Gå til innhold

Å "like" bilde på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt lyst til å like profilbildet til en gutt på Facebook som et litt diskré hint om at "hey, jeg eksisterer fortsatt", slik at jeg dukker opp i tankene hans i en eller annen grad.

Men, jeg har bare snakket med han én gang på byen for over to mnd siden. Det var han som la meg til (men først etter to uker) og vi har ikke snakket sammen mer enn en gang etter det (og det er nå en god stund siden).

Er det "bare hyggelig og koslig" eller litt "rart og stalkerish"? :P

Anonym poster: 88504de1d0be4a029987fd4ce9935d07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han nylig byttet profilbilde? Hvis ja: Kjør på. Hvis nei: Tjaaaa, litt stalkerish :)

Anonym poster: 67a625460c291e4c2792cde7d8ecae74

Skrevet

Stalkerish?? Hehe. Nei? Det har skjedd meg flere ganger - at både jenter og gutter har likt profilbildet mitt sånn plutselig. Da legger jeg litt mer merke til det - og blir glad (for når man skifter får man gjerne mer et "rush" av likes, så hver enkelt forsvinner litt). Det er bare hyggelig :) Helt normalt. Helt ufarlig. Bare koselig :) Lik i vei, du!

• Liker 2
Skrevet

Det er 2-3 dager siden han byttet.

Ønsker gjerne synspunkt fra begge kjønn =)

TS

Anonym poster: be426c84c2ac0a900e776d60a0384499

Skrevet

Lik i vei! En "like" på facebook har da aldri skadet noen :) Kanskje det er nettopp dét som skal til for at han kanskje starter en samtale eller noe sånt. Det skjer med meg hele tiden - jeg liker et bilde eller innlegg og plutselig begynner vedkommende å snakke til meg.

Er jente :P

Skrevet

Lik. Også kan du gjerne sende en kommentar på chatten til ham.

Skrevet

Okei, jeg liker det i ettermiddag når han er pålogget en gang :)

TS

Skrevet

Like og kommentér. Da blir det nok bollings.

• Liker 1
Skrevet

Stalkerish å like et profilbilde?? Nei.

Jeg kan bla gjennom ALLE bildene til folk. Det er tvilsomt. Men samtidig - personene det angår vet det jo ikke så! Å se gjennom profilbildene til folk er da normalt?

Har selv opplevd vage bekjentskaper som har likt GAMLE bilder av meg, sånn bilde nummer trehundreogførtito. Det er mer på kanten. Skjønner jo at han har bladd gjennom alt mulig for å komme dit liksom.

"Poke" er forresten hyggelig da! Mer personlig enn bare en "like" synes jeg. ;) Bare mellom dere to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...