Gjest Valiumsjunkie Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Vurderer å skaffe meg noen Acne Pistols, enten i den vanlige korte, eller den høye modellen. Noen som har erfaring med disse skoene? Skulle gjerne hatt noen brune, men vet ikke hvordan kvaliteten er.
Gjest Euforia Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Synes kvaliteten på Acne-sko er dritt. Særlig hvis man bruker dem ute på vinteren.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Hva er kvalitet, da? Må ha noen kule vårsko!
Gjest Euforia Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Det finnes da maaange kule vårsko som ikke koster 3000 kr og som ikke blir ødelagte med en gang? Synes Acne er fryktelig overpriset med tanke på det man får, men skoene er jo kule. 1
pinar Skrevet 13. januar 2013 #5 Skrevet 13. januar 2013 Mine Acne sko har holdt seg godt, selv på vinteren.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 13. januar 2013 #6 Skrevet 13. januar 2013 Det finnes da maaange kule vårsko som ikke koster 3000 kr og som ikke blir ødelagte med en gang? Synes Acne er fryktelig overpriset med tanke på det man får, men skoene er jo kule. Gaaawd, 3000 kr? Men vil ha noen stilige vårsko. :-( Åh, at sko skal være så vanskelig.
Gjest Euforia Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 Gaaawd, 3000 kr? Men vil ha noen stilige vårsko. :-( Åh, at sko skal være så vanskelig. Nå er det utrolig mange sko ute på markedet som ligner på Acne Pistols som koster en brøkdel av prisen, så ville heller gått for en av dem. :-)
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 13. januar 2013 #8 Skrevet 13. januar 2013 Nå er det utrolig mange sko ute på markedet som ligner på Acne Pistols som koster en brøkdel av prisen, så ville heller gått for en av dem. :-) Ja, ok. Får gjera da.
pinar Skrevet 13. januar 2013 #9 Skrevet 13. januar 2013 Du kan og se på Finn. Mange som selger nesten ubrukte til mye rimeligere enn ny pris.
missdior Skrevet 13. januar 2013 #10 Skrevet 13. januar 2013 de er skikkelig kule de skoene der ! men jeg ville sett meg om etter kopier, det er fryktelig dyrt med 3000 for et par sko
kills Skrevet 13. januar 2013 #11 Skrevet 13. januar 2013 Jeg har et par og synes de er nydelige Sitter godt på foten og er veldig komfortable. Når det kommer til kvalitet, så synes jeg ikke det blir riktig å påstå at kvaliteten på skoene er dårlig dersom de ikke holder seg fine over en vinter. Det er tross alt skinn og skoene må renses, impregneres og behandles etter det. Sko i skinn blir gjerne misfargede og fortere utslitt om man bruker disse til å gå rundt i salt-sørpe hele vinteren.. Jeg tørker av skoene mine med en fuktig klut etter bruk og synes de har holdt seg bra.
Nicolea Skrevet 13. januar 2013 #12 Skrevet 13. januar 2013 De e vel ok, men ikke så komfortable! Men ja coole er de:)
Gjest Euforia Skrevet 14. januar 2013 #13 Skrevet 14. januar 2013 Jeg har et par og synes de er nydelige Sitter godt på foten og er veldig komfortable. Når det kommer til kvalitet, så synes jeg ikke det blir riktig å påstå at kvaliteten på skoene er dårlig dersom de ikke holder seg fine over en vinter. Det er tross alt skinn og skoene må renses, impregneres og behandles etter det. Sko i skinn blir gjerne misfargede og fortere utslitt om man bruker disse til å gå rundt i salt-sørpe hele vinteren.. Jeg tørker av skoene mine med en fuktig klut etter bruk og synes de har holdt seg bra. Jeg må bare presisere at jeg har vært forsiktig med mine og ikke gått i sørpevær altså. Da hadde det jo ikke vært så rart om de ikke holdt seg så bra. Men ja, skoene er kjempefine. Hvis TS klarer å finne noen lignende til en brøkdel av prisen som i tillegg ikke er ekte skinn hadde jo det vært det beste!
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 14. januar 2013 #14 Skrevet 14. januar 2013 De e vel ok, men ikke så komfortable! Men ja coole er de:) Ikke? Da utgår de! Dumt det er så få skoplasser i Bergen. Det er Lille Vinkel på Telegrafen, Daisy i Markevei, Nova i Gågaten. Hvor andre plasser? Ikke DinSko, Økonomisko o.l.!
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 14. januar 2013 #15 Skrevet 14. januar 2013 Jeg har et par og synes de er nydelige Sitter godt på foten og er veldig komfortable. Når det kommer til kvalitet, så synes jeg ikke det blir riktig å påstå at kvaliteten på skoene er dårlig dersom de ikke holder seg fine over en vinter. Det er tross alt skinn og skoene må renses, impregneres og behandles etter det. Sko i skinn blir gjerne misfargede og fortere utslitt om man bruker disse til å gå rundt i salt-sørpe hele vinteren.. Jeg tørker av skoene mine med en fuktig klut etter bruk og synes de har holdt seg bra. Hvis de sitter bra på foten din så er det sikkert individuelt, hmm. Vanskelig dette med sko, jeg prøvde de vanlige Pistols i str. 38, men synes de var litt romslige foran. Store i størrelsen, kanskje? Plass til labber, da.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #16 Skrevet 14. januar 2013 Hvis du skal kjøpe pistols, så ville jeg lagt nye såler på dem det koster noen små hundrelapper, og gjør dem mye bedre! Anonym poster: 7a297ce808fe0e0571ac79f0e12af9bb
kills Skrevet 14. januar 2013 #17 Skrevet 14. januar 2013 Hvis de sitter bra på foten din så er det sikkert individuelt, hmm. Vanskelig dette med sko, jeg prøvde de vanlige Pistols i str. 38, men synes de var litt romslige foran. Store i størrelsen, kanskje? Plass til labber, da. Ja, de er litt store i størrelsen. Jeg vipper mellom 37-38 og har pistols i 37
Vulpes Skrevet 14. januar 2013 #18 Skrevet 14. januar 2013 Det finnes mange sko som likner på Acne Pistols (og er finere etter min mening) til en billigere penge. F.eks. noen av disse: http://pinterest.com/lotielin/sko/ Jeg kjøpte nylig Vagabond Dee i fargen sort (med litt matt skinn, så ikke skinnende sort). Synes de er mye kulere! Aner ikke hvordan kvaliteten er ettersom mine er helt nye, men satser på at de holder seg en stund så lenge man impregnerer dem ofte og tørker av dem når de er skitne. De er litt harde å gå på, men om man legger inn myke gelé-puter under hæl og/eller tåballene blir det sikkert mye bedre.
pinar Skrevet 14. januar 2013 #19 Skrevet 14. januar 2013 Jeg syns acne sin modell har finest snitt. Jeg liker og at de ikke er så blanke. De er store i str ja. Vanlig å bruke en større en vanlig.
kills Skrevet 14. januar 2013 #20 Skrevet 14. januar 2013 Jeg syns acne sin modell har finest snitt. Jeg liker og at de ikke er så blanke. De er store i str ja. Vanlig å bruke en større en vanlig. Enig! Har ikke sett noen kopier som er i nærheten av å ha like fint snitt. Skinnet på skoene er jo nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå