AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Jeg har en uvane at jeg vasker håret hver dag, men vet jo at man egentlig ikke skal gjøre det. Synes håret mitt blir så fett og ekkelt når jeg ikke vasker det. Kan jeg bruke tørrshampoo de dagene jeg droppe shampoo? Eller mister hele den "ikke-vask-deg-hver-dag"-grei sin funksjon da? Anonym poster: 8ad17d2eddcfbf73112220937c2fd0fb
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Selvfølgelig kan du bruke tørrshampoo når du ikke vasker håret Det den gjør er å dra ut oljene som gjør håret fett. Men ellers bør du bruke ordentlige shampoo og balsam. gjerne slike som er for volum, da de ikke legger igjen masse greier som tynger håret og gjør det fett. Anonym poster: 3ed798e3f0820aa19aa6556bd5b59f30
Gjest Euforia Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 Ja, men den fungerer ikke like bra dag 2 hvis du gjorde det dagen før. For meg blir det bare en kjapp løsning hvor jeg forskyver dusjingen til kvelden eller evt. neste dag.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #5 Skrevet 14. januar 2013 Takk for alle svar:) Da slipper jeg å føle meg ufresh! Anonym poster: 8ad17d2eddcfbf73112220937c2fd0fb
Gjest Loverdose Skrevet 14. januar 2013 #6 Skrevet 14. januar 2013 Kan noen fortelle meg hvordan man får bort det hvite pulvere som setter seg i håret? Jeg er brunette og har kjøpt tørrsjampoen fra Bjørn Axen, men håret mitt er jo hvitt når jeg er ferdig. Og børster jeg det, blir det like fett... MED HVITT PULVER.
Olive Skrevet 14. januar 2013 #7 Skrevet 14. januar 2013 Kan noen fortelle meg hvordan man får bort det hvite pulvere som setter seg i håret? Jeg er brunette og har kjøpt tørrsjampoen fra Bjørn Axen, men håret mitt er jo hvitt når jeg er ferdig. Og børster jeg det, blir det like fett... MED HVITT PULVER. Jeg er lys blond så har ikke det problemet selv - men vet at blant annet Batiste har en beregnet på mørk hår.
Lykkelitenen Skrevet 14. januar 2013 #8 Skrevet 14. januar 2013 Jeg har mørkt hår og elsker Bjørn axen, nettopp fordi det er den eneste som ikke er laget for mørkt hår som ikke gir meg gråskjær. Men jeg rister den godt og trenger absolutt ikke mye av den, og da blir det heller ikke hvitt.... Kanskje om du prøver en mindre mengde produkt go sprayer fra god avstand? For mye vil nemlig ha motsatt effekt og gi en form for klissen volumpuddereffekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå