AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Jeg falt for en fyr for noen mnd siden og har rotet med han ved hver anledning jeg har hatt. Han sa at han ikke datet noen. På samme tid møtte bestekompisen min en jente som han begynte å date. Både han fyren og hun jenta har surket en del pga vennskapet til meg og bestekompisen min og det har vært sure miner og det er blitt påstått at vi var mer enn bare venner, noe som vi overhode ikke er. Vår måte å forsikre våre "utkårende" om at vi bare var venner var å fortelle de om hverandre sine romanser for å gi dem en trygghet. Det vi ikke visste var at disse to "utkårende" har datet hverandre bak vår rygg i flere mnd og vi har sittet på sidelinjen og ikke hatt en anelse om det en gang. Det skjedde ting i går som tydet på at de begge var interessert i meg og bestekompisen min, men det kom fram i dag at de hadde tilbringt natten sammen og at de faktisk datet hverandre. Han fyren har sagt og gjort ting som har satt meg i ett dårlig lys og gjort meg til den store stygge ulven. For ikke å snakke om hvordan han har lekt med meg og følelsene mine. Begge har spilt ett skittent spill regelrett mot oss. Føler meg med andre ord som en stor lettlurt idiot. Det må da finnes en måte å hevne seg på disse to?? Anonym poster: 73848e2e0aed600579309518b6f45007 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Reelt eller tatt fra tegneseriene til Terje Berg? Anonym poster: 1ee6335bbb287fbfb5b046fb2a864ec1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Det høres ganske utrolig ut, men det er reelt. Anonym poster: 73848e2e0aed600579309518b6f45007
eva-80 Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 får å gjør noen vondt, må man kjenne personens svake sider. Områder i livet der de er sårbare, de er bekymret eller redd for. En tlf med en dårlig nyhet fra et hold de minst venter .. ? Må gjør det slik at de ikke vet hvor den kommer fra for da blir man avfeid som hevngjerrig ( hvilket man er, men.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå