Gå til innhold

En problemstilling: du har en sjef som er ufordragelig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har en sjef som ikke går av veien for å kjefte og smelle på kolleger, er voldsom og veldig intens (på negativ måte), men som påstår at alle trives på jobben og at arbeidsmiljøet er godt, noe som ikke er sant.

Hva gjør du?

Anonym poster: 7d7dc73b6bc3b6f0775040e3ab080184

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutter jeg også, samt spiller inn et opptak der han kjefter og smeller og sender det til ledelsen over han, anonymt. Så får de ta tak i det.

Anonym poster: 5f5d0cfaf1c9c01e6f2604c15d169a02

Skrevet

Jeg ville engasjert fagforeningen. I tillegg ville jeg tatt det lenger opp i systemet.

Skrevet

Si opp jobben din!

Jeg er selv i samme situasjon. Min sjef har psykopatiske trekk og tilslutt ble jeg sykmeldt av utbrenthet. For tiden, er jeg sykmeldt til jeg får ny jobb.

Jeg ble kontaktet av tidligere ansatte, hvor 6 ansatte før meg har blitt utbrent som følge av sjefens kontrollregime.

Anonym poster: 8975164306e18dbb122e3fe7f7406f89

Skrevet

Jeg ville tatt det opp med sjefen, og eventuelt også andre ansatte, og om mulig ledelsen over sjefen. Enkelte mellomledere skjerper seg om ledelsen irettesetter dem, og enkelte toppsjefer tar hintet om de får forklart at oppførselen deres faktisk skader produktiviteten til bedriften.

• Liker 1
Skrevet

Vel en ting er sikkert. Du får ikke gjort noe med sjefen din, så da får du gjøre noe med deg selv.

Hvis du tar innover deg at sjefen oppfører seg slik, istedenfor å gi faen pga. idiotisk oppførsel da er det best å slutte.

Anonym poster: 4f7764425bc9ba3ec6bf5eab8266f93d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...