Sibba83 Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Våre barn vil være 2 og 6år når vi gifter oss Vil gjerne dele noe av dagen med dem, kirken og kanskje mottakelsen? Middag blir nok for kjedelig og festen er for de voksne.. Men kjenner at jeg lurer litt på hvordan vi kan sikre at set er en god opplevelse for dem også. Hvordan gjør dere andre dette?
Gjest lisha Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 jenta mi blir 3,5 når vi gifter oss. hun blir blomsterpike, er med i kirken og på fotograferingen. så tenkte jeg å skaffe barnevakt til henne fra middag av, tror det vil bli kjekkere for henne. men spørsmål et mitt er hvem jeg skal bruke som barnevakt, alle mine valg er jo i bryllupet så nå grubler jeg over hvem det kan være. er så kresen på barnevakter jeg!
Leya Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 Dersom hun har en voksen i bhg hun er særlig knyttet til kan du jo spørre pent? Jeg vet om flere som har hatt voksne fra bhg til å passe, det er jo noen de kjenner godt fra før.
Gjest lisha Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 Ja, det var kanskje ikke dumt er to damer jeg liker veldig godt i barnehagen hennes, superkjekke damer!
Petalouda Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 skulle si det samme som Leya, jeg har også lang barnehageerfaring, og det er veldig vanlig å be om hjelp fra en ansatt til sånt (du må betale vedkommede naturligvis)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå