Gå til innhold

Hadde nettopp mitt livs løpetrening!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dro egentlig til studio for å trene styrke, men fikk underveis noen meldinger fra venninner jeg ikke satte særlig pris på. Jeg ble ærlig talt fryktelig sint og tok på meg løpeskoa, satte på mørk hardrockmusikk og løp som jeg bare kunne på mølla.

Endte opp med til sammen fire kilometer, fordelt på tre kjør og med fart på alt fra 11 til 16 på mølla. Jeg har aldri vært oppe i den hastigheten på mølle før! Er nå utslitt, det verker i beina og jeg er strålende fornøyd! Ikke bare endte jeg opp med en UTROLIG treningsøkt og lykkerus til tusen, mens de jentene sitter tilbakelent i sofaene sine og forsøker å irritere meg, men jeg ble også kvitt sinnet mitt. Hvem bryr seg om hva de tror liksom??!

Måtte bare dele denne opplevelsen. Føler du deg urettferdig behandlet og er sint? TA EN LØPETUR! :jepp::danse:

Anonym poster: 00b853b28247d23b01254753b24d47e3

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Ja, ikke sant! :danse:

Anonym poster: 0ddfe6b19d9c91497c481632157df970

Skrevet

Hoftene og knærne mine beg to differ... Det hadde endt med at jeg lå i sofaen de neste kveldene fordi jeg hadde hatt så vondt at jeg ikke hadde orket å gjøre noe og på lang sikt hadde jeg ødelagt kroppen. Men flott at det fungerer for deg.

Anonym poster: 89971ca16289e8b7c6f04acc331eb5c1

• Liker 1
Skrevet

Haha! Takk for at du delte denne opplevelsen! At trening påvirker humøret er en av hovedgrunnene til at jeg trener. Ikke bare blir man kvitt det litt negative, man får også veldig mye positivt tilbake! :) Nok en grunn til å trene!

Anonym poster: 6a355ee099aa0ea9183a502ba3449bf6

Skrevet

Hoftene og knærne mine beg to differ... Det hadde endt med at jeg lå i sofaen de neste kveldene fordi jeg hadde hatt så vondt at jeg ikke hadde orket å gjøre noe og på lang sikt hadde jeg ødelagt kroppen. Men flott at det fungerer for deg.

Derfor er det fint at det fins sykling og svømming. Det gir mye snillere belastning på sener og ledd; faktisk er det sånn at mange kan sykle på tredemølle uten problemer selv om de har vansker for å gå. Man blir sliten av det også, det tar bare litt lengre tid enn med jogging.

• Liker 1
Skrevet

Hehehe! Been there done that. De dagene jeg er i ekstra fyr og flamme så kan jeg løpe som om Djevelen selv er etter meg :)

Skrevet

Derfor er det fint at det fins sykling og svømming. Det gir mye snillere belastning på sener og ledd; faktisk er det sånn at mange kan sykle på tredemølle uten problemer selv om de har vansker for å gå. Man blir sliten av det også, det tar bare litt lengre tid enn med jogging.

Veldig enig. Jeg liker godt å sykle og å svømme. Jogging er drepen for leddene mine. Det er mange leger som fraråder jogging. Hvorfor det da skal fremstilles gang på gang som noe som passer alle og som man må gjøre hvis man skal være slank og sprek skjønner jeg ikke.

Skrevet

Veldig enig. Jeg liker godt å sykle og å svømme. Jogging er drepen for leddene mine. Det er mange leger som fraråder jogging. Hvorfor det da skal fremstilles gang på gang som noe som passer alle og som man må gjøre hvis man skal være slank og sprek skjønner jeg ikke.

Det er jo ikke det tråden handler om. Det handler om en som nådde en ny topp i formen sin.

Skrevet

Det er jo ikke det tråden handler om. Det handler om en som nådde en ny topp i formen sin.

Les trådtittel og hovedinnlegget igjen, du...

Føler du deg urettferdig behandlet og er sint? TA EN LØPETUR! :jepp::danse:

Skrevet

Les trådtittel og hovedinnlegget igjen, du...

Gjør det heller du siden det ikke står noe om at en MÅ jogge for å være "slank og sprek" som du skrev.

Skrevet

Hehe, pleide å gjøre dette da jeg var yngre, enten til fots eller på sykkel, trampa av gårde til jeg var for sliten til å være sint:P

Anonym poster: 557f17cd4ee37c7489a5b96dd06d51ff

Skrevet

Gjør det heller du siden det ikke står noe om at en MÅ jogge for å være "slank og sprek" som du skrev.

Det var det ikke så generelt som "en som nådde en ny topp i formen sin". Les trådtittel og hovedinnlegget enda en gang. Innlegget du kommenterte var ikke en kommentar til hovedinnlegget, men til kommentaren om at det finnes andre bedre treningsmåter som ikke ødelegger leddene våre.

Skrevet

Det var det ikke så generelt som "en som nådde en ny topp i formen sin". Les trådtittel og hovedinnlegget enda en gang. Innlegget du kommenterte var ikke en kommentar til hovedinnlegget, men til kommentaren om at det finnes andre bedre treningsmåter som ikke ødelegger leddene våre.

Men det har ingenting med denne tråden å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Men det har ingenting med denne tråden å gjøre.

Så du mener at det ikke er lov å kommentere at løping slettes ikke er for alle? Flott...

Skrevet

Ble litt nysgjerrig på hva de skrev til deg?

Anonym poster: 35d6a76a4c01990904881f7b015f0633

Skrevet (endret)

Så du mener at det ikke er lov å kommentere at løping slettes ikke er for alle? Flott...

Kommenter hva du vil, men ikke ødelegg for TS som var glad for en god løpeøkt. Start gjerne en egen tråd om trening du selv er glad i.

Endret av *Maja*
Skrevet

Kommenter hva du vil, men ikke ødelegg for TS som var glad for en god løpeøkt. Start gjerne en egen tråd om trening du selv er glad i.

Hvordan ødelegger jeg for TS? Jeg skrev jo "flott at det fungerer for deg" i det første innlegget, men jeg ville bare få frem at løping ikke er for alle.

Skrevet

Hvordan ødelegger jeg for TS? Jeg skrev jo "flott at det fungerer for deg" i det første innlegget, men jeg ville bare få frem at løping ikke er for alle.

"Hvorfor det da skal fremstilles gang på gang som noe som passer alle og som man må gjøre hvis man skal være slank og sprek skjønner jeg ikke. "

Synes ikke denne passer inn i en "glad tråd" om en som har en god løpeøkt. Det er helt irrelevant i en tråd der en har lyst å uttrykke at en har hatt en fin opplevelse med løping.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...