Gå til innhold

Fy, så kaldt det er!

katyperry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

ja, nå er det virkelig kaldt og jeg sliter som bare rakker`n... er forfrosset inn til sjela, blir aldri varm og er så stiv i hele kroppen..

Men når det er været man klager på, så må jeg si at man har det ganske så bra... det kunne ha vært verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet det er kaldt i huset når katten insisterer på å sove i senga, samme hvor urolig man sover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på butikken kl.07, pus var tom for mat og maste noe fælt :fnise: Har ikke vært ute på ei uke fordi jeg har vært sjuk, fikk nesten sjokk! Tar ti min å gå til butikken, hadde innmarri lyst til å snu etter to min.. Kom tilbake for en time siden, kulda er fortsatt på vei ut av lårene..

Anonym poster: c61044ed7e52dc2082a8f524c5fa0e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ante ikke at det var kaldt i dag (har jo vært så mildt!), så jeg hev bare på meg kåpa og føk ut døra 06.15 i morges - fy så kaldt! Nå er det riktignok bare 10 minus her, men det er ille nok når man ikke har på verken skjerf, lue eller hansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det -21! Vi hadde ikke vært hjemme siden lørdag morgen og kom hjem igår kveld. Var 10 (!) Grader her, ennå vi har på strøm.. Har vel fyret opp snart 80 liter ved siden igår..

Det verste er at vi skal på tremåneders kontroll i dag, så må ut med lille. Vil helst bare være inne å fyre ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Eneste problemet med kulda er at det nettopp har värt en periode med mildvär slik at alle ovnene var skrudd ned...og brått ovet natta så datt temperaturen kraftig ned og jeg holdt på å fryse ihjel når jeg stod opp :fnise:

Må en tur ut senere i dag, men jeg har termobukse, tykk jakke, luer og votter...så det å gå ut er ikke noe jeg gruer meg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj ja kaldt!!! Hater å måtte stappe på meg stilongs, ekstra sokker, ekstra genser, lue, votter, skjerf og den svære jakka mi og de stygge vinterskoene :P

Om sommeren er det så deilig. da drar jeg på meg en kjole også er jeg ferdig med påkledningen for resten av dagen :P

Snart skal vi ha et prosjekt på skolen som foregår i 2 uker, UTE!!!! Jeg kommer til å fryse ihjel:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker egentlig den kulden litt jeg. Alt ser liksom så mystisk og eventyraktig ut ute når det blir så kaldt. Det er jo ikke verre enn å kle seg riktig! Skulle gjerne bodd på Røros om vinteren, der det til en stadighet ligger rundt -30. Hele Røros får en sånn trollsk stemning over seg da, helt nydelig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er jeg som fryser. Da jeg dro hjemmefra rundt halv 8, hadde det gått ned til -19,9. Ved jobben var det -21. Fy søren. Selv med votter, ullsokker, lue og ordentlig dunjakke fikk jeg skikkelig frost i meg! Det verste er når du får frost "helt inn til beinet", blir liksom aldri ordentlig varm... Nå har det begynt å snø, så da blir det vel litt mildere.

:fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet med kulda er at det nettopp har värt en periode med mildvär slik at alle ovnene var skrudd ned...og brått ovet natta så datt temperaturen kraftig ned og jeg holdt på å fryse ihjel når jeg stod opp :fnise:

Må en tur ut senere i dag, men jeg har termobukse, tykk jakke, luer og votter...så det å gå ut er ikke noe jeg gruer meg til

Er de tilkoblet stikk-kontakt? Da skaffer du noen sånne.

Dessuten er det flere her som burde skaffe seg ullundertøy!

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare klage litt over kulda. FY FAEN, -18,5!!!!

atten minus????

Takk gud for at det bare er et par minus i Kristiansand :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Er de tilkoblet stikk-kontakt? Da skaffer du noen sånne.

Dessuten er det flere her som burde skaffe seg ullundertøy!

Ja vi har et par slike, men problemet er at sola varmer så innmari (har ikke utvendige persienner og sola står rett på hele dagen) at det oppleves som mye varmere enn hva det egentlig er på milde dager at jeg til slutt bare skruddr av ovnen.

Og vips så ble de iiiiskaldt over natta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi har et par slike, men problemet er at sola varmer så innmari (har ikke utvendige persienner og sola står rett på hele dagen) at det oppleves som mye varmere enn hva det egentlig er på milde dager at jeg til slutt bare skruddr av ovnen.

Og vips så ble de iiiiskaldt over natta :fnise:

Da kjøper du en til, kjører den i "kjølemodus", og lar den styre en vifte!

(Forresten syns jeg godeste clasern skor seg på disse dingsene. Tipper de kjøper de i pallevis til 20kr stk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Da kjøper du en til, kjører den i "kjølemodus", og lar den styre en vifte!

(Forresten syns jeg godeste clasern skor seg på disse dingsene. Tipper de kjøper de i pallevis til 20kr stk)

Ja kanskje jeg skulle gjort det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

atten minus????

Takk gud for at det bare er et par minus i Kristiansand :P

Ja, i dag var det ca -12. Så lenge det ikke blåser, og snøen pisker deg i trynet så er det greit. Veldig pent ute da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...