Gå til innhold

Krangel om parkeringsplass på jobb - tar ikke hensyn

Anbefalte innlegg

Gjest Miev dama
Skrevet

På jobb har vi noen parkeringsplasser for el biler. I dag var det så kaldt at mitt batteri er 99% utladdet når jeg kom frem på jobb men det er ingen ledige ladeplasser. Jeg tok kontakt med ei av de hurpene i administrasjonen som har kort vei og en helt ny Nissan og spurte om jeg kunne få plassen hennes slik at jeg kom meg hjem til sultne unger i ettermiddag fordi jeg så at hun ikke ville ha problem med å komme seg hjem med hennes ladestatus. (Var mulig å se gjennom vindu) hun sa tvert nei fordi hun ville at bilen skulle være varm på vei hjem. Er det urimelig av meg å kalle henne drittkjerring? Hun ligner på hun fiolinsten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det er hun som er hurpa?

Anonym poster: d9569f4305b27d44f178a71feca4edca

Skrevet

Kjøp deg ordentlig bil.

Anonym poster: 60b9ac897210a5448ebd679e0376c2c2

• Liker 4
Gjest Funky Punk
Skrevet

Er enig at det ikke var spesielt hyggelig av henne.

Ladestasjonene er ikke der for at folk skal få varm bil, men for at folk skal få ladet opp bilene slik at de kommer seg til og fra jobb

Jeg ville tatt det opp med ledelsen på en pen måte, og fremmet et forslag om at de må prate med sine ansatte om å ikke ta opp en ladestasjon dersom det ikke er absolutt nödvendig å få ladet opp bilen

• Liker 4
Skrevet

Parker bak hu å napp ut kontakten?

Anonym poster: 76fb565f8c5f4fa4125ce74141d9019e

• Liker 6
Skrevet (endret)

Er det snakk om ladestasjon til EL-bil? Er ikke helt med her tror jeg :-)

Edit: Skjønner at jeg må lese hovedinnlegget bedre.

Jeg synes ikke det er urimelig av deg å kalle henne drittkjerring, nei.

Endret av pusekatta
Skrevet

still bilen din fremfor hennes og ta bussen hjem idag, da blir hun litt greiere i morgen.

• Liker 2
Skrevet

Snakk med sjefene for å gjøre en avtale på jobben; Bytte plasser i lunchen så alle får lade opp i løpet av arbeidsdagen.

Anonym poster: 6399142f28990d7ab2c47aa1d044aef6

Skrevet

Det er vel heller bilen som er problemet her. En bil som ikke engang kan kjøre tur-retur til jobb uten å måtte lades opp høres totalt ubrukelig ut.

Skaff deg en skikkelig bil, el- biler er best egnet som leketøy.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...