Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg begynte i ny jobb 1 desember, men jeg trives ikke i det hele tatt. Jeg gruer meg til å gå på jobb hver dag fordi jeg ikke trives med kollegaene eller arbeidsoppgavene. Har virkelig prøvd å få det til å fungere i en måneds tid, men jeg klarer ikke. Blir så sinnsykt demotivert og det går utover min livskvalitet samt andre folk rundt meg, kjæresten, venner osv. Er generelt sliten og umotivert og liker ikke å være på jobb.

Har tatt det opp med en høyere sjef tidligere, men ble overtalt uten at jeg helt var klar over det til å bli værende. Hva skal jeg gjøre nå? Jeg sliter med hodepine, søvnmangel og dårlig matlyst pga jobben. Kan jeg bare si opp? Får dårlig samvittighet da jeg har vært her så kort og de har stor tro på meg, men jeg vil virkelig ikke jobbe her!

Anonym poster: 2e34ca0498717c51ebf756ed48066af0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første året i ny jobb er alltid tøft. Så jeg syns det virker som om du gir opp veldig lett.

Men om du virkelig kjenner at dette er feil jobb for deg, så søker du nye jobber. Ikke si opp før ny jobb er i boks, med mindre du har penger i bakhånd å leve av, for om du sier opp selv får du 8 uker karantene på dagpenger.

Anonym poster: 5503f239b1e38e940746a9d8da73852c

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville gitt det litt mer tid enn en drøy måned. Med mindre det er snakk om ekstreme ting som mobbing osv. Har hatt flere jobber som jeg mislikte i starten, men likte veldig godt etter en stund og ble i mange år. Andre har virket veldig spennende i starten, men viste seg å være kjedelige eller dårlig miljø.

Anonym poster: 2d71fd31caaa1836d684d05156e0c58c

Skrevet

Enig med den over. Om det ikke regelrett dreier seg om mobbing, sjikane eller dårlig arbeidsmiljø og folk som oppfører seg jævlig og arbeidsplassen fremstår som profesjonell så ville jeg prøvd det litt til. Mange jobber er utrolig slitsomt å komme inn i, men sånn er det bare.

Anonym poster: c7f8b3a3c1d3b50c8bee5f40acea7453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...