Gå til innhold

Fotball spillere


hegelille

Anbefalte innlegg

Nå som fotball Vm er i gang for fult må jeg bare si at de mest sexye mannfolka på kloden er fotball spillere...

De har jo bare drit sexye lår...

i tilleg til resten av kroppen...

Skillelig TURN ON...

Fotball VM er himmel for ei som meg...

Dette er noe annet enn halv feite 3 divisjons spillere...

Til dere andre som har det slik: HA ET VIDUNDERLIG VM...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo være enig med deg der!! icon_wink.gif

Bare for å starte siklingen litt....

Figo.....Gomes.....Alessandro Del Piero *tørker meg rundt munnen*...

Kanksje jeg skal være glad for at gubben digger fotball...?! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp jepp...

Hva med å være med å kåre VM kjekkeste...

innlegget ligger under aktuelle saker...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Halvfeite 3 divisjons spillere, nå må du se deg sjøl i speilet og ikke drømme deg bort.

Jeg har sjøl spillt både i 2 og 3 divisjon og er du ikke fornøyd med noe av det du ser der ja da må være kresen.

Hilsen fornærmet tidligere 3 divisjon spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei !

Jeg gleder meg til friidretts-VM for kvinner.

For noen nydelige kropper, deilige lår, faste deilige pupper, sikle, sikle. Sprintere, høydehoppere, lengdehoppere....

Håper de zoomer inn på hele kroppen...

Det blir noe annet enn kjedelige norske jenter med hengepupper, dissende lår og appelsinhud.

Hilsen en mann

som håper at det finnes noen oppegående

kvinner som som ser ironien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hmm...ler litt og tenker mitt.

Jeg liker faktisk ikke disse fotball spillerne...eller gidder ikke å se på de bare for noen oversprengte lårmuskler....

he he...

Nei da er det utrolig mye bedre med en som har sjarm til tusen, gjerne mage, glimt i øyet og for min del kan han spille fotball i 6 divisjon om så er....

Jo jeg tar ironien din og jeg smiler når jeg ser meg i speilet og tenker gud så deilig at jeg har en myk og god mage, store gode pupper som disser når jeg beveger meg og en rompe som er god å sitte på....

Nei vil heller ha en mann som har tid til å nyte meg i stedefor å bruke hele sin tid på å bli best....

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde du enda sagt feite 7 div-spillere...

Du vet faen ikke mye om 3-div spilleres treningsgrunnlag og fysikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forballspillere er en ting... men jeg elsker å se kjæresten min komme fra verkstedet sitt i en skitten kjeledress og litt skitt på hendene og i ansiktet, DET er mannfolk det!! YAMMI!!!( de skal nemlig tåle å få skitt under neglene!

meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn har jeg alltid tenkt på profesjonelle fotballspillere som litt "dumme og deilige" -og har enda til gode å se en fotballspiller som VIRKELIG får meg våt. Kan nok tenkes de er gode til å spille fotball og at de ser atletiske ut på fotballbanen, men kroppene deres er nokså "keitete" -stive og støle. Måten de går på minner meg egentlig litt om en 3-åring som nettopp har slutta med bleie og ikke klarte å holde seg....

Og en deilig kropp kan jo være så mangt (for eksempel kløft mellom skulderbladene..hehe..), men bærer han ikke preg av et visst omløp i tankegang, og har han ikke sjarm -og om ikke øynene hans gløder aldri så lite -da er han INGENTING, fotballspiller eller ei!

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

On 2002-06-06 22:19, Nelle wrote:

Kan nok tenkes de er gode til å spille fotball og at de ser atletiske ut på fotballbanen, men kroppene deres er nokså "keitete" -stive og støle. Måten de går på minner meg egentlig litt om en 3-åring som nettopp har slutta med bleie og ikke klarte å holde seg....

Nelle da, nå skuffet du meg... tenk å si at vi fotballespillere går som en unge som har gjort i buksa icon_frown.gif.... tror jeg tar på meg bleie igjen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at det er av litt andre grunner enn det som er nevnt her, JEG ser på fotball da.... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trøster anonym* icon_smile.gif

Nå snakket jeg jo om proffesjonelle spillere, da -og ikke skjønne fotballspillere som spiller sånn litt av og til.

Ikke være lei deg, da icon_smile.gif

Klem,

Nelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke meninga å fornerme 3 divisjons spillere, men 3 divisjon i finnmark er noe annet enn 3 div lenger ned i landet...

Og desuten er kjæresten 3 div spiller...

Det er ikke bare lårene til fotballspillerne som er til trekkende, fotball i seg selv er et veldig sexy spill og får fram det beste i de veltrente kroppene.

Ikke missforstå meg det er ikke for at spillerne er så deilig og i øyefallende (for det finnes mindre pene spillere) at jeg ser på fotball, jeg elsker spillet...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Figo, Del Piero, Becham, Raul, Paulo Maldini, og Michael Owen..

Det er sexy gutter det..:=)

Blir HELT VÅT AV Å SE DEM SPILLE FOTBALL..:=)

FOR NOEN KROPPER..

jENTE SOM LIKER FOTBALL AV MANGE GRUNNER..:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Er jeg den eneste jenten i landet (i verden) som IKKE legger merke til hvordan fotballspillere ser ut? Når jeg ser på fotball er det kun spillet jeg legger merke til! Viss jeg legger merke til utseende på dei er det under intrevjuet etterpå!

Klem fra en jente som digger fotball!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Javel, så sikler vi på det vi "liker". Greit nok.

Men det forundrer meg at fra en fotballkamp, som varer i ca 90 min,blir fokusert på to ting.

Dersom det er et innslag i nyhetene og/eller sportsrevyen, så ser man først at en ball, mer eller mindre tilfeldig blir dyttet inn i mål. Deretter kommer det lange sener med spillere som hopper rundt som idioter, kler av seg/river av seg, det lille de i utgangspunktet har på seg, og kysser og klemmer på hverandre som om de var BI-sexuelle ?????

Tenner virkelig damer på at fotball-gutter har "homse-adferd" ????

Hilsen en chris som ser på fintene, passningene, og spenningen i spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...