Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

EN KVELD! Det var alt som skulle til, jeg må komme å hente han fordi han er så utrolig møkk dritings og ikke bare det, en av kompisene hans hadde utfordret han til å skinne seg. Det ser helt forferdelig ut.

Han klarer også å prestere å si hvor høyt han elsker meg i fylla (vi er ikke helt der, enda) Vi har vært offisielt kjærester rundt 1 mnd, og jeg syns det er for tidlig å dra slike stunts. Han setter mange regler for hva jeg ikke har lov til å gjøre, men når jeg sa EN TING, som var ikke noensinne kom hjem skallet, og joda, skallet.

Jeg blir drit lei, en gutt i 20 årene burde vel ikke gjøre dette. Barnslig og dumt. Og nå ser han helt forferdelig ut.

Han er litt blek og har mørkt hår (hadde) og er ganske tynn, så dere kan jo tenke dere utfallet. Herregud, han ser ut som en tigger/nynasist/kreftpasient (jeg har ingenting imot kreftpasienter, jeg vil bare ikke at han skal se sånn ut, fordi min mor hadde kreft når jeg var liten, og hver gang jeg ser på han nå - så ser jeg bare henne.)

Noen som har noen erfaringer å dele? Hvor lenge før det vokser ut ca? Eller til det er greit å se på igjen? Ekstra ille når han så så fordervet bra ut med hår på hode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de fleste menn ser best ut skinnet, jeg.

Gjest navnelapp
Skrevet

Haha, det minner meg om ein torsdag kveld her heime, venninna mi ringer og spør om ho kan kome over, for mannen hennar har ein vennegjeng på fire på besøk. Ho kjem og vi sit og pratar og slappar av. Så ringer det på døra, og guttegjengen kjem hit! Vi tek imot, eg set fram julekaker (dette er rett før jul), og ein av gutta spør om han kan få bruke badet oppe. Jada, seier eg. "Det ligg ei klippemaskin her, er det greit at eg brukar den? spør han. Jada, seier eg, utan å tenke meg om. Så kjem han ned att, skinna. Folk finn på så mykje rart.

Men som damene over her seier, det veks ut att, det er slike påhitt folk driv med. (Og han her har passert førti, har ein ansvarleg jobb, leiande stilling og familie. Dei fekk han kortklipt heim.)

• Liker 4
Skrevet

Om et par-tre dager så begynner det å vises igjen. Det vil se litt "mykere" ut om en-to ukers tid. Så bra det bare var håret da ;)

• Liker 5
Skrevet

Du får gjøre noe av det du ikke har lov til da, om det plager deg sånn?

• Liker 1
Skrevet

Eksen min hadde langt rocka hår da han dro på st hans feiring. En runde for nær bålet og fyren hjem seende ut som en gressklipper hadde angrepet huet hans. Det måtte ned til 2mm lengde for å se normalt ut, skrekk og gru, men du, det vokser ut igjen.

Anonym poster: 68a8f25ceaaeae21594f137ce1a1f5ee

Skrevet

Pøh, jeg dro på seinvakt og kom hjem til at jentungen på 20mnd hadde 12mm hår. (Hun hadde fått noe i håret som faren ikke fikk til å vaske ut, ellers hadde han ikke gjort det da.) Slutt å syt over at voksne menn gjør som de vil med håret sitt.

Og TS: Du sier at han skal bestemme alt - er det helt greit for deg? Hvis ikke, så ikke finn deg i det. Hvordan han ser ut på håret, burde spille langt mindre rolle enn hvordan han behandler deg.

Anonym poster: bb53f384c6c1262f5d4a5b2ff72fe526

• Liker 5
Skrevet

Han setter mange regler for hva jeg ikke har lov til å gjøre, men når jeg sa EN TING, som var ikke noensinne kom hjem skallet, og joda, skallet.

Dette er det eneste problemet ditt i innlegget.

Anonym poster: 2831d6f568a5270cafc36637c9103ea2

• Liker 11
Gjest navnelapp
Skrevet

Dette er det eneste problemet ditt i innlegget.

Anonym poster: 2831d6f568a5270cafc36637c9103ea2

Heilt enig.

Skrevet

Begge eksene mine skinna seg for gøy.

Han jeg dater nå, skinna seg her om dagen for gøy.

Da jeg fikk på folkehøgskole ble det en greie at gutta skulle skinne seg.

Gutter er visst sånn. Er ikke så mye å bry seg om, det vokser ut igjen. Dessuten er det de som bestemmer selv hva slags sveis de vil ha.

• Liker 1
Skrevet

Det har samboeren min gjort også. Ble jeg sur? NEI. Har jeg grunn til å bli sur? NEI. Det er hans hår. Regner jo med at han ikke kommenterer håret ditt noe særlig. Hadde du brydd deg om han hadde sagt at du ikke fikk klippe deg, farge det, eller stripe det? Trur ikke det.

Ro an litt. Det er bare hår. Er det rart det blir krig her i verden?

Gjest navnelapp
Skrevet

Men kva reglar er det kjæresten din set for kva du kan gjere, ts?

Skrevet

Det eneste jeg stusser over er at dere har vært sammen i en mnd, og at han allerede har laget regler for hva du ikke får lov til.

• Liker 6
Skrevet

EN KVELD! Det var alt som skulle til, jeg må komme å hente han fordi han er så utrolig møkk dritings og ikke bare det, en av kompisene hans hadde utfordret han til å skinne seg. Det ser helt forferdelig ut.

Han klarer også å prestere å si hvor høyt han elsker meg i fylla (vi er ikke helt der, enda) Vi har vært offisielt kjærester rundt 1 mnd, og jeg syns det er for tidlig å dra slike stunts. Han setter mange regler for hva jeg ikke har lov til å gjøre, men når jeg sa EN TING, som var ikke noensinne kom hjem skallet, og joda, skallet.

Jeg blir drit lei, en gutt i 20 årene burde vel ikke gjøre dette. Barnslig og dumt. Og nå ser han helt forferdelig ut.

Han er litt blek og har mørkt hår (hadde) og er ganske tynn, så dere kan jo tenke dere utfallet. Herregud, han ser ut som en tigger/nynasist/kreftpasient (jeg har ingenting imot kreftpasienter, jeg vil bare ikke at han skal se sånn ut, fordi min mor hadde kreft når jeg var liten, og hver gang jeg ser på han nå - så ser jeg bare henne.)

Noen som har noen erfaringer å dele? Hvor lenge før det vokser ut ca? Eller til det er greit å se på igjen? Ekstra ille når han så så fordervet bra ut med hår på hode.

De har vore saman ein månad, og han har allereie mange reglar for kva du får gjera? Og når du satte ein regel for kva han ikkje kunne gjera, så var det av alle ting å skinne seg?

Å setje reglar for kva kjærasten kan og ikkje kan gjera, høyrer ikkje heime i eit sunt forhold.

• Liker 1
Gjest LineaAlba
Skrevet

Jeg hadde blitt oppgitt jeg også. Men en kan jo ikke bestemme over håret til noen andre. Jeg hadde heller reagert på at han var så dritings at jeg måtte hente han, og at han i tillegg hadde gjort noe så "dumt" som å barbere av alt håret (som han kanskje ikke ville gjort hvis det ikke var for promillen). Jeg føler meg utrygg når folk mister kontrollen på den måten der, og syns ikke det hører hjemme i et forhold jeg er i. Har vel for mange alkoholikere i familien!

Hva sier han selv om kvelden, og om sitt nye utseende?

Når det gjelder hår, så har jeg hørt at det vokser i gjennomsnitt 1 cm hver måned. Så det tar ikke mange ukene før han får igjen litt av sin mørke manke :)

Skrevet

Men skinheads får så myyyyykt hode når det begynner å vokse ut igjen. Kosemose.. :laugh:

At du lar en mann sette regler for hva du kan foreta deg er så fullstendig på trynet at jeg ikke orker å bli provosert engang..

Skrevet

Det eneste jeg stusser over er at dere har vært sammen i en mnd, og at han allerede har laget regler for hva du ikke får lov til.

Jepp, burde ringe noen varselklokker i TS's hode da, ja.

• Liker 1
Skrevet

Jepp, burde ringe noen varselklokker i TS's hode da, ja.

Ringer i allefall i mine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...