Tropic Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Forslag til 30-årsgave til min kjære, vet ikke hva jeg skal finne på. Han blir 30 i mars, men må begynne å tenke litt allerede nå har jeg funnet ut. Tenker maks 5000kr. Han er ikke bilinteressert, ikke særlig glad i festing. Ferietur er utelukket, sportsting er utelukket, han har alt han trenger der. Ingen spesielle hobbyer utenom sport og trening, og han trenger ikke noe til trening dessverre. Risikosport (fallskjermhopp ol) er heller ikke aktuelt. Har dere noen forslag? Er helt blank og har lyst å gi noe spesielt...
pusekatta Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Kan han heller ikke ha nytte av PT-timer? Og hvorfor er ferietur uaktuelt? Klær kanskje? Noen gode sko? Ny laptop? 9 retters middag på en ekstremt fancy restaurant? (jeg lover, det er så verdt det!). Eventuelt kan du jo kjøpe en diiiiger "gavekurv" med alt fra kinobilletter, klær, konsertbilletter, bøker han liker, osv osv osv. Jeg synes ihvertfall det er supergøy å få masse småting hvis det ikke er noe annet "stort" jeg trenger.
Tropic Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2013 Kan han heller ikke ha nytte av PT-timer? Og hvorfor er ferietur uaktuelt? Klær kanskje? Noen gode sko? Ny laptop? 9 retters middag på en ekstremt fancy restaurant? (jeg lover, det er så verdt det!). Eventuelt kan du jo kjøpe en diiiiger "gavekurv" med alt fra kinobilletter, klær, konsertbilletter, bøker han liker, osv osv osv. Jeg synes ihvertfall det er supergøy å få masse småting hvis det ikke er noe annet "stort" jeg trenger. Klær og sko har han så mye av, PT-timer hadde kanskje vært noe, det må jeg tenke litt på. Diger gavekurv er jo også en ide om jeg ikke finner en stor gave å gi.. Huff, vanskelig dette.
Tropic Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2013 Nei, han ønsker seg absolutt ingenting, noe som ikke gjør saken lettere. Ja, klokke kan jeg vurdere, har faktisk ikke tenkt tanken!
MissStiles Skrevet 15. januar 2013 #7 Skrevet 15. januar 2013 Jeg vet heller ikke hva jeg skal kjøpe til kjæresten min når han fyller 30 år i mars. Eneste jeg har kommet på hittil er klokke eller koffert.
Tropic Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2013 Jeg vet heller ikke hva jeg skal kjøpe til kjæresten min når han fyller 30 år i mars. Eneste jeg har kommet på hittil er klokke eller koffert. Ja, det er så vanskelig, vil jo at det skal være en litt spesiell gave som han kan ha lenge. Vanskelig!
MissStiles Skrevet 16. januar 2013 #9 Skrevet 16. januar 2013 Ja, det er så vanskelig, vil jo at det skal være en litt spesiell gave som han kan ha lenge. Vanskelig! Helt enig! Også vil jeg gjerne gi han en minst like bra 30års gave som det jeg fikk av han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå