sebastianen Skrevet 14. januar 2013 #21 Del Skrevet 14. januar 2013 Hvorfor kaste bort så mye penger på campingplass, det er gratis å campe i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #22 Del Skrevet 14. januar 2013 Takk Sulosi. På den campingen du henviser meg til har jeg faktisk vært for noen år siden. Den var veldig fin og vi hadde nydelig vær! hadde bil da, så husker ikke helt avstanden til parken. Men da kan vi jo ta buss til byen og så bytte evt... Eller så sto det fem min med bil fra Hamresanden med bil, så da kan vi kanskje ta en taxi. (kan jo ikke koste all verden.) evt haike Lurer på om det er noe forskjell i pris på de to campingplassene. Syns 400 kr natta i telt er i overkant litt mye for å ligge i et klamt telt med hardt underlag. Anonym poster: 3a3d18669800b60483885de9e3832f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #23 Del Skrevet 14. januar 2013 Roligheden camping koster 300 kr pr natt inkl strøm. Ikke hytteutleie, MEN kanskje mulighet for leie av campingvogn men kan ikke forhåndsbooke ...Noe billigere da...Ts. Anonym poster: 3a3d18669800b60483885de9e3832f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 14. januar 2013 #24 Del Skrevet 14. januar 2013 Bor i Oslo, men leier leilighet. kan evt høre med huseier om det er greit med bytting. Det er jo ganske genialt....takk! Anonym poster: 3a3d18669800b60483885de9e3832f39 Det burde vere heilt uproblematisk, og boligbyttefolk er veldig hyggelege menneske. Oslo er kjempepopulært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 14. januar 2013 #25 Del Skrevet 14. januar 2013 Tog koster 199,- en vei per person hvis du er heldig og får lavprisbillett. Fly koster ikke stort mere men du må ha buss til sentrum i tillegg. Hvis du er tidlig ute kan du komme deg tur/retur for under tusen for dere begge to. Fra den campingen jeg linket til kan du gå til bussholdeplassen og komme til dyreparken derfra. Desverre har jeg ikke prisene for klippekort på bussen i krs her nå men jeg tror det koster 20,- for voksne for enkeltturer (bussen fra kjevik koster mere). Jeg synes det hørtes dyrt ut å betale så mye for å overnatte i telt TS, send meg en PM så har jeg et bedre forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #26 Del Skrevet 11. februar 2013 Dagsbillett for en voksen og et barn til Dyreparken koster 718,- og 958,- om dere skal i badelandet også. Årskort i Djurs Sommerland (Danmark) koster DKK 550,- og gir gratis adgang til Tivoliet i København, samt 50% rabatt på inngang til de fleste andre fornøyelsesparker. Gode rabatter på mat og souvenirer også. Poden skal vel ha "sjørøver utstyr" etc........det er DYRT, og mulig å få det til lavere priser i vanlige lekebutikker på Sørlandet. Dessverre er kvaliteten elendig på det meste som selges av klær, leker etc. til barn i Dyreparken. Matprisene i Dyreparken er som prisene i kiosker. Anbefaler dere å ta med mat og drikke. Tror 5,000,- for en uke blir i minste laget, slik prisnivået er her og vil heller anbefale Danmark. Med denne koden kan du få gratis tur til Kiel i Tyskland: 536AH Anonym poster: bc97cfb565132c525cef365edb091ea9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #27 Del Skrevet 11. februar 2013 Takk Sulosi. På den campingen du henviser meg til har jeg faktisk vært for noen år siden. Den var veldig fin og vi hadde nydelig vær! hadde bil da, så husker ikke helt avstanden til parken. Men da kan vi jo ta buss til byen og så bytte evt... Eller så sto det fem min med bil fra Hamresanden med bil, så da kan vi kanskje ta en taxi. (kan jo ikke koste all verden.) evt haike Lurer på om det er noe forskjell i pris på de to campingplassene. Syns 400 kr natta i telt er i overkant litt mye for å ligge i et klamt telt med hardt underlag. Anonym poster: 3a3d18669800b60483885de9e3832f39 Hamresanden er elendig camping. Anonym poster: bc97cfb565132c525cef365edb091ea9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. februar 2013 #28 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Roligheden camping synes jeg er et fint sted, bodde der faktisk selv som liten med familien. Ellers så har man ferieleilighetene til SiA rett ved Roligheden camping, koster mellom 3-4000 kr for under ei uke. Helt ærlig ville jeg nok ikke valgt sørlandet om sommeren hvis jeg var ute etter å gjøre det billig. Sørlandet er ikke særlig billig om sommeren. Mvh Yvonne Endret 11. februar 2013 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #29 Del Skrevet 13. februar 2013 Med denne koden kan du få gratis tur til Kiel i Tyskland: 536AH Anonym poster: bc97cfb565132c525cef365edb091ea9 Takk for kode, nå er tyskland i vinterferien bestilt :D Anonym poster: 7f0d7ab71051f0f36d3b8554fe0a929c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie1 Skrevet 21. februar 2013 #30 Del Skrevet 21. februar 2013 Ansgar Sommerhotell er og et overnattingstips... om jeg ikke tar feil, er det og mulighet får å bruke innedørs svømmebasseng, samtidig som det er en fin strand rett nedforbi "hotellet".. Muligheten er og tilstede for å ta bena fatt å gå til hamresanden for å kose seg på stranden der ;=)PS. Solnedgangen er magisk og verdt å få med seg om en overnatter der ;=) Lykke til - håper du får en fin ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 22. februar 2013 #31 Del Skrevet 22. februar 2013 Ts her. Fant ut følgende priser. Hamresanden camping koster 395,.kr pr natt for teltplass. Mini-hytte kr 2895,- for 3 dager. (minimum ij juli) Totalt 3 dager telt + 3 dager "hytte" = 4080. med en dag ekstra i telt blir totalsum 4475. En uke på campingplass. Så blir det reiseutgifter tur/retur Oslo. (Hva er billigst: tog,buss,fly?) pluss utgifter til dyrepark barn og voksen. Pluss mat og transport til dyreperk og sentrum. Går det buss fra campingplass til parken? Noen som vet dette? Kan kanskje kjøpe ukeskort,klippekort på buss. Blir fort litt penger ja..Men sikkert fint dersom sola skinner og sommerværet kommer.. Kom til å tenke på hva man pakker. shorts, boblejakke,ullsokker,badebukse,regntøy,solbriller,gummistøvler og lue... riski med Norsk campingferie og ambivalent vær. Men varme soveposer og godt liggeunderlag er sikkert greit. ? Anonym poster: 3a3d18669800b60483885de9e3832f39 Er du tidlig ute kan du vel få biletter med Lavprisekspressen til 49kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkerusen Skrevet 22. februar 2013 #32 Del Skrevet 22. februar 2013 Sørlandet er vel ikke så dyrt?:/ Bor selv i nærheten av krsand (hvor dyreparken ligger). Tog fra oslo koster 199 hver vei om du bestiller i god tid, buss ligger rundt samme prisene:) Om du ikke har noe imot å pendle ville jeg sjekket ut Lillesand; det ligger ca 15 minutter unna dyreparken og det er et par campingplasser der - hvorav en ligger rett ved sjøen. Angående buss; anbefaler å kjøpe verdikort. da sparer du ganske mye per bussbillett for buss er dyrt her nede. Fra Lillesand går det buss til krsand 2 ganger i timen (mulighens flere) på dagtid. 1 gang i helgene. Lillesand har dessuten en veldig fin skjærgård:) Om du drar litt lengre Østover finner du en by som heter Grimstad. Der er det flere veldig pene badestrender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå