Gjest annemor30 Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Inspirert av tråden: puler for strømregningen. Hvorfor gidder menn å vaske huset bare for å få sex. Jeg tør og påstå at sex er noe oppskrytt griserier og det gidder jeg ikke å betale for at en mann skal vaske huset mitt. Hva mener dere KGère?? Endret 13. januar 2013 av annemor30
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Vel. Vaske huset er bare én av mange ting menn kan finne på å gjøre for å få seg noe. Mye av grunnen er at de aller fleste menn er offer for biologien som bygger opp ekstreme behov for å få tømt seg. Så selv for dårlig sex så er det greit å yte litt for å få seg noe. Rett og slett for å bli kvitt den ekstreme følelsen av å eksplodere. Det er som å endelig kunne puste igjen etter å ha blitt tvunget til å holde pusten langt forbi hva en finner behagelig. Når sexmarkedet fungerer slik at det er menn som etterspør en vare og kvinner som disponerer tilgangen til denne varen så ender en opp med handler som dette.
Gjest Snuppi Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Vel. Vaske huset er bare én av mange ting menn kan finne på å gjøre for å få seg noe. Mye av grunnen er at de aller fleste menn er offer for biologien som bygger opp ekstreme behov for å få tømt seg. Så selv for dårlig sex så er det greit å yte litt for å få seg noe. Rett og slett for å bli kvitt den ekstreme følelsen av å eksplodere. Det er som å endelig kunne puste igjen etter å ha blitt tvunget til å holde pusten langt forbi hva en finner behagelig. Når sexmarkedet fungerer slik at det er menn som etterspør en vare og kvinner som disponerer tilgangen til denne varen så ender en opp med handler som dette. Hva med alle disse mennene som bor alene og har det rent hjemme???
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Det er jo dere som betaler for få lov å ha mannen med sex. Anonym poster: 3ac79e4071fe078b0e7d39ca9b439959
Gjest annemor30 Skrevet 13. januar 2013 #5 Skrevet 13. januar 2013 Hvor tømmer single ryddige menn seg? i dusjen? Hvis det er slik som BM sier at vi damer kun er ei søplekasse for etterlatenskaper så: NEI TAKK!!! Vil dere ikke ha sex med meg fordi jeg er deilig, så pell dere vekk! 3
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #6 Skrevet 13. januar 2013 Hva med alle disse mennene som bor alene og har det rent hjemme??? Noen av oss har skaffet oss maskiner som gjør jobben for oss.
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 Hvor tømmer single ryddige menn seg? i dusjen? Hvis det er slik som BM sier at vi damer kun er ei søplekasse for etterlatenskaper så: NEI TAKK!!! Vil dere ikke ha sex med meg fordi jeg er deilig, så pell dere vekk! Hæ?!?
Capt. Obvious Skrevet 13. januar 2013 #8 Skrevet 13. januar 2013 Jeg for min del assosierer ikke husarbeid med sex på noe som helst vis, men noe som må gjøres som en del av hverdagen. Husarbeid = nødvendig onde, sex = gøy. De to kan ikke så enkelt kobles syntes jeg... 1
Gjest annemor30 Skrevet 13. januar 2013 #9 Skrevet 13. januar 2013 Vel. Vaske huset er bare én av mange ting menn kan finne på å gjøre for å få seg noe. Mye av grunnen er at de aller fleste menn er offer for biologien som bygger opp ekstreme behov for å få tømt seg. Så selv for dårlig sex så er det greit å yte litt for å få seg noe. Rett og slett for å bli kvitt den ekstreme følelsen av å eksplodere. Det er som å endelig kunne puste igjen etter å ha blitt tvunget til å holde pusten langt forbi hva en finner behagelig. Når sexmarkedet fungerer slik at det er menn som etterspør en vare og kvinner som disponerer tilgangen til denne varen så ender en opp med handler som dette. Her er svaret BM..... 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #10 Skrevet 13. januar 2013 Her er svaret BM..... Ja også da? Slutt å klag på menns holdninger til sex å vær heller taknemlig for at du kan virke utrolig lite oppegåede som du virker nå å likevel få pult. Det skjer ikke for menn. Anonym poster: 3ac79e4071fe078b0e7d39ca9b439959 1
Capt. Obvious Skrevet 13. januar 2013 #11 Skrevet 13. januar 2013 Jeg kommer aldri til å støvsuge for en blowjob, bm. 1
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #12 Skrevet 13. januar 2013 Her er svaret BM..... Jøsss. Sex har da aldri handlet om annet en hva biologien får oss til å gjøre. Vi er enkle individer som har langt fra så fri vilje som vi gjerne liker å tro at vi har. Vi er og blir programmert til å formere oss. For at kvinnen skal finne mannen verdt å formere seg med må han kurtisere henne gjennom oppmerksomhet og gaver. Gaver er og blir alfa og omega. Du kan fjerne oppmerksomhet, men aldri gaver fra kurtiseringen.
