Gå til innhold

Kva og kor mykje drikk du når du er ute?

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena
Skrevet

Eg kan drikke 9-10 rusbrus/øl så er det nok. Blir aldri full, men i "godlag" ;)

Kom gjerne med tips til kva som er godt!

(Kva som er godt i spriten foreks.. Går de nye solo'ene?)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

En flaske vin pluss noen bayer, eller vanligvis rundt en 8 øl, litt avhengig hva jeg skal og hvem jeg er med. Merker at dette går veldig på dagsformen, enkelte ganger renner ølen rett ned uten at det nødvendigvis skjer noe, andre ganger blir jeg ganske så fort brisen. Drikker nesten aldri sprit, kun en drink av og til. På tur her for ikke så lenge siden ble jeg servert den ekleste margaritaen noensinne. Blir en stund til neste gang.

Skrevet

Jeg tåler sinnsykt mye, desverre.

Ei venninne telte tomflasker etter meg en gang.

Hun kom til 18.

-Og etterpå dro jeg til byen og drakk videre,+ fest etter stengetid!! :-?

Jeg kan helt fint drikke en liter Whisky eller brennevin alene på en kveld/natt.

Skrevet

På vorspiel går det rundt 6 rusbrus, så drikker jeg noen vodka/battery og rusbrus når jeg er ute. Er sjelden FULL, men veldig skravlete og i morsomt humør! :perebrus:

Skrevet

Jeg blir full av 3-4 øl jeg :oops: :oops: :hoho:

Drikker vanligvis ikke så mye når jeg er ute. Et par glass øl, ellet vin.

Ellers er jeg glad i gin & tonic, long island, vodka battery og irish cofee.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg drikker ca 8 øl og blir som oftes full av det. kommer veldig an på dagsformen. Drikker av og til rusbrus(smirnoff ice) men da klarer jeg ikke drikke så mange før jeg blir kvalm.

Mrs.Potter

Skrevet

Jeg drikker til jeg blir full jeg :ler:

nå er det ikke ofte jeg drikker, og det varierer vel egentlig fra gang til gang. tåler veldig lite.

Skrevet

Når jeg er ute så drikker jeg smirnof Ice, en to-tre stykker med ett halvlitersglass vann i mellom hver for å unngå å kjenne noe.

Jeg liker IKKE å kjenne at jeg har drukket alkohol, men tåler lite annet en vann og da er et godt med smirnofen for å få noe med ok smak.

Hvor mye som skal til før jeg blir full aner jeg ikke, da det er noen år siden sist jeg var full, men det er sikkert ikke mye siden det stort sett ikke skjer. :ler: 3 rusbrus uten vann i mellom hadde sikkert gitt utslag det!!

Skrevet

Blir som regel til at jeg drikker 3-4 smirnoff ice på forspill (evt et par drinker i stedet) Og når jeg kommer ut blir det et par smirnoff ice til å 1-2 drinker. Blir sjelden full..... mange år siden sist.

Ellers må jeg bare få skryte av en drink jeg drakk på fredag.... en med jordbær.....(husker ikke helt navnet), har aldri smakt en så god drink før... kjøpt på Friday's (tror det var det det heter) i Bergen sentrum. Ble fasinert over drink menyen de hadde der :-)

Gjest Starya
Skrevet

Når jeg en sjelden gang er ute går det med et par martinier, et par likører, kanskje et par rusbrus eller drinker av ymse slag. Og brus innimellom. (Har ikke noe ønske om å bli full)

Skrevet
Blir som regel til at jeg drikker 3-4 smirnoff ice på forspill (evt et par drinker i stedet) Og når jeg kommer ut blir det et par smirnoff ice til å 1-2 drinker. Blir sjelden full..... mange år siden sist.

Ellers må jeg bare få skryte av en drink jeg drakk på fredag.... en med jordbær.....(husker ikke helt navnet), har aldri smakt en så god drink før... kjøpt på Friday's (tror det var det det heter) i Bergen sentrum. Ble fasinert over drink menyen de hadde der   :-)

Er vel ikke den berømte Strawberry Daquiry'n deres du drakk vel? Masse knuste jordbær og is i høyt glass. Kjennes ut som man har spist en dypfryst Ford Fiesta etterpå (les:mett!)?

Gjest Moonshadow
Skrevet

Vet ikke hvor mye jeg drikker men jeg drikker til jeg ikke har mer penger. Klarer aldri å slutte når jeg bør derfor er det ganske sjelden jeg drikker. Men når jeg først drikker blir jeg somregel ganske så drita.. "Heldigvis" får jeg så sinnsykt jævlig fylleangst dagen etter, at det blir lenge til neste gang.

Skrevet

Jeg drikker i grunn bestandig det jeg har lyst på, til jeg får nokk. Når jeg drikker ute, går det stortsett i drinker av forskjellige typer. Liker det meste bare det ikke blir alt for søtt.

Må presisere at jeg relativt ofte velger å ikke drikke når vi er ute, trenger ikke promille for å ha det gøy. Dessuten finnes det jo mange gode alkohol frie varianter.

Skrevet

Jeg øver opp alkoholevnen igjen. Etter flere år med mye svangerskap og amming har jeg kommet helt ut av trening, og blir som regel helt pære full de få gangene jeg drikker. Har funnet ut at det er øl jeg må drikke inntil videre, det blir jeg heller ikke så veldig dårlig av dagen derpå. 3-4 halvlitere er nok for meg. Gleder meg til jeg kan drikke mer...

Skrevet

Kan starte med å drikke noen pils el. rusbrus, men blir ikke særlig full av det. Liker bedere rødvin, da kan jeg nesten drikke en hel flaske og bli godt brisen. Noen drinker funker også sammen med Bailyes eller en Irish coffe.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg drikker vann når jeg er på byen, om ikke stedet har Tab. Tåler ganske mya av begge deler, og kommer meg fint hjem fra byen også. :wink:

Skrevet

Har enda aldri bestilt meg noe ute på byen :roll: Ikke engang brus/vann..

Men når jeg drikker alkohol så holder det normalt med omtrent en liter rusbrus eller litt mindre mengde hjemmelagde drinker (sånn 5-15% alkohol) før jeg er aaaltfor full.

Skrevet

Hm. Når jeg er ute på flaska, varierer det veldig hvor mye jeg drikker og hva. Tåler i grunnen lite, og blir som oftest lett brisen. En flaske vin av et eller annet slag, et par bayers, pærebrus etc. er som regel, det jeg drikker.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg drikker vel noen drinker av typen Strawberry Daiquri og Cosmopolitan, men jeg pleier sjelden å telle. Sjelden jeg drikker, så jeg blir veldig fort i godlage. Det er godt for økonomien :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tåler 4 øl før jeg er pære full - derfor drikker jeg ikke noe særlig øl lenger.(ikke liker jeg det noe særlig heller...)

Det går heller i rødvin og rusbrus, kanskje 6 stk til sammen da er jeg brisen og stopper som oftes der. (blir aldri så full av det som jeg blir av øl.)

Sist gang jeg var full var ca 6 uker etter jeg hadde fått barn. Da vet jeg ikke hva jeg drakk, bare at det var en del... Ble jo selvfølgelig møkings siden jeg ikke hadde drukket noe alkohol på leeenge. Det frister ikke til gjentagelse :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...