Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2004 #1 Skrevet 14. mars 2004 Hei! Noen som har erfaringer med anti-blemish solutions fra Clinique? Sliter med sorte prikker og kviser noen steder, ellers har jeg vel en slags blandingshud... Har brukt night treatment gel fra denne serien en stund, og vurderer å kjøpe flere produkter. Noen som bruker disse? Eller eventuelt har tips om andre bra (og ikke så altfor dyre) produkter? Blir superglad for svar :-)
missfidget Skrevet 14. mars 2004 #2 Skrevet 14. mars 2004 Hei! Noen som har erfaringer med anti-blemish solutions fra Clinique? Sliter med sorte prikker og kviser noen steder, ellers har jeg vel en slags blandingshud... Har brukt night treatment gel fra denne serien en stund, og vurderer å kjøpe flere produkter. Noen som bruker disse? Eller eventuelt har tips om andre bra (og ikke så altfor dyre) produkter? Blir superglad for svar :-) Når jeg gikk i gjennom en tid med masse kviser og hudproblemer, jeg kjøpte hele serie. Dessvere gjørde det lite underverk. Synes for det første det er for sterk og tørker ut hud for mye. Det er ikke det beste mote å få kvitte seg kviser. Det eneste som jeg likte mye var den night treatment gel. Synes det var veldig fint å ha mens jeg sover. Jeg anbefale MD Formulations. De har en bedre system for kvisete hud. Dermalogica er kjempe bra men jeg er usikkert om det er det beste valget om du har kviser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå