Gjest Seleena Skrevet 14. mars 2004 #1 Skrevet 14. mars 2004 Eg var ute å jogga i dag tidleg og kjente ein merkeleg følelse i korsryggen. Etterkvart så blei det til smerter, og smertene kjentes ut som menssmerter! Eg skal ikkje ha mensen før om 1½ veke. Eg har aldri i livet hatt smerter på denne tida før på denne måten. Eg blei både kvalm og slapp med det same òg........... Det er vekke no, men eg kjenner meg litt kvalm. Kva er dette?
punkyB Skrevet 14. mars 2004 #2 Skrevet 14. mars 2004 Jeg får vondt nede i korsryggen når jeg jogger for mye eller belaster den for mye på annet vis. Så kanskje du bare har overbelastet den ? Kanskje du bør bytte til bedre/andre sko ? Det som vil hjelpe er jo også å styrke rygg og magemuskulatur.
Gjest Seleena Skrevet 14. mars 2004 #3 Skrevet 14. mars 2004 Skona er gode og nye og eg jogga i terreng og ikkje på asfalt. Men smertene var som menssmerter.... Dei var ikkje som vanleg belastingssmerter (som eg har hatt før). Hadde litt smerter i hoftene og! :o Eg trudde først at eg kanskje kunne vore gravid eller noko som har med underlivet å gjere. Tanken streifa meg ofte........ Men kanskje du har rett. Kanskje det er belastning på eit vis?
punkyB Skrevet 14. mars 2004 #4 Skrevet 14. mars 2004 Skona er gