Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en (halvlang/ kort) ettersittende kjole på ei dame som er slank, men likevel har pupper og rumpe, like sexy som en kjole som har dyo utrigning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyo?

Anonym poster: 88471fb5c641e3b49fbdda16f33802b0

Skrevet

Vel, HHH, det kommer ann på hvem den sitter på. ;)

Skrevet (endret)

Er en (halvlang/ kort) ettersittende kjole på ei dame som er slank, men likevel har pupper og rumpe, like sexy som en kjole som har dyo utrigning?

Gikk ved siden av en slik dame i fjor sommer da jeg skulle til lesesalen på Nova. Hun fikk mye oppmerksomhet av alle menn. Hun hadde bare en alldeles fabelaktig kropp og et vakkert velpleid ansikt, kjolen satt som skreddersydd, selv om den var veldig kort. Så kort at den ikke lenger bare hintet eller overlot noe til fantasien, den var avslørende. Med de riktige vindpustene sendt med velsignelse fra værgudene så man rumpeballene danse rytmisk til hennes struttende gange og stringtrusa som ikke skrek annet enn sex. Duften hennes var dessuten til å gå i bakken av. Hun var som en søt drøm for sansene. Jeg gikk liksom der med hode oppmerksomt på skakke og nøt både synet og duften. Nesten lettere betatt. En intens blikkflørt gav meg omtrent følelsen av å være litt stumbleine. Det var tydelig at hun likte dette også, for hun gjorde det hun kunne av vrikking og intense blikkflørter for å få menn på kroken. Jeg har vel aldri sett en så forførisk kvinne noen gang. Det var så visst ikke rent få menn som begjærte hennes vesen.

Hvis du ønsker at alt blodet skal gå fra hodet til pikken på mennene, så vær så god.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Gikk ved siden av en slik dame i fjor sommer da jeg skulle til lesesalen på Nova. Hun fikk mye oppmerksomhet av alle menn. Hun hadde bare en alldeles fabelaktig kropp og et vakkert velpleid ansikt, kjolen satt som perfekt, selv om den var veldig kort. Så kort at den ikke bare lenger hintet eller overlot noe til fantasien, den var avslørende. Med de riktige vindpustene sendt med velsignelse fra værgudene så man rumpeballene danse rytmisk til hennes struttende gange og stringtrusa som ikke skrek annet enn sex. Duften hennes var dessuten til å gå i bakken av. Jeg gikk liksom der med hode oppmerksomt på skakke og nøt både synet og duften. Nesten betatt. En intens blikkflørt gav meg omtrent følelsen av å være litt stumbleine. Det var tydelig at hun likte dette også, for hun gjorde det hun kunne av vrikking og intense blikkflørter for å få menn på kroken. Jeg har vel aldri sett en så forførisk kvinne noen gang. Det var ikke rent få menn som begjærte henne.

Hvis du ønsker at alt blodet skal gå fra hodet til pikken på mennene, så vær så god.

Med så kort kjole vet jo alle og enhver at man tiltrekker seg blikk. Jeg på min side synes det er usmakelig. Tenkte mer på en kjole som stopper midt på låret/ rett over kneet.

Skrevet (endret)

Med så kort kjole vet jo alle og enhver at man tiltrekker seg blikk. Jeg på min side synes det er usmakelig. Tenkte mer på en kjole som stopper midt på låret/ rett over kneet.

Sexy på den mer tilbaketrukne sofistikerte måten er etter mitt syn den beste måten å være sexy på. Akkruat som en god parfyme skal man aldri dusje seg med den slik at den stinker. Utad skal øvrigheten få lov til å hinte den. Gi dem en liten forsmak, og dermed overlate resten til vedkommendes oppfinnsomme fantasi. Dette er igjen etter mitt syn den gode måten å være sexy på.

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Gjest Nikki09
Skrevet

Det kommer mye an på personen som bruker den! En kjole som er kjempesexy på ei som Elizabeth Hurley, blir lett horete på ei som Carmen Electra!

• Liker 2
Skrevet

Vel, HHH, det kommer ann på hvem den sitter på. ;)

hehe, jeg har strengt tatt ingen mening om det, er jente også, så var vel ikke siktet til meg det spm, bare svarte personen over jeg ;)

Skrevet

Aha, g

hehe, jeg har strengt tatt ingen mening om det, er jente også, så var vel ikke siktet til meg det spm, bare svarte personen over jeg ;)

Aha, gjettet bare at du var ts men glemte å huke av AB-funksjonen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...