Gå til innhold

Kvalitet eller kvantitet?

59 stemmer

1. 1. Hvor mange dater hadde du i forrige måned? (Desember)

• 0
      48
    • 1 - 4
      10
    • 5-10
      0
    • 11 - 20
      0
    • Over 20
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ganger er det en ganske lang prosess som man ikke finner ut av før man har truffet forskjellige mennesker og funnet ut hva man trives med og ikke.. Jeg hadde iallfall ikke blitt så bevisst på hvem jeg er og hva jeg ønsker uten å ha datet og sjekket ut hva jeg trives med og ikke.

Tja, folk er vel som vanlig ulike. Noen må nok oppleve det som andre kan tenke seg til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, folk er vel som vanlig ulike. Noen må nok oppleve det som andre kan tenke seg til.

En ting er sikkert og det er at man ikke treffer noen ved å ikke gjøre noen endringer what so ever! ;)

Gjest brutal mann
Skrevet

Hm, her var det ikke mange som datet gitt. Hvordan prøver dere da å finne dere kjæreste? :P

Prøver ikke. Hvorfor prøve å oppnå noe som ikke finnes? Bunnsolide kvinner med integritet og hengivenhet er en forutsetning for kjæreste. Når det ikke finnes, hvorfor kaste bort tiden sin på dating? Nei, da er det bedre å møte folk og prate med dem. Mer fruktbart og skadeomfanget holdes til et minimum.

Skrevet

Nei, da er det bedre å møte folk og prate med dem. Mer fruktbart og skadeomfanget holdes til et minimum.

Men hvis du skal bygge videre på noe med disse folka du møter og prater med så er det jo dating?

Gjest brutal mann
Skrevet

Men hvis du skal bygge videre på noe med disse folka du møter og prater med så er det jo dating?

Men jeg skal jo ikke det. Om ikke annet en vennskap.

Skrevet

Men jeg skal jo ikke det. Om ikke annet en vennskap.

Good Luck med det da :) Plutselig står dama med stor D der og da skal jeg love deg at du ikke nekter ;)

Gjest brutal mann
Skrevet

Good Luck med det da :) Plutselig står dama med stor D der og da skal jeg love deg at du ikke nekter ;)

Jo, jeg har det. Om jeg noen som helst gang skulle ende i et forhold så vet jeg at hun før eller siden bedrar meg, hvorfor skal jeg gidde det? Da er det bedre å være venner og slippe at grenser tråkkes over og forventninger kastes på sjøen.

Skrevet

En ting er sikkert og det er at man ikke treffer noen ved å ikke gjøre noen endringer what so ever! ;)

Tja, trukke det er så smart å gjøre for mye endringer fordi at når man har blitt voksen så er personligheten ganske så fastsatt. Og det er ikke noe smart å gi andre feil inntrykk av en selv.

Men skal man treffe noen som man tror at man kunne ville ha, så må man selvfølgelig treffe noen også. Det er sant ;)

Skrevet

Tja, trukke det er så smart å gjøre for mye endringer fordi at når man har blitt voksen så er personligheten ganske så fastsatt. Og det er ikke noe smart å gi andre feil inntrykk av en selv.

Tullprat. Man velger selv hvem man vil være og hvordan man vil oppføre seg. Har man ting man burde endre for å kunne fungere sammen med noen (hvis det er det man ønsker) så kan man fint gjøre de endringene som trengs.

Å gi feil inntrykk av seg selv er ikke tema, men å bli en bedre versjon av seg selv er.

Skrevet (endret)

Tullprat. Man velger selv hvem man vil være og hvordan man vil oppføre seg. Har man ting man burde endre for å kunne fungere sammen med noen (hvis det er det man ønsker) så kan man fint gjøre de endringene som trengs.

Å gi feil inntrykk av seg selv er ikke tema, men å bli en bedre versjon av seg selv er.

Helt feil. Man velger absolutt IKKE hvem man selv vil være, nei.

Ulike folk har som regel helt forskjellige styrker/talenter/interesser og svakheter; og alt dette farger da hele personligheten og styrer ikke minst hver enkelts oppførsel.

F.eks kan ikke alle bli en god selger. Dette krever nemlig helt spesielle egenskaper og interesser hos individet. Og ikke nødvendigvis bare positive egenskaper, men det er en helt annen sak ;)

Endret av Steinar40
Skrevet (endret)

0 i desember, var ikke i modus. Har en avtalt om ikke lenge. Begynner så smått å kjenne duften av sagmugg hehe, så da drar det seg nok til mot våren. Har 2-3 interessante til linet opp på sukker, men stresser ikke. Har ikke kontaktet noen selv ennå.

Problemet med spørsmålet her er at man aldri vet særlig sikkert om det er kvalitet, derfor går jeg vel for kvantitet etterhvert, selv om det går mye hårvoks. Hyggelig å møte nye mennesker uansett.

Endret av Sommee
  • Liker 1
Skrevet

Jeg var på en date i desember. Eller, kanskje det var to siden vi møttes to dager på rad. Anyway, det jeg skulle si etter diskusjonen her inne, om at det "kun" er hyperdaterne som datet i desember så er jeg langt fra noen superdater. Dette var første date siden april.. Har hatt kontakt med denne mannen jeg møtte siden slutten av august, men pga hans jobb og stor geografisk avstand mellom oss, så lot det seg ikke gjøre med et møte før da. Nå skal jeg besøke han neste helg, gleder meg til å se han igjen :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Regner med folk man treffer på byen, og de fortsatt er tilstede i ens nærhet morgenen etter ikke teller?

Endret av Perrin
Skrevet

Regner med folk man treffer på byen, og de fortsatt er tilstede i ens nærhet morgenen etter ikke teller?

Vi kan kalle det for speed-dating kan vi ikke?? hehe

Skrevet

Jeg var på en date i desember. Eller, kanskje det var to siden vi møttes to dager på rad. Anyway, det jeg skulle si etter diskusjonen her inne, om at det "kun" er hyperdaterne som datet i desember så er jeg langt fra noen superdater. Dette var første date siden april.. Har hatt kontakt med denne mannen jeg møtte siden slutten av august, men pga hans jobb og stor geografisk avstand mellom oss, så lot det seg ikke gjøre med et møte før da. Nå skal jeg besøke han neste helg, gleder meg til å se han igjen :)

Her snakker vi kvalitet kontra kvantitet i allefall og sååå hyggelig å høre at dere skal treffes igjen til helgen! Masse masse lykke til! <3

Gjest SpaceBaby
Skrevet

0 dater. Blir faen ikke mer kvalitet enn det.

Skrevet

Det var veldig optimistiske alternativer. Tror du kunne hatt de alternativene på et helt år.

• Liker 1
Skrevet

Det var veldig optimistiske alternativer. Tror du kunne hatt de alternativene på et helt år.

Nja, det begynner å bli en del som har dating som hobby virker det som. En jeg var på date med en gang hadde hatt en kaffe date med ei anna ei tidligere på dagen. Meg hadde han invitert på middag, det måtte jeg ta som et kompliment, sa han.

Skrevet

0 dater. Men jeg er ikke skikkelig på sjekkern om dagen. Har mye skolearbeid fram til våren.

Men ser nok mer etter kvalitet. Jeg har barn og et hektisk liv, så derfor tar jeg meg ikke tid til å date mange.

Jeg skal muligens snart på en date, det er med en mann som er så bra på papiret, at uansett om det blir romantikk eller ikke, så skal vi nok få en utrolig bra samtale.

• Liker 1
Skrevet

Nja, det begynner å bli en del som har dating som hobby virker det som. En jeg var på date med en gang hadde hatt en kaffe date med ei anna ei tidligere på dagen. Meg hadde han invitert på middag, det måtte jeg ta som et kompliment, sa han.

Da har jeg plutselig to dater innen kort tid. Kvalitet tror jeg også begge er.

Men to på en dag tror jeg ihvertfall hadde vært stress..., men fortalte han deg om den tidligere på dagen.., tror ikke jeg hadde gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...