene gir deg verktøy for bedre kommunikasjon. Tror faktisk at et parforhold har veldig godt av et sånt kurs. Og gjerne før det har skjært seg skikkelig.

Står på ønskelista mi :-)

Skrevet

Jeg har hørt MYE positivt om PREP-kursene (kjenner flere som har vært på det).

Jeg og min samboer har bestemt oss for å gå på kurs. Må bare få ut fingern å melde oss på...

Skrevet

Har også lest Samlivsboka (velkomstpremie i en bokklubb for noen år siden), og fikk masse ut av det.

Vi har ingen problemer i forholdet, men jeg kunne godt tenke meg ett slikt kurs for det. Kommunikasjonen kan vel alltid bli bedre...

Skrevet

Vet dere,jeg tror alle har litt godt av sånne motivasjons og samlivskurs,jeg.

Nye innspill og ideèr om hvordan man kan løse konflikter får man aldri nok av. Fint å lære litt av andre,og se at det er flere som gjør samme feil som en selv.

Dette er noe de fleste burde gjort,FØR de giftet seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...