AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Kjøpte min første leilighet for noen mnd siden, flyttet inn for ca et par mnd siden. Trives ikke i det hele tatt. Det er forferdelig lytt her, hører alt og alle. Klarer ikke finne roen. Gruer meg til å komme hjem. Trives ikke i leiligheten generelt. Bra område, hyggelige naboer. Men hva gjør jeg, eller hva burde jeg gjøre? Hvor lenge bør en bo en plass før en selger igjen? Føler jeg har gjort et dumt kjøp, endelig kommet på markedet, det er jo positivt. Andre med samme erfaring? Anonym poster: 886694d15c1bc604465974a2e0b0784c
Tabris Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Du bør bo der i et år, for å unngå å betale skatt når du selger det igjen. Kanskje du kan sette opp en liste over hva som gjør at du ikke trives, og forsøke å gjøre de endringer du kan for å klare å slappe av og kose deg i ditt eget hjem? 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Oj, det er kjipt! Hjemmet skal liksom være en trygt og avslappende sted. Har hatt det sånn til tider også. En nabo som spiller for høy musikk, for lenge. Naboens barn over som spiller fotball inne ... Det er veldig utfordrende å finne roen når man blir nødt til å høre andre hele tiden. Jeg liker vanlige nabolyder, men når lydene man hører overdøver ens egne tanker, så synes jeg det er utmattende. Har også gruet meg til at naboene setter igang, hvis man vet man trenger litt ekstra ro, etter jobb og ungemas, og så vet man at det blir masse støy .... "iiiiik" Hvis du etter en stund ikke venner deg til å bo der, så må du bare stikke fingeren i jorda, og flytte. Det føles som et nederlag, men at man ikke trives i hverdagen, skal man ha respekt for. Jeg har flytttet noen ganger nå, er 43, og det er egentlig først nå jeg begynner å kjenne meg selv godt nok til å vite hva jeg trenger og hva jeg skal unngå. Følg magefølelsen din, og hvis du etter 1 år fortsatt mistrives, så må du komme deg videre. Anonym poster: b78682e3a00d978d425185b6109070d3 1
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Sender en klem av sympati over skjermen, men vil råde deg til å bo der i et år før du selger. Det her for å unngå skatt.
Leo Skrevet 13. januar 2013 #5 Skrevet 13. januar 2013 Evt. selge så fort som mulig for å få fradrag for tapet... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå