AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Ble slutt fordi hun flyttet vekk. Bor nå på andre siden av landet. Nå tar hun kontakt flere ganger i uka, til tross for at vi var enige i at det var over. Hun ringer og melder flere ganger i løpet av uka. Jeg har sagt at jeg ønsker mindre kontakt og tar derfor ikke bestandig telefonen når hun ringer og svarer som regel ganske kort på meldinger. Ikke alltid jeg svarer heller. Da blir hun irritert og spør om jeg er sur eller sint på henne. Hva er greia hennes? Hun har ingen planer om å flytte tilbake hit. Dette har nå pågått i over 1 mnd. Anonym poster: d202de15397a86edb11c6c8a62a58dac
HHH Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Jeg tror hun savner deg, og prøver å teste ut litt hvor landet ligger. Kan også virke mot sin hensikt at du ikke lenger viser interesse, at det trigger henne til å ta kontakt, og lurer på hvorfor du ikke gjør det. Tror du må si ifra ganske tydelig at du ikke ønsker kontakt, og grunnen til dette. Hvor lenge er det siden det ble slutt? 2
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Ignorer henne. Helt og fullt og konsekvent. Eneste som virker.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 Kanskje hun elsker deg og skulle ønske det var annerledes? Var det kanskje en spesiell foranledning til at hun flyttet? Hvis hun f.eks. ga deg opp fordi du var for tykkskallet til å forstå elementære retningslinjer for forhold, er det vel heller en ide å ikke la henne gå, enn å velge enkleste utvei?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #5 Skrevet 14. januar 2013 Kanskje hun elsker deg og skulle ønske det var annerledes? Var det kanskje en spesiell foranledning til at hun flyttet? Hvis hun f.eks. ga deg opp fordi du var for tykkskallet til å forstå elementære retningslinjer for forhold, er det vel heller en ide å ikke la henne gå, enn å velge enkleste utvei? Tja. Hun sa hun elsket meg og at hun aldri hadde sagt det til noen andre før meg. Likevel følte jeg at hun holdt litt igjen i forholdet. Litt derfor jeg var ok med at det ble slutt når hun flyttet. Hun flyttet pga jobb og personlige problemer (knyttet til der hun bodde før). Anonym poster: d202de15397a86edb11c6c8a62a58dac
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2013 #6 Skrevet 14. januar 2013 Jeg holder også igjen i forhold inntil jeg føler meg trygg. Det er normalt. Løsningen er da at dere må finne ut av hvorfor, og fikse det. Jeg vet ikke hva det er med deg og han andre her som hadde klint med en venninne av hun han var exclusiv e med, men der jeg kommer fra sloss menn for damene sine. De sitter ikke der som en tafatt tulling og lar ting skje :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå