Gå til innhold

Acne Pistols (sko)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig gode! Har sorte pistols som jeg kjøpte høsten 2010 og bruker dem fortsatt :) Absolutt å anbefale! Veldig fornøyd med Acne generelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digger disse :) Får ofte komplimenter når jeg går med dem. Til og med svigermor synes de var fine :P

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Veldig gode! Har sorte pistols som jeg kjøpte høsten 2010 og bruker dem fortsatt :) Absolutt å anbefale! Veldig fornøyd med Acne generelt.

Kanskje jeg skal revurdere, har lyst på Pistols i den høye modellen, ikke lave. Har ikke prøvd dem, så vet ikke hvordan de ser ut på.

Skrevet

Kanskje jeg skal revurdere, har lyst på Pistols i den høye modellen, ikke lave. Har ikke prøvd dem, så vet ikke hvordan de ser ut på.

Acne har jo egen butikk i Bergen, så det er jo bare å gå å se :-) Acne studios har dessuten en utmerket nettbutikk :-) De sender fra sverige, men moms er inkl. i oppgitte priser (lik som i butikk), så det koster ikke noe ekstra.

Anonym poster: d6f33a60f9d5b08f4b411a56602cbb94

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Acne har jo egen butikk i Bergen, så det er jo bare å gå å se :-) Acne studios har dessuten en utmerket nettbutikk :-) De sender fra sverige, men moms er inkl. i oppgitte priser (lik som i butikk), så det koster ikke noe ekstra.

Anonym poster: d6f33a60f9d5b08f4b411a56602cbb94

Har vært der, og de har ikke den høye modellen på nettbutikken heller. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...