Gå til innhold

Bli "venn" med kjærestens familie/venner på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje teit spørsmål. Men...

Dere som har kjæreste og har møtt familien/vennene til kjæresten, har dere lagt de til som "venn" på facebook?

Og når gjorde dere det? Rett etter at dere møttes første gang? Etter noen måneder, eller...?

Hvor lenge hadde du og kjæresten vært sammen da?

Var det dere som la de til først, eller la de dere til? :P

Anonym poster: b4780f41c7707df3259e7ddb24e4d090

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la til brødrene til kjæresten min som "venn" på facebook. Foreldrene har ikke. I et annet forhold var jeg ordentlig venn med storesøstra og vi hadde jo da også et venninne forhold sånn til vanlig. Men nå er jeg en familie søkende person som elsker det meste som har med familier å gjøre om det er min eller kjæresten sin. Har ikke noe sånn spesiell kontakt med brødrene til min nåværende kjæreste da, men han mellomste hjelper meg med en del når det kommer til pc som jeg ikke forstår og han er alltid pålogget, Har vært hjemme hos dem en gang på snart to år som kjærester.

Anonym poster: 63964155081aea2587536e56f49e11a8

Skrevet

Har lagt til alle de som er på facebook. La de til da jeg ble kjent med dem.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har lagt til de jeg føler at jeg kjenner godt nok. Har samme "krav" til å legge til kjærestens venner/familie, som jeg har når jeg møter nye mennesker.

Jeg har lagt til noen, og noen har lagt til meg.

Skrevet

Jeg legger aldri il noen på Facebook. Alle de vennene jeg har der, har lagt meg til...

Anonym poster: f3a2111de5908795d415273ce7460e8d

• Liker 2
Skrevet

Blir det ikke litt kleint den dagen det evnt blir slutt da? Har du hele familien til exen på face liksom, hva gjør man da? Sletter hele hurven?

Om du beholder de som venner, og du får deg ny kjæreste feks. da vil jo ryktet spre seg ganske fort? Og samme andre veien. Hvis din nye kjæreste ser vennelista di, så spør han "hvem er dette da?", "nei du, det er jo ex-svigermoren min!".. Så bare, nei IKKE ha svigerfamilie på facebook!

Skrevet

Jeg har hatt familie og venner av kjærester på facebook, men på lik linje med at jeg sletter andre jeg har null kontakt med sletter jeg glatt dem og den dagen det er unaturlig å ha kontakt.

Skrevet

Blir det ikke litt kleint den dagen det evnt blir slutt da? Har du hele familien til exen på face liksom, hva gjør man da? Sletter hele hurven?

Om du beholder de som venner, og du får deg ny kjæreste feks. da vil jo ryktet spre seg ganske fort? Og samme andre veien. Hvis din nye kjæreste ser vennelista di, så spør han "hvem er dette da?", "nei du, det er jo ex-svigermoren min!".. Så bare, nei IKKE ha svigerfamilie på facebook!

Blir ikke dette litt komisk når man har vært sammen i flere år, og har en del kontakt? Å la være å legge til familien til min samboer fordi "det kan bli kleint hvis det blir slutt" er jo noe som eventuelt må taes og tenkes over når det skjer. Nå skal det sies at jeg ikke legger dem til over en lav sko, men når jeg føler at jeg kjenner dem like godt, eller bedre, som andre jeg har på facebook. Nå legger jeg ikke til "tante-ukjent" i egenskap av å være hans tante, men legger gjerne til en tante vi treffer mye og som jeg har fått et forhold til. Å si nei til venneforespørselen "tilfelle det blir slutt" hadde for meg vært helt unaturlig, de har jo vært en del av omgangskretsen i noen år nå..

Skrevet

Ingen av kompisene hans, kun et par av kjærestene deres. Enten spurte jeg dem eller de meg. Og vi har vært sammen i 1 år men jeg ble først kjent med vennene hans i fjor høst.

Skrevet

Jeg og kjæresten har bare vært sammen i litt over 5 måneder. Har møtt en del av familien/slekta hans, og noen få av vennene hans.

Hittil har jeg bare lagt til søsteren hans, og så har en venn av ham lagt meg til.

"Kjente" egentlig han vennen hans litt fra før, siden jeg har sett bandet hans live, og chattet med ham på nettet.

Er litt skeptisk til å legge til de andre fra familien hans egentlig. Både for jeg tenker på i tilfelle det skulle bli slutt, og så vet jeg at mange av de har eksen hans som "venn" fortsatt.

Legger generellt til lite folk som "venn" på facebook. er som oftest folk som legger meg til.

Anonym poster: fd17e3d547451f65bda15f32a2d480e2

Skrevet (endret)

Har moren og broren der, moren har jeg bodd hos og broren har jeg møtt opp til flere ganger og kan snakke med. Helt naturlig, den dagen det blir slutt for vi se hva som skjer. Den dag, den sorg.

Ble venn med de tre-fire måneder etter vi ble sammen, da bodde jeg hos han.

Endret av dobri123
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten i rundt 3 år. Er ikke noe særlig familiemenneske, så har ikke vært så mye med familien hans, men litt har det jo blitt. Den ene søsteren hans la meg plutselig til som venn på facebook for ikke så lenge siden. Synes dette var ganske merkelig, ettersom vi nesten ikke har snakket sammen. Det var også et veldig tilfeldig tidspunkt å legge meg til på. Men jeg følte jo jeg måtte godta, så nå er vi facebookvenner, selvom jeg synes det er litt kleint...

Skrevet

Ikke familie, men venner har jo også blitt mine venner, så det har ikke vært behov for å slette dem. Samme motsatt. (ekser) Men passe irritert da sistemann godtok lillebrors forespørsel, etter jeg hadde slått opp... Møtt hverandre en gang i fem minutt.

Anonym poster: a2af7c5e73583c8df13f3c6de88a4862

Skrevet

liker dem ikke så har ignorert deres gentagne forespørgsler...

Skrevet

Det tok nok minst et år før jeg la til noen fra hans familie.

Gjest winston
Skrevet

liker dem ikke så har ignorert deres gentagne forespørgsler...

Om du har ignorert dem, hvordan kan de da gjenta forespørslene?

Er det noe jeg har gått glipp av?

Skrevet

ja jeg vet ikke men det er sket. der er to år imellom. kan ske at søsteren hans faktisk har fātt ny profil imellomtiden da hun har had masse tull med en gml. kjereste...

Skrevet

Legger sjelden til noen på fb, må i så fall være egen familie eller veldig gode venner.

Et par familiemedlemmer av kjæresten har lagt meg til. Moren, onkelen, tanta, søskenbarn. Har godtatt forespørselen, da jeg faktisk har en del kontakt med de.

Er flere av familiemedlemmene hans jeg ikke har på fb, og det er helt greit det og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...