Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er verdens snilleste mann. Han er alt jeg kan ønske meg. Han er nydelig, utrolig snill, morsom, omtenksom, romantisk, og venninnene mine sier jeg er verdens heldigste jente.

Problemet er at han kom ut av et forhold kun 2 mnd før han møtte meg. Forholdet varte i 5 år, og hun har ringt meg, sendt sms, oppsøkt meg, slått meg på byen osv. Jeg vet for mye om fortiden deres, fordi hun har gnidd det inn i hodet mitt. Jeg tenker på henne/dem hele tiden, og nå har det gått snart et år siden vi møttes..

Vi snakker om det når jeg føler det slik, og han beroliger meg, forteller meg hvorfor jeg er bedre, hvorfor han elsker meg, hennes feil og mangler osv, men alikevel så sliter jeg..

jeg vil ikke la dette ødelegge forholdet mitt.. Kan noen hjelpe meg?

Vi er begge 26..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auda... Pass deg,for snart er han long gone.

Skrevet

Auda... Pass deg,for snart er han long gone.

skjerp deg.

Gjest LineaAlba
Skrevet (endret)

Samboeren min er verdens snilleste mann. Han er alt jeg kan ønske meg. Han er nydelig, utrolig snill, morsom, omtenksom, romantisk, og venninnene mine sier jeg er verdens heldigste jente.

Problemet er at han kom ut av et forhold kun 2 mnd før han møtte meg. Forholdet varte i 5 år, og hun har ringt meg, sendt sms, oppsøkt meg, slått meg på byen osv. Jeg vet for mye om fortiden deres, fordi hun har gnidd det inn i hodet mitt. Jeg tenker på henne/dem hele tiden, og nå har det gått snart et år siden vi møttes..

Vi snakker om det når jeg føler det slik, og han beroliger meg, forteller meg hvorfor jeg er bedre, hvorfor han elsker meg, hennes feil og mangler osv, men alikevel så sliter jeg..

Vi er begge 26..

Ikke ta det hun sier for god fisk. Hun ønsker jo å splitte dere, så hun kan finne på å si hva som helst for å gjøre deg usikker. Du kan trøste deg med at jo mer hun plager deg, jo mindre attraktiv blir hun i din kjærestes øyne. Og jo mer du tviler, jo nærmere kommer hun å oppnå det hun vil. Han har en ustabil eks, og du må ta han som han er eller gå videre. Jeg ville anmeldt henne for trakassering. Hun kan ikke stalke deg og angripe deg fysisk og slippe unna med det. Vet om tilfeller der slike personer har havnet i fengsel. Rapporter hver eneste episode til politiet, til slutt har de en stor nok historikk til å faktisk gjøre noe med det. Ta utskrift av alle meldinger og dokumenter alt som kan dokumenteres.

Har kjæresten din satt ned foten ovenfor henne? Syns han burde kreve at hun holder seg unna. Og støtte deg når du drar til politiet.

Endret av LineaAlba
Skrevet

Har opplevd akkurat det samme, minus det å bli slått på byen.

Kjæresten min sin eks kontakter også meg, slik som din. Hun graver i forholdet våres.

Det eneste tipset du kan få av meg er å ignorere det. Ikke svar henne. (Jeg har fått høre av flere som kjenner henne at hun er psykisk syk da.)

Anonym poster: d3fed9a4a1762498ec0b3ffad07b3c51

Skrevet

Vi er begge 26..

Hvorfor i alle dager har hun slått deg ???

Skrevet

Anmeld henne for legemsfornærmelse (evt. beskadigelse hvis du fikk større skader), hun har jo faktisk slått deg. Du skal ikke la sosiopaten styre livet ditt!

Skrevet (endret)

Høres ut som en som er ustabil / psycho. Hun er bare ute etter å lage kvalm. Går det for langt bør du for deres beste kontakte politiet, om det er plagsomt er det også greit å prate med en psykolog om dine følelser og opplevelser rundt det. Det kan gjøre det lettere for deg og forholdet deres.

Endret av Charmander
Gjest kinkylita
Skrevet

Tror ikke ts trenger hjelp om hvordan bli kvitt dama til x'en, men mer om å komme seg videre uten å slite med tanken om han og x'en sammen.

Jeg har ikke noen gode råd egentlig, bortsett fra å prøve så godt du kan med å slå tanken bort fra deg hver gang den kommer snikende. Tenk over om og om igjen i hodet ditt hva han har sagt til deg, om dem to og om -dama og tvihold på tanken om hvorfor han valgte deg framfor hun.

Jeg skjønner hvordan du har det, for jeg har hatt det slik selv før, og de tankene slapp aldri helt taket. Men ingen kan gjøre noe med fortida si, uansett hvor mye en sliter med å gå videre.

Så rådet mitt blir å rett og slett prøve å glemme fortida. Du har vel hatt dine romanser og kjærester før du traff din nåværende? Tenker du like mye på de nå som du er i et nytt forhold? Betyr de mye for deg nå? For kjæresten din tenker garantert ikke på x-dama si nå. Det er du som er i fokus hos han nå.

Skrevet (endret)

Hva får henne til å tro at det er greit å plappre til deg????

Jeg ville vedt din kjære vennligst si til sin x klappe igjen brøhullet sitt å gå videre. Dette er hans oppgave. Å skåne deg.

Ingen skal la sin fortid gå på bekostni g av andres lykke. Det er griskhet!!

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...