Gå til innhold

Kvinnefyll og frost. Er dere sånn passe dumme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.10870907

Hvor dumme i hodet kan dere bli egentlig? Sprader rundt halvnaken i kulda, drikker som om dere har mannekropper og sovner og faller om og tusler gjenom de mest utsatte og farlige stedene. Samtidig kan man lese om det fantastiske sykefraværet dere har som koster samfunnet så alt for mye! Når skal noen faktisk slå ned på norske kvinners adferd å stenge legekontorene, navtilbudene og alt de selvpåførte uføretilstandene våre kvinner setter i gang?

Sykefraværet til kvinner kan forklares enkelt. De drikker alt for mye (skal matche gutta) og de utsetter seg for unormalt mye kulde og frost, samt spiser elendig "for å holde på vekta". PÅ tide å skjerpe seg litt?

Anonym poster: 0a7ad39c440189192cf9c68b7acf14e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda flere gullkorn fra den karen, ja.

Anonym poster: f7d7f720a6cd94ebb3b8e1e37da8b232

• Liker 3
Skrevet

På vegne av alle kvinne vil jeg takke deg for dette utrolig flotte og utrolig informative innlegget. På vegne av alle lover jeg at vi skal skjerpe oss og aldri gjøre noe dumt igjen. Vi har jo som mål å bli mest mulig lik dere menn, og hvis det er noe som karakteriserer mannfolk er det jo at de sjelden gjør dumme, lite overveide valg, aldri drikker seg fulle og vet alt best. : :rodmer:

VI kvinner trenger at noen forteller oss hvordan vi virkelig er og hvor skapet skal stå. Vi lover å skjerpe oss. :tikniverihjertet:

• Liker 15
Gjest avocadoen
Skrevet

På vegne av alle kvinne vil jeg takke deg for dette utrolig flotte og utrolig informative innlegget. På vegne av alle lover jeg at vi skal skjerpe oss og aldri gjøre noe dumt igjen. Vi har jo som mål å bli mest mulig lik dere menn, og hvis det er noe som karakteriserer mannfolk er det jo at de sjelden gjør dumme, lite overveide valg, aldri drikker seg fulle og vet alt best. : :rodmer:

VI kvinner trenger at noen forteller oss hvordan vi virkelig er og hvor skapet skal stå. Vi lover å skjerpe oss. :tikniverihjertet:

:danse:

• Liker 1
Skrevet

Ikke dummere enn alle mennene som hver eneste jævla sommer skal tisse i elva, faller uti og drukner. Husker forrige drukningsstatistikk viste en overveldende flertall av menn.

Anonym poster: 6bb7b874c372c47be3bb419187902cc5

• Liker 3
Skrevet

http://www.nrk.no/ny...land/1.10870907

Hvor dumme i hodet kan dere bli egentlig? Sprader rundt halvnaken i kulda, drikker som om dere har mannekropper og sovner og faller om og tusler gjenom de mest utsatte og farlige stedene. Samtidig kan man lese om det fantastiske sykefraværet dere har som koster samfunnet så alt for mye! Når skal noen faktisk slå ned på norske kvinners adferd å stenge legekontorene, navtilbudene og alt de selvpåførte uføretilstandene våre kvinner setter i gang?

Sykefraværet til kvinner kan forklares enkelt. De drikker alt for mye (skal matche gutta) og de utsetter seg for unormalt mye kulde og frost, samt spiser elendig "for å holde på vekta". PÅ tide å skjerpe seg litt?

Anonym poster: 0a7ad39c440189192cf9c68b7acf14e9

Alltid like underholdende og festlig du, ts :fnise:

Såh, får vi se hvor mange med kort lunte vi har her inne idag :popcorn:

Skrevet

Hahaha!! Gidder ikke si så mye mer enn det, jeg:)

• Liker 1
Skrevet

Og takk til deg Pøbelsara som klarte å uttrykke det samme som mitt hjerte ble fylt av når jeg leste åpningsinnlegget :hjerte:

• Liker 4
Skrevet

Ja huff vi kvinner er så dumme :sur: Jeg skal slutte å dra på byen i bikini i minus 20 og drikke 2 liter ren 96% hver eneste helg, jeg fortjener virkelig ikke den uføretrygden jeg fikk pga syk hele tiden som skyldes bikini i 20 minus og ukentlig heftig hangover. Jeg lover at jeg skal slutte!!! Jeg skal spre dette budskapet videre til alle mine venninner på facebook, de er jo og alle uføre av samme grunn som meg. Også skal jeg begynne å spise igjen, husker ikke sist jeg spiste, kanskje det var på julaften.

Nå skal jeg spise hver dag, ha masse klær på, bli avholds, og sitte inne hver eneste dag resten av livet og vente på at du TS skal ringe på min dør og sjarmere meg i senk :rodmer:

Anonym poster: c9e0096eecf6c625fd854520ef42a7de

• Liker 1
Skrevet

Flott at du trekker alle av ett og samme kjønn under én kam.

Finnes selvsagt ingen variabler blant kvinner.

Det er derfor alle sammen er 20 år og er kronisk nellykjolebrukere

• Liker 2
Skrevet

TS er garantert en kvinne som utgir seg for å være "dum" og sjåvinistisk mann.

Anonym poster: 3c676393326df24e6d677d10d402f7f2

Skrevet

Sånn hvis man ser bort fra at TS er ganske dum, så må jeg si meg litt enig i "trenden". Hver gang jeg er ute (både på fylla og om jeg bare er på shopping) ser jeg jenter som går i miniskjørt og trange topper, fryser bare av å se på de jo!

Men gjennomsnittsalderen på disse er vel rundt 18, så det er ikke så veldig riktig å si at alle gjør det =P

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Det er jo bare en tilfeldighet at kvinners mote er noe upraktisk, og menns er mer praktisk, hadde menn derimot trodd de hadde sett hotte ut og kunne få seg et ligg om de gikk i miniskjørt i -20 grader hadde de gjort det.

• Liker 4
Skrevet

Håpløst åpningsinnlegg! Men viktig sak.

Jeg studerte 5 år i UK, og der er det ingen jenter som går med yttertøy på byen. Punktum. Ikke i høst regn. Ikke i minus grader i desember. Ikke i det hele tatt.

Null jakke. Kort kjole. Ingen strømpebukse. Skyhøye hæler. Veldig fulle. Har ikke tall på hvor mange "I can`t feel my legs/arms"-samtaler jeg har overhørt. Aldri kø i coat checken for meg hvertfall...

Husker ikke at det var slik her for noen år tilbake. Men kansje denne trenden er på vei til Norge?

Anonym poster: 02b1c86729e721962ca754f35b37501c

Skrevet

Ja huff vi kvinner er så dumme :sur: Jeg skal slutte å dra på byen i bikini i minus 20 og drikke 2 liter ren 96% hver eneste helg, jeg fortjener virkelig ikke den uføretrygden jeg fikk pga syk hele tiden som skyldes bikini i 20 minus og ukentlig heftig hangover. Jeg lover at jeg skal slutte!!! Jeg skal spre dette budskapet videre til alle mine venninner på facebook, de er jo og alle uføre av samme grunn som meg. Også skal jeg begynne å spise igjen, husker ikke sist jeg spiste, kanskje det var på julaften.

Nå skal jeg spise hver dag, ha masse klær på, bli avholds, og sitte inne hver eneste dag resten av livet og vente på at du TS skal ringe på min dør og sjarmere meg i senk :rodmer:

Anonym poster: c9e0096eecf6c625fd854520ef42a7de

Pingle.

Jeg drikker 100%.

Anonym poster: f7d7f720a6cd94ebb3b8e1e37da8b232

Skrevet

Wow. Gratulerere, du fant ut først i dag at kvinner kler seg upraktisk? Kvinneklær er skapt for at kvinner skal føle seg sexy ikke for å være komfortabelt.

Anonym poster: f26da7fef4bf90ff7f2d23bb45acb6c9

Skrevet

Først: kvinner kler seg ikke for å være sexy for menn, men for å være sexy for venninnene sine og seg selv.

Og hvem skal løsslupne menn ligge med da, om ikke jentene er stupfulle og er lettere å få ONS med? Da hadde pipa vært en annen lyd. Jenter slutter å gå ut, og det er bare menn ute. Hvem skal menn sigle etter da, når de danser i korte skjørt??? Dere menn har dere selv å takke!

Anonym poster: 3a44b7a565e6c30ab6fa304e910f2d21

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...