Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett det nye showet deres?

Vi skal på fredag og jeg gleder meg :hoppe: var sist gang, men da satt vi så veldig langt bak så vi mistet på en måte litt av opplevelsen. Denne gangen sitter vi på tredje rad.

Videoannonse
Annonse
Gjest -kebolle
Skrevet

Jepp - jeg var heldig å fikk være med på gratis visning - før premieren!! :-) Jeg og de jeg dro sammen med, syntes det var kjempebra! Umiskjennelig Ylvis-stil, de har jo kjempebra sceneutrstråling og gjør alt veldig naturlig. Skikkelig driv. Kos dere! (Og skriv gjerne hva du syntes etterpå?!)

Skrevet

Åja, fortell hvordan det er!

Vi har også lurt på å dra, men er så treige til å få ut finger'n at det blir vel ikke noe... Har ikke sett dem live før, men det vi har sett på TV ser jo kjempebra ut!

Skrevet

Jeg skal skriver referat. :D

Skrevet
Hvem er dette?

Slenger meg på Anna Lovinda her og spør om det samme. Og er Ylvis et ordspill på Elvis?

*grønn ku*

Skrevet

Takk Arven!

Det er mye vi i utlendighet ikke får med oss av ting og tang i Norge. Neste gang skal jeg søke på webben først kanskje?

Men at de heter Ylvisåker da! Kult!

:-)

Skrevet

Jeg så dem da jeg var hjemme på vinterferie. Veldig bra, morsomt og så er de jo SÅ søte.

Piglet

Skrevet
Jeg så dem da jeg var hjemme på vinterferie. Veldig bra, morsomt og så er de jo SÅ søte.

Piglet

:Nikke::hjerter: de er til å spise opp.

Skrevet

Anbefales!!! jeg storkoste meg og var lei meg da det var slutt :tommelsmil: er forøvrig en av Norges største Ylvis fan :sjenert: de er jo sååå søte.. hadde lyst til å løpe opp på senen hele tiden. (satt på tredje rad)

Skrevet

De er bare råbra :Nikke:

For meg er det ekstra kjekt å se på dem da jeg gikk i klasse med eldstekaren, Vegard, på barne- og ungdomskolen. Det første showet så jeg 2 ganger, langt foran og langt bak. Fordeler med både foran og bak. Har ikke kommet meg så langt til å se denne konserten :-?

Så du de på "Først og sist" da lek-Linda var med? De er jo så herlige måten de leker med ting på. Bård har et ekstra godt forhold til Linda sier Vegard. Og Bård snakker videre om at pappan hadde så mange gøye blader liggende :ler:

Skrevet
:ler: så det ikke, men de gjør det alltid bra når de stiller i media. Utrolig hvor naturlig det faller for dem, de gjør aldri noe som virker påtatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...