Gjest 1111 Skrevet 14. mars 2004 #1 Del Skrevet 14. mars 2004 Er det noen der ute som er som meg, som faktisk liker å vaske opp? jeg har ingenting imot om å ta oppvasken, noen ganger liker jeg det faktisk ganske godt, og jeg går rundt i huset for å finne flere ting å vaske opp mens tørking derimot.. bleh :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. mars 2004 #2 Del Skrevet 14. mars 2004 Om jeg liker å vaske opp? Nei veit du hva! Det er gørrkjedelig!! Sikkert en grunn til at vi kjøpte oppvaskmaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 14. mars 2004 #3 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg elsker å vaske kopper. Vrenger opp musikken og koser meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. mars 2004 #4 Del Skrevet 14. mars 2004 Nei, det liker ingen av oss, derfor har vi oppvaskmaskin og absolutt alt som tåler den stappes inn, vi vasker en maskin om dagen enda vi bare er to. Det lille som må vaskes for hånd tar heldigvis samboeren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. mars 2004 #5 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg elsker å vaske kopper. Vrenger opp musikken og koser meg :-) :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 14. mars 2004 #6 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg elsker oppvaskmaskinen min, MEN jeg er veldig glad i å tørke kjøkkenbenken, spesielt på og rundt oppvaskkummen. Oppvask består egentlig av å tørke benken når man lever med en oppvaskmaskin, og det går så fort, og det blir så pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 14. mars 2004 #7 Del Skrevet 14. mars 2004 *sukk* Ønsker meg en oppvaskmaskin, hater å vaske opp :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mars 2004 #8 Del Skrevet 15. mars 2004 Det er ikke det jeg liker best, men jeg liker godt etterpå når kjøkkenet er pent og plettfritt! Det liker jeg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 15. mars 2004 #9 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg vasker heller opp hvis jeg kan slippe å lage middag. På hytteturer er jeg oppvasksjef! Har maskin hjemme, så det er kanskje derfor jeg liker å gjøre det innimellom. Syns det er litt "meditasjon" bare å stå ved vasken og holde på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 15. mars 2004 #10 Del Skrevet 15. mars 2004 Er ikke veldig glad i å vaske opp nei .. lenge leve oppvaskmaskinen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 15. mars 2004 #11 Del Skrevet 15. mars 2004 Det er ikke det jeg liker best' date=' [i']men jeg liker godt etterpå når kjøkkenet er pent og plettfritt! Det liker jeg! :-D :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 15. mars 2004 #12 Del Skrevet 15. mars 2004 Det er faktisk noe av det mest KJEDLIGSTE jeg vet om!!! Hater det! Hater det! Hater det!!! Det værste er å vaske opp bestikk... Takk gud for oppvaskmaskinen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 16. mars 2004 #13 Del Skrevet 16. mars 2004 NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 16. mars 2004 #14 Del Skrevet 16. mars 2004 NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 16. mars 2004 #15 Del Skrevet 16. mars 2004 NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigella Skrevet 16. mars 2004 #16 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg har vasket min del med kopper i mitt liv og har alltid hatet det! ELSKER oppvaskmaskinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 16. mars 2004 #17 Del Skrevet 16. mars 2004 Er det noen der ute som er som meg' date=' som faktisk [i']liker å vaske opp? jeg har ingenting imot om å ta oppvasken, noen ganger liker jeg det faktisk ganske godt, og jeg går rundt i huset for å finne flere ting å vaske opp mens tørking derimot.. bleh :-? Nei er du gal Men det er kjekt å ha det reint.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleyCat Skrevet 16. mars 2004 #18 Del Skrevet 16. mars 2004 Nei,nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 17. mars 2004 #19 Del Skrevet 17. mars 2004 UFF; det er det VÆRSTE jeg veit :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå