AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Hei! Jeg er en gutt på 19 og er veldig forelsket, men føler meg alltid som en idiot når jeg er sammen med henne og sier ting som er helt på bærtur føler jeg hvert fall. Går helt fint med andre jenter, men hun ene jeg er helt betatt av er helt umulig. Sitter og analyserer meldingene jeg får fra henne ned til plassering av eventuelle smileys, og prøver å komme opp med et eller annet lurt å svare, men med en gang jeg har sendt angrer jeg som en Gud på at jeg ikke skrev noe annet. Hvis det er sånn jeg alltid kommer til å være rundt jenter jeg liker, er dette sjanseløst. Vil jo alltid bli stempla som tulling av alle enter jeg liker før jeg har sjansen til å bli kjent med dem. Hva gjør jeg da liksom? Er jo en oppegående kar til vanlig, og har mange venner av begge kjønn, men det der takler jeg bare ikke. F***! Anonym poster: 6cf32f92fda01e566f1dca72d2274b6c 3
StellinaX Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Det gjør ingen verdens ting at du er litt merkelig når du er med henne, tipper hun bare du synes du er sjarmerende om du klosser litt, tegn på at du liker hun vet du;) Dessuten tror jeg du føler mer på det enn hva hun gjør.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Joa... Men føler meg ikke kjempe attraktiv når jeg går rundt der som en tulling. Hører jo at jenter liker selvtillit, men jeg blir jo et nervevrak av en annen verden, og er absolutt ikke selvsikker der jeg bruker to minutter på å formulere en setning å si. Er jo helt katastrofe hvor tragisk det er.. Jenter assa! Anonym poster: 6cf32f92fda01e566f1dca72d2274b6c
Strikkesokken Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Du høres ut som meg, bare at jeg ikke er en 19 år gammel gutt. Jeg kan ofte tenke på en masse ting å si men så blir de aldri sagt fordi jeg tygger for mye på det og til slutt høres det idiotisk ut i mitt eget hode og da finner jeg ut at det er bedre å holde kjeft. Så sitter vi der da, i stillhet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå