Gjest gjest Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Hei. Ble i begynnelsen av desember dumpet av min samboer gjennom 4 år. Vi har tidligere hatt et turbulent, men svært lidenskapelig forhold. Men vi har vært igjennom både utroskap og en del tillitsbrudd. Vi havnet i en vond sirkel, og etterhvert fikk han øyne opp for en på jobben, som jeg alltid har fryktet han skulle falle for. De har nå tekstet en del, vært en del sammen, og hatt sex osv, oppført seg som kjærester med andre ord. Det er nå 1 og 1/2 mnd siden det var oss, og jeg begynner å føle livet er greit å leve igjen. Jeg innser at jeg kan få det til uten han, og begynner å se virkeligheten i øynene. Og slutter å glorifisere han, noe jeg gjorde med en gang bruddet var et faktum. Under bruddet har det aldri gått over 10 dager siden vi hadde noen form for kontakt, og vi har også hatt sex under denne perioden i et svakt øyeblikk hos begge, antageligvis. Jeg fikk en telefon igår, hvor han sier han savner oss, savner tryggheten og sikkerheten han fant hos meg. En del av meg har lengtet etter å høre dette, mens en annen del av meg er på vei ut av dette, og drømmene om et helt nytt liv er tilstede. Under bruddet har han behandlet meg nokså respektløst og stygt. Og jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal respondere på det han sier til meg nå? Jeg vet han ikke fortjener meg mer, og jeg er redd vi aldri vil være bra for hverandre.... Men samtidig får jeg vondt av han.. Hva ville dere gjort i samme situasjon? Det skal nevnes at han sier det aldri har vært noe annet enn vennskap og et ligg i fylla med hun fra jobben, men klarer ikke tro på dette. En del va meg ønsker å ligge nært han igjen, og en del av meg ønsker å knuse hjertet hans og påføre han smerte..... Jeg har lidd i nesten 2 mnd nå, og han har antageligvis bare hatt det vondt i noen dager. Ønsker ikke komme ut av dette som taperen...
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Du høres ikke ut som en taper, men sterk og klok kvinne, med intelligens. Du gjør rett i å gå videre med livet ditt, og finner nok en aller tiders kar som vil elske deg (Mann 40) Anonym poster: 5a8b2c50e7a913e9b987d1aabb9a950b 2
Nowayback Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 (endret) . Endret 20. juli 2023 av DelvisPresley
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 Høres ut som om han vil ha en enkel løsning med å hoppe tilbake til deg, til tross for at han har driti på draget og behandlet deg respektløst. Ingen tvil om hvem som er mest "taper" her. Han burde tenkt igjennom konsekvensene før han hoppet til køys med noen andre. Ikke la han spille på din medfølelse med mindre du ønsker det selv. Om du skulle vurdere å ta han tilbake bør han vise at han absolutt er en angrende synder. Kan det bli bra igjen? Og om du skulle ta han tilbake, hvor stor er sjansen for at han på nytt kan finne på å falle for noen andre? Jeg ville aldri ha tatt han tilbake. Anonym poster: a35db836073002ca0c106370754bcfdd
makkapakka Skrevet 14. januar 2013 #5 Skrevet 14. januar 2013 du blir bare en ny mellomstasjon inntil en ny spennende dame dukker opp. Det er lett å komme tilbake til deg, det har skjedd før og det vet han! Nå får du vise ryggrad og be han reise dit han egentlig hører hjemme..
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #6 Skrevet 14. januar 2013 Inderst inne så har du svar på ditt spørsmål selv ts.. Det virker som du har bestemt deg for ett liv uten han, og den sårheten og alt du har vært gjennom allerede - er noe som først dukker opp hos mennene i senere tid - i følge research.. At kvinner sørger først og så kommer seg videre, mens mannfolk tror at det er til å feie under teppet og seile på bølgen om at gresset er grønnere på den andre siden - til de innser hvor feil det gikk ann og ta, for så måtte kjenne på kjærlihetssorgen som du allerede er godt kjent med.. Om du hadde tatt han tilbake, hvordan tror du ting ville blitt ? Jeg vil tro det alltid kommer til å føles som om det er en elefant i rommet, og at han allerede har tatt de valgene han tok og såret deg slik som dette? Hadde jeg vært deg, ville jeg sluppet han allerede nå.. I stedet for å gå gjennom flere år til, for så endelig bryte helt ut. Var frem og tilbake i 5 år med min eks, det ble værre og værre. Du vil alltid elske mannen, eller bry deg om han, for dere har historie og hadde en såkalt fremtid - frem til han valgte å gi slipp på deg til tross for en annen kvinne?! Nei vet du hva.............følge hjertet ditt.. Men ikke bli sammen med han for samvittighetens skyld, eller at du føler synd i han.. Han tok valget å gå..for så innse at hun andre ikke var bedre enn deg, og angrer.. Selvsagt KAN det hende dersom dere går tilbake til hverandre, at dere vil være lykkelige sammen resten av livet.. Du må nesten bare ta en sjangse og føle på hva som er mest rektig for deg. Det finnes alltid en ny mann der ute til deg, og av en eller annen grunn så blir neste kjæreste bedre enn forrige, for du vet hva du ønsker i mannen og hvilke verdier og synspunkt for livet om stemmer for deg. Ikke gå tilbake til eksen i frykt for å forbli singel hvertfall..... Rotete innlegg her, beklager det.. Men har vært gjennom så mye selv, med eksen som det var flere år med sårhet og tøff tid. Man mister seg selv og alt blir ett stort svart hull i tilværelsen.. Men tiden leger alle sår, og mannen jeg er sammen med idag er verdens beste mann! På alle plan. Alikevel valgte jeg å gå, i frykt for å ende opp med han som med eksen, heldigvis tok han meg tilbake Skal sies, at jeg etter 8 år fremdeles tenker på eksen det gikk som det gikk med.. hver eneste dag..! Anonym poster: 0476b7a0a24aed21582e68f9a6b4a291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå