Maestro Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Mannfolket mitt åker til militæret i Skjold imorgen å skal være i ingerinørbataljonen. Jeg vet jo at jeg ikke får sett han på minst to mndr, men hvordan er det med perm og sånn? Tanken på at vi er i fra Rogaland liksom. Og er det andre der ute som har fått sine bedre halvdeler i militæret nå i Januar?
Gjest Lurifix Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 perm er hver helg etter rektrutten. da drar de hjem de som kan. om han må ta fly for å komme hjem blir det langt mindre hjemturer.
Maestro Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2013 Han skal til indre troms og vi bor i Stavanger. Arg at han skal så langt bort! Kunne han bare ikke havna på Madlaleiren liksom.
Gjest Lurifix Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 blir svært lite hjemturer da regner jeg med. jeg hadde påskeferien og noen helger på sommeren jeg kunne dra hjem med fly. På høsten brukte de opp resten jeg hadde krav på.
Maestro Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2013 så dvs, du hadde mer perm mot slutten av tjenesten? Tviler på han reiser fra indre troms og ned hit bare for ei helg.
Gjest Lurifix Skrevet 14. januar 2013 #6 Skrevet 14. januar 2013 jeg hadde flere hjemturer mot slutten ja. de som må reise med fly for å komme hjem har krav på X antall gratis flyturer. de som tar tog har jo 90% rabatt så de drar jo med tog hver helg om de vil. fly er jo verre med mindre det er gratis
Maestro Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2013 Da har vel typen min en fordel at han ganske mye penger på kontoen, med mindre han vil ta tog i nesten 20 timer pr vei
Gjest Eeris Skrevet 14. januar 2013 #8 Skrevet 14. januar 2013 min er i forsvaret nå, han dro forrige søndag. allerede neste helg skal han komme hjem i helgen. de har krav på 8 hjemreiser fordelt utover året som de får dekt.
Gjest oreokaka Skrevet 14. januar 2013 #9 Skrevet 14. januar 2013 De pleier å ha helgperm, og er så heldig at min kjære reiser hjem hver helg han kan. Nå fremover blir det bare av og til siden de skal ut i feltet, men ser han vel minst 2 ganger i måneden. Syntes likevel det er alt for lite, vil jo se han hver dag! Men men, sånn er det bare
Maestro Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2013 Er jo vanskelig å fordele 20 dager på 8 hjemreiser Skjold-Stavanger. Men hjem allerede? Ekke han i rekrutten? Trodde ikke at man fikk perm før rekruttiden er over. Men spørs vel på avstand o.l da.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2013 #11 Skrevet 14. januar 2013 Da har vel typen min en fordel at han ganske mye penger på kontoen, med mindre han vil ta tog i nesten 20 timer pr vei Og likevel fråder de på hannkjønn som våger å påpeke at det innebærer at kvinner er horer av natur? Nei, virkeligheten har aldri vært kulturmarxistenes scene.
pingeline Skrevet 14. januar 2013 #12 Skrevet 14. januar 2013 Da har vel typen min en fordel at han ganske mye penger på kontoen, med mindre han vil ta tog i nesten 20 timer pr vei Tog blir nok litt vanskelig hvis han skal til Troms, ja!
Maestro Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #13 Skrevet 14. januar 2013 Og likevel fråder de på hannkjønn som våger å påpeke at det innebærer at kvinner er horer av natur? Nei, virkeligheten har aldri vært kulturmarxistenes scene. Erh, hva var det for noe? Han besto fagprøven men de hadde ikke nok prosjekter til at han ikke kunne fortsette i firmaet så han fikk feriepenga sine. Herregud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå