Gå til innhold

Kvalitet eller kvantitet?

59 stemmer

1. 1. Hvor mange dater hadde du i forrige måned? (Desember)

• 0
      48
    • 1 - 4
      10
    • 5-10
      0
    • 11 - 20
      0
    • Over 20
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

men fortalte han deg om den tidligere på dagen.., tror ikke jeg hadde gjort det.

Ja han fortalte meg om daten under daten vår. Altså viste ikke at han skulle på den daten før vi var på date. Jeg synes det var fint at han var ærlig med meg om hvordan han oppererte og at han fortalte meg at han synes hun var veldig hyggelig men ikke hans type, og det hadde han mistenkt siden han inviterte henne på kaffe bare.

Jeg har selv hatt to dater på en dag, en gang, men det var fordi jeg var på en skikkelig bad date og fikk sms fra en jeg hadde snakket med som var i byen og ville treffe meg. Fortalte han at jeg var på en bad date og kom til å gå hjem snart, men han overtalte meg til å treffe han til ett glass vin. Dummeste jeg har gjort forøvrig for han var kun ute etter en ting og det ble ikke mange slurker av det glasset før jeg dro hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja han fortalte meg om daten under daten vår. Altså viste ikke at han skulle på den daten før vi var på date. Jeg synes det var fint at han var ærlig med meg om hvordan han oppererte og at han fortalte meg at han synes hun var veldig hyggelig men ikke hans type, og det hadde han mistenkt siden han inviterte henne på kaffe bare.

Men tror du han hadde sagt det hvis han virkelig ble betatt av hun nr. 1...?

Skrevet

Men tror du han hadde sagt det hvis han virkelig ble betatt av hun nr. 1...?

Aldri i livet! Ikke hvis han ikke hadde blitt betatt av meg heller. Tror at han sa det for å øke sin egen verdi og vise at han hadde andre som ville på date med han.

Skrevet

Har ingen å date for tiden :) Så da blir det raskt 0 dates

Skrevet

Jeg møtte to stykker i løpet av mine åtte år som nettdater. Andre gangen klaffet det, men så snakket vi vel sammen i fem år. For meg var det uaktuelt å møte mange, mest fordi jeg ikke orket å bli avvist gang på gang.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Nå skal det jo sies at det trenger nødvendigvis ikke å gå så bra. Han ble veldig lite "på" en ukes tid etter vi møttes, og det vedvarte en stund. Så da nyåret kom så lot jeg han få noen dager der jeg ikke tok kontakt med han for å gi han en sjangs til å kontakte meg først. Det tok noen dager, og da han tok kontakt måtte jeg spørre hva det var, eller om det var en naturlig stillhet. Viste seg at mannen er usikker på hva han vil, og trenger tid på å tenke, det har han fått. Det er visst ikke så mye meg det går på, mer generelt. Hva han skal gjøre jobbmessig, bostedsmessig, og om han ønsker å involvere seg med noen ennå. For han ville fortsatt at jeg skulle komme oppover om jeg ville. Mixed signals sier du? Oh yes! Jeg velger å reise oppover med et åpent sinn. Om ikke annet får jeg sett en del av landet som jeg aldri har sett før, og sannsynligvis ikke ville fått sett med det første heller. Dessuten, jeg vil heller møte han nå, og heller få han ut av verden hvis han ikke viser noe interesse utover vennskap når jeg kommer oppover...

Edit: Hmm.. Dette skulle være et svar til Nettinettet.. Antar det faktum at jeg viska ut den derre quote-tingen ikke var det lureste jeg har gjort?

Endret av CaveWeta
Skrevet

Vi kan kalle det for speed-dating kan vi ikke?? hehe

Speeddating :D okidoklo

Da får du noen flere på listen over 0, men kan ikke endre svaret mitt. pfff

• Liker 1
Skrevet

Jeg velger å reise oppover med et åpent sinn. Om ikke annet får jeg sett en del av landet som jeg aldri har sett før, og sannsynligvis ikke ville fått sett med det første heller. Dessuten, jeg vil heller møte han nå, og heller få han ut av verden hvis han ikke viser noe interesse utover vennskap når jeg kommer oppover...

Høres ut som en god ide, og også gode tanker om hele situasjonen. Noen ganger er det greit å bare kjøre på og se hvordan det går. Ingenting overgår tankene om å lure på om noe kunne blitt noe hvis...

Som du sier så får du sett en ny del av landet og en opplevelse i hverdagen. Jeg angrer ikke på noen av reise til datene jeg har hatt, selv om det ikke bare har vært gode opplevelser. Erfaring beriker mener jeg, og dermed er jeg sinnsyk rik og veldig bevisst nå.

Skrevet

Jeg dater mange og er ikke egentlig veldig bevisst.

Så lenge jeg føler det er en tiltrekning der.

Jeg vet hvem jeg er, men ikke helt hva jeg vil ha.

Som igjen fører til perioder hvor jeg blir drittlei og vil spy på alle menn, da tar jeg en pause, og så er det på igjen.

Anonym poster: 2b4fff6b46363356d1947ed1f9d8fbaf

Skrevet

Jeg dater mange og er ikke egentlig veldig bevisst.

Så lenge jeg føler det er en tiltrekning der.

Jeg vet hvem jeg er, men ikke helt hva jeg vil ha.

Som igjen fører til perioder hvor jeg blir drittlei og vil spy på alle menn, da tar jeg en pause, og så er det på igjen.

Anonym poster: 2b4fff6b46363356d1947ed1f9d8fbaf

Min erfaring er at det kan være lurt å bli litt bevisst på hva man ser etter også. Hva slags type mann passer for deg og ditt liv? Det er jo i bunn og grunn det det handler om. Å dele livet med noen og har det fint sammen fordi man liker den samme måten å leve livet på.

Jeg fikk en aha opplevelse når jeg så hvor viktig trening var for meg f.eks. Det å ha en mann som også liker den typen trening som jeg liker slik at vi kan trene sammen er bare fantastiskt!

Skrevet

Jeg møtte to stykker i løpet av mine åtte år som nettdater. Andre gangen klaffet det, men så snakket vi vel sammen i fem år. For meg var det uaktuelt å møte mange, mest fordi jeg ikke orket å bli avvist gang på gang.

Wow hadde dere snakket med hverandre i 5 år før dere møtte hverandre? Og så ble det klaff? Så gøy!

Ja den avvisningen er ikke morro, men etterhvert tror jeg man blir flinkere til å sortere ut de som ikke passer med en uansett og da blir man ikke avvist så mye heller.

Skrevet

Wow hadde dere snakket med hverandre i 5 år før dere møtte hverandre? Og så ble det klaff? Så gøy!

Ja den avvisningen er ikke morro, men etterhvert tror jeg man blir flinkere til å sortere ut de som ikke passer med en uansett og da blir man ikke avvist så mye heller.

Vel, mannen sendte meg en rose, som igjen overtalte meg. Jeg syntes vel egentlig han var litt rar. ;)

Når det gjelder avvisninger så tenker jeg mest på i det virkelige liv, som igjen gjorde at jeg helst ikke traff noen fra nettet.

Skrevet

Vel, mannen sendte meg en rose, som igjen overtalte meg. Jeg syntes vel egentlig han var litt rar. ;)

Når det gjelder avvisninger så tenker jeg mest på i det virkelige liv, som igjen gjorde at jeg helst ikke traff noen fra nettet.

Naaaw men det var jo veldig søtt! :)

Ja jeg tenkte i det virkelige liv jeg også altså. At det er tungt å håpe at noen er den rette via nettet og så treffes man og så blir man avvist. At man ikke er bra nok i virkeligheten men fantastisk på nettet. Det er i allefall noe jeg har opplevd mange ganger og som skremte meg en periode. Men så jobbet jeg med meg selv og innså at jeg kunne endre en del ting ved meg selv for å bli bedre i virkeligheten og da ble det ikke så mange avvisninger lenger.

men veldig hyggelig at du møtte en du likte da! Ingenting er bedre enn det! :)

Skrevet

Blir 3 stk denne uka, tar det som trening og sosialt samvære og skulle det klaffe er det en bonus. Har en uhøytidelig konkurranse med ei venninne, hun er på 2 stk i kveld..

Skrevet

Blir 3 stk denne uka, tar det som trening og sosialt samvære og skulle det klaffe er det en bonus. Har en uhøytidelig konkurranse med ei venninne, hun er på 2 stk i kveld..

Oooo.. her går det unna ser jeg! Morro med sånne uker, og man vet jo aldri hva som skjer! :)

Skrevet

Fatter ikke at folk orker all denne datinga.

Skrevet

Du får nå prøve å date litt før du begynner å klage.. ;)

Skrevet (endret)

Hehe, med tanke på all hårvoksen som går med er jeg enig!

Men greit å ha noe å hvile øya på innimellom, som hviler seg tilbake på deg også.

Endret av Sommee
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan prøver dere da å finne dere kjæreste? :P

Jeg går kun etter kvalitet, og det finner jeg ut ved å snakke med folk. :) Så etter å ha vært single siden 09 så ble jeg lykkelig overrasket over å finne min kjæreste her 30 desember, etter noen pm'er.

Han er KVALITET han. Helt perfekt! ^^,

Skrevet

Jeg går kun etter kvalitet, og det finner jeg ut ved å snakke med folk. :) Så etter å ha vært single siden 09 så ble jeg lykkelig overrasket over å finne min kjæreste her 30 desember, etter noen pm'er.

Han er KVALITET han. Helt perfekt! ^^,

Her på KG? Nå ble jeg nysgjerrig!

Anonym poster: c7ef654077624948c6b6193610c1d69d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...