Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt eksen sin tilbake, pappaen til barna og den store kjærligheten?

hvordan taklet dere det at han/hun hadde et forhold til noen andre i mellomtiden?

Om de feks har vert en spess plass i syden, er du villig og dra tilbake dit han/hun har vert forelsket og koset seg med noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok litt yngre enn deg, med tanke på at du har barn og sånn. Jeg ble sammen med eksen min igjen, og i sommer kan det hende vi drar et sted hvor han har vært med sin eks.. Vil jo ikke at det skal være "deres" plass.. Da blir det heller vår :)

Anonym poster: f7fe57fae22e24d4dc399561a4814236

Skrevet

jeg er tilbake hos min x. vi møtttes igjen etter 15 år. vi har mange barn tilsammen og ingen sammen og ønsker heller ikke flere barn. vi tok det rolig og lar barna bestemme hvor mye dem ønsker å involveres.

vi har nå bodd sammen i 3 år. og det følest som å komme hjem igjen! vi bor ikke i felles tidligere hjem.

jeg vet mye om hans tid med sine barns mor og vi bærer ikke nag til noen x. x en hans er kjemegrei,men det er ikke min. vi prøver å skape nye minner sammen,og vet at vi ikke har noe mer garanti enn andre par,men vet også hvor mye vi har "ofret" for hverandre.

vi hadde ingen kontakt etter bruddet for 15 år siden og var ikke noen stein i forholdet til nye partnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...