Gå til innhold

Kvalitet eller kvantitet?

59 stemmer

1. 1. Hvor mange dater hadde du i forrige måned? (Desember)

• 0
      48
    • 1 - 4
      10
    • 5-10
      0
    • 11 - 20
      0
    • Over 20
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dere som dater, hvor mange dater har dere i løpet av en måned? Er det slik at dere bruker tid før dere velger å treffe noen fordi dere er bevisste på valget dere tar,(kvalitet) eller handler det om å treffe flest mulig og dermed øke sjansene for å finne noen man passer sammen med i mengden? (kvantitet)

Endret av Nettinettet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, her var det ikke mange som datet gitt. Hvordan prøver dere da å finne dere kjæreste? :P

Skrevet

Om det bare gjelder nettdating kan jeg ikke svare. Jeg stifter bekjentskaper gjennom studier, trening, venners venner osv. Ikke bevisst for å finne en kjæreste vel å merke, men det er sånn dater har blitt til hittil.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg datet ingen i desember. Følte rett og slett ikke for det.

Skrevet

Om det bare gjelder nettdating kan jeg ikke svare. Jeg stifter bekjentskaper gjennom studier, trening, venners venner osv. Ikke bevisst for å finne en kjæreste vel å merke, men det er sånn dater har blitt til hittil.

Endret til dating nå.. hadde ikke sett at jeg hadde skrevet nettdating en gang jeg.. skjer vel automatsk! :)

Skrevet

Jeg datet ingen i desember. Følte rett og slett ikke for det.

Tenker det var mange som ikke hadde tid heller i Desember, så da er det vel bare "hyper" daterne som var i jernet den måneden.. hehe

Skrevet

Nettinettet, jeg skulle ønske du kunne drive research til "jobben" din et annet sted enn på kvinnguiden.

Anonym poster: fff1196e0b2d17279e12a9338d6854e0

• Liker 8
Skrevet

Endret til dating nå.. hadde ikke sett at jeg hadde skrevet nettdating en gang jeg.. skjer vel automatsk! :)

Da så! :) det er sjelden jeg går på en offisiell date, jeg holder det mest casual i utgangspunktet, men jeg krysset av for 1-4, for jeg hadde vel noe som kan kategoriseres som en date i desember :)

Skrevet

Nettinettet, jeg skulle ønske du kunne drive research til "jobben" din et annet sted enn på kvinnguiden.

Anonym poster: fff1196e0b2d17279e12a9338d6854e0

Dette har da ingenting med jobben min å gjøre, jeg er bare nysgjerrig. Men det er greit, jeg skal stille spørsmålene mine som anonym så slipper du å irritere deg over at jeg er her inne og lurer på ting! <3

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Tenker det var mange som ikke hadde tid heller i Desember, så da er det vel bare "hyper" daterne som var i jernet den måneden.. hehe

Jeg hadde ferie i desember. Tror bare jeg er litt lei av både dating og det å være singel. En sånn fase der jeg ikke orker å anstrenge meg innen dating. det går nok over når det blir lysere ute.

Skrevet

Da så! :) det er sjelden jeg går på en offisiell date, jeg holder det mest casual i utgangspunktet, men jeg krysset av for 1-4, for jeg hadde vel noe som kan kategoriseres som en date i desember :)

Føler det er mange som dater slik som du, men samtidig så er det så mange her inne som skryter av alle datene de har og hvordan de bare hopper på en ny date hele tiden, så jeg ble litt nysgjerrig på hvor mange som egentlig dater og hvordan de gjør det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ferie i desember. Tror bare jeg er litt lei av både dating og det å være singel. En sånn fase der jeg ikke orker å anstrenge meg innen dating. det går nok over når det blir lysere ute.

Tror ikke du er alene om det altså! Er jo mye hyggeligere å treffe nye mennesker når det er varmere i været og sola skinner! Nesten så alle de single kommer ut med sommeren.. klare for sommerflørt og hygge! :)

Skrevet

0, og slik har det vært en stund. Tida strekker jo ikke til med jobb (mye mer enn 8-16 jobb), trening og alt det andre som må gjøres.

Anonym poster: ca76441872058e6bce80d9a7dc735bd8

Skrevet

Hadde vel 2 første dater med samme person i desember. Vi møtes regelmessig fortsatt.

Anonym poster: cc2991630439ee0d4da3c3aeb6fe54ff

Skrevet

Hadde vel 2 første dater med samme person i desember. Vi møtes regelmessig fortsatt.

Anonym poster: cc2991630439ee0d4da3c3aeb6fe54ff

Så hyggelig å høre! :)

Skrevet

Kvantitet har null interesse.

Kvalitet er det som betyr noe.

Skrevet

Jeg vil selvfølgelig ha kvalitet, men for å komme dit tror jeg at det blir kvantitet først for jeg må jo se om det er kvalitet. Og det vet man jo ikke før man dater dem.

Anonym poster: 7af476699b9b1aa3d306a68253ff893c

Skrevet

Jeg vil selvfølgelig ha kvalitet, men for å komme dit tror jeg at det blir kvantitet først for jeg må jo se om det er kvalitet. Og det vet man jo ikke før man dater dem.

Anonym poster: 7af476699b9b1aa3d306a68253ff893c

Jeg føler vel kanskje selv at jeg har kastet bort mye tid på dårlige dater, som jeg kunne unnslippet hvis jeg ikke var så desperat? Men samtidig er det mye å lære av dårlige dater og.. kommer mulig ann på hvor selvsikker og bevisst man er? At de som ikke helt vet hva de leter etter bør date kvantitet, mens de som vet hva de vil ha kan vente på kvalitet?

Skrevet

Jeg føler vel kanskje selv at jeg har kastet bort mye tid på dårlige dater, som jeg kunne unnslippet hvis jeg ikke var så desperat? Men samtidig er det mye å lære av dårlige dater og.. kommer mulig ann på hvor selvsikker og bevisst man er? At de som ikke helt vet hva de leter etter bør date kvantitet, mens de som vet hva de vil ha kan vente på kvalitet?

Kanskje det da er lurere å finne ut hva man vil ha først?

Skrevet

Kanskje det da er lurere å finne ut hva man vil ha først?

Noen ganger er det en ganske lang prosess som man ikke finner ut av før man har truffet forskjellige mennesker og funnet ut hva man trives med og ikke.. Jeg hadde iallfall ikke blitt så bevisst på hvem jeg er og hva jeg ønsker uten å ha datet og sjekket ut hva jeg trives med og ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...