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #13 Skrevet 13. januar 2013 Jeg for min del assosierer ikke husarbeid med sex på noe som helst vis, men noe som må gjøres som en del av hverdagen. Husarbeid = nødvendig onde, sex = gøy. De to kan ikke så enkelt kobles syntes jeg... Prøv å aldri gjøre noe som helst husarbeid og se hvor mye du får pult på hun du deler kåk med.
Capt. Obvious Skrevet 13. januar 2013 #14 Skrevet 13. januar 2013 Prøv å aldri gjøre noe som helst husarbeid og se hvor mye du får pult på hun du deler kåk med. Tja, de jeg har vært sammen med har ikke akkurat vært så huslige av seg...det var visst meg som var mest "vaskekjerring", hehe.
Gjest annemor30 Skrevet 13. januar 2013 #15 Skrevet 13. januar 2013 Ja også da? Slutt å klag på menns holdninger til sex å vær heller taknemlig for at du kan virke utrolig lite oppegåede som du virker nå å likevel få pult. Det skjer ikke for menn. Anonym poster: 3ac79e4071fe078b0e7d39ca9b439959 Jeg finner ingen glede ved å ha meg med noen,ei heller at noen har seg med meg! Jeg klarer dessuten og vaske huset mitt selv og skulle en mann ville vaske her får han ikke belønning i form av sex ihvertfall! Mulig jeg fremstår som lite oppegående som du sier men vi er i et fora;)
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #16 Skrevet 13. januar 2013 Hvor tømmer single ryddige menn seg? i dusjen? Hvis det er slik som BM sier at vi damer kun er ei søplekasse for etterlatenskaper så: NEI TAKK!!! Vil dere ikke ha sex med meg fordi jeg er deilig, så pell dere vekk! Vi vil ha sex med damene våre fordi de er deilige, men dere vil ikke ha sex uten at vi har jobbet for det (husvask, etc). Det er jo kvinner som legger opp til dette... Anonym poster: 0991ab7c1611a3a9f1e9b86bead2db61
Gjest annemor30 Skrevet 13. januar 2013 #17 Skrevet 13. januar 2013 Jeg tar ikke betalt for sex,hverken i form av penger,betalt strømregning,gaver eller husvask!
Gjest annemor30 Skrevet 13. januar 2013 #18 Skrevet 13. januar 2013 Vi vil ha sex med damene våre fordi de er deilige, men dere vil ikke ha sex uten at vi har jobbet for det (husvask, etc). Det er jo kvinner som legger opp til dette... Anonym poster: 0991ab7c1611a3a9f1e9b86bead2db61 På hvilken måte legger vi opp til dette om jeg tør spørre!
Strixvaria Skrevet 13. januar 2013 #19 Skrevet 13. januar 2013 ... Så, det finnes ikke menn som vil vaske leiligheten min mot en heftig omgang?? Damn, og jeg som trodde jeg øynet en glimrende mulighet til å få renvasket leilighet + sex.. 2
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #20 Skrevet 13. januar 2013 På hvilken måte legger vi opp til dette om jeg tør spørre! Ved at de aller fleste menn må yte heftig på tjeneste- og gavesiden for å få seg noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå