Gå til innhold

Til dere som har/skal gifte dere på tinghuset..

Anbefalte innlegg

Gjest roseduft
Skrevet (endret)

Kunne dere postet ett bilde av kjolen(e) dere skal ha/hadde under selve vielsen, og evnt festen etterpå?

Vi gifter oss på tinghuset til sommeren, men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken type kjole jeg skal velge.. Og om jeg evnt skal ha en kjole under vielsen, og en annen til selve festen som skal arrangeres dagen etterpå..

Setter pris på alle svar :)

Endret av roseduft
Videoannonse
Annonse
Gjest jente8923
Skrevet

Skal gifte meg på tinghuset før sommeren en gang og jeg også er veldig usikker på det med kjole. Følger derfor med her selv om jeg ikke har noe å bidra med =P

Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Blir ikke helt hva du spørr etter, men vi giftet oss i utlandet. Riktig nok i sjømannskirken, men blir jo som tinghuset. Hadde jo ingen gjester der etc...

Hadde hvit enkel brudekjole, med noe slep. Skal se om jeg finner et bilde..

*poff*

Endret av Magdalene
Skrevet

Pappa og stemoren min giftet seg på tinghuset og hun hadde en enkel, ikke helt kritthvit ullkjole med lange ermer som passet veldig fint :)

Gjest roseduft
Skrevet

Blir ikke helt hva du spørr etter, men vi giftet oss i utlandet. Riktig nok i sjømannskirken, men blir jo som tinghuset. Hadde jo ingen gjester der etc...

Hadde hvit enkel brudekjole, med noe slep. Skal se om jeg finner et bilde..

Tror det må bli en enkel brudekjole for min del også...... :) takk for bilde!

Gjest roseduft
Skrevet

Jeg sal ha denne: http://www.sincerity...951560_3726.jpg

Veldig enkel, men likevel "brudete", og veldig vakker på.

Skal bare gifte meg én gang. Tinghus eller ikke, brudekjole skal jeg ha! :)

Anonym poster: 299d83a81fbdce4cb83976a531034cf5

Pen kjole :) ja enig i det, man gifter seg bare en gang, så brudekjole har en jo ikke anledning til å få brukt andre ganger.. :)

Skal du ha blomster og slør og alt..eller?

Hvordan skal selve vielsen foregå? Mange som skal delta der? Og blir det fotograf og brudebilder etterpå?

Alle tips, råd og synspunkt for den store dagen tas imot med takk :)

Skrevet

Jeg hadde en enkel, hvit kjole fra Ellos (:fnise: )Den rakk meg til litt under kneet. Får ikke lagt inn bilde via telefonen, men skal se senere i dag.

Skrevet

Jeg ender antakelig opp med denne på tinghuset. Vi skal ha med forloverne og barna, og muligens noe nær familie (som inderlig ønsker å delta). Vi skal ha en liten fotoseanse etterpå, med en bekjent som er hobbyfotograf. Middag på ettermiddagen/kvelden med forloverne og barna. Brudebukett/blomster skal jeg ha, og muligens slør til fotograferingen iallfall. Uformell fest senere, med enklere kjole.

Anonym poster: 318b3bbacefabba52ff74c5dcb4d4642

Skrevet

Har ikke gjort det selv, men kan jo svare hva min mor gjorde. Dette var andre gangen hun giftet seg og ville ikke være hvit brud en gang til så hun hadde en vakker lang kjole i lett stoff i grå/blå nyanser. Den samme kjolen hadde hun under feiringen som var dagen etterpå.

Anonym poster: 1f0c308373988afdcdfdb1b0c48b3868

Skrevet

Jeg ender antakelig opp med denne på tinghuset. Vi skal ha med forloverne og barna, og muligens noe nær familie (som inderlig ønsker å delta). Vi skal ha en liten fotoseanse etterpå, med en bekjent som er hobbyfotograf. Middag på ettermiddagen/kvelden med forloverne og barna. Brudebukett/blomster skal jeg ha, og muligens slør til fotograferingen iallfall. Uformell fest senere, med enklere kjole.

Glemte vel bildet vel... Falt for denne da jeg så noen andre som postet den i en tråd her inne et sted. Har fått fatt i den brukt til en grei penge, så da slo jeg til.

Skrevet

^

Hun hadde også blomsterbukett, og et lite slør over skuldrene. Det var på sommertid.

Anonym poster: 1f0c308373988afdcdfdb1b0c48b3868

Skrevet

Glemte vel bildet vel... Falt for denne da jeg så noen andre som postet den i en tråd her inne et sted. Har fått fatt i den brukt til en grei penge, så da slo jeg til.

Den var fin :biggrin:

Skrevet

IMG_10582.jpg

Vi giftet oss på Tinghuset i sommer.

Jeg var nok den jeg så den dagen som hadde langst slep, men det var minst to andre i tradisjonelle hvite brudekjoler^_^

Jeg var og først litt usikker på om det ble for mye, men fant fort ut at slike kjoler ikke er uvanlige der.

• Liker 2
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg var nok den jeg så den dagen som hadde langst slep, men det var minst to andre i tradisjonelle hvite brudekjoler^_^

Jeg var og først litt usikker på om det ble for mye, men fant fort ut at slike kjoler ikke er uvanlige der.

Amens! Så ufattelig nyyyyyydelige dere er! Og for en kjole! :D

Adriane hvis dette er samme designer så er det jo bare å glede seg til hva som kommer!

Og dette er typen brudebilde jeg liker. Nei, nå ble jeg skikkelig inspirert her.

Tusen takk for titten. :)

• Liker 1
Skrevet

IMG_10582.jpg

For et nydelig brudepar :rodmer: Og spennende plass for bilde!

Gjest Adriane
Skrevet (endret)

IMG_10582.jpg

Nyyydelige Amens, og nydelige kjolen! :)

Amens! Så ufattelig nyyyyyydelige dere er! Og for en kjole! :D

Adriane hvis dette er samme designer så er det jo bare å glede seg til hva som kommer!

Og dette er typen brudebilde jeg liker. Nei, nå ble jeg skikkelig inspirert her.

Tusen takk for titten. :)

Ja, kiara, det er samme designer som lager min kjole også! Jeg er mer spent enn jeg er i stand til å beskrive, og gleder meg vilt til kjolen etterhvert kommer :jepp:

Edit:

PS: Jeg har en følelse av at jeg kommer til å føle for å gi Amens en liten "finnerlønn" for å ha tipset meg om den designeren :fnise:

Endret av Adriane
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Tusen takk kiara_pusen og fruBesit^_^

Dette bildet er egentlig bare en test jeg gjorde med noen filtere i Photoshop. Det endelige bildet er litt annerledels.

Bildet ble forøvrig tatt i De Naturhistoriske Samlinger i Bergen. Botanisk hage er rett utenfor og der traff vi to andre brudepar på fotografering^_^

Edit: Tusen takk til Adriane og^_^ Å få se ett bilde av deg i kjolen holder i tonnevis;)

Endret av Amens
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Nyyydelige Amens, og nydelige kjolen! :)

Ja, kiara, det er samme designer som lager min kjole også! Jeg er mer spent enn jeg er i stand til å beskrive, og gleder meg vilt til kjolen etterhvert kommer :jepp:

Edit:

PS: Jeg har en følelse av at jeg kommer til å føle for å gi Amens en liten "finnerlønn" for å ha tipset meg om den designeren :fnise:

*klapper i hendene*

Når er det den ankommer?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...