AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Jeg mener at "Verdens fineste stilling ledig"-kampanjen for å rekruttere førskolelærere er bullshit. Hva mener dere? Jada. Det er en fin jobb. MEN. Betingelsene? - dårlig betalt - man har i mange tilfeller ikke anledning til å opparbeide seg avspasering, dvs. overtid blir utbetalt i lønn pga. personalsituasjon osv. - for lite tid til å gjøre det man skal - 4 timer i uka utenom tida på avdelinga er ikke nok - lite folk på jobb - man jobber ofte med ufaglærte "idioter" SÅ! Hvorfor skulle noen i det hele tatt fantasere om å bli førskolelærer?! Hvis man har valget? Jeg tok valget om å bli førskolelærer, men nå begynner jeg virkelig å tvile. Snakk om å jobbe ræva av seg for ingenting. Anonym poster: 855b2fc4082d87f13e21eeea745adad0
Gjest Lurifix Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 fineste er vel vgs lærer så du kan se på ungpikene 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 fineste er vel vgs lærer så du kan se på ungpikene Da får man jo i tillegg masse ferie osv. Så ja. Anonym poster: a5ca3acd18287636d60c9b1e2c1c6b54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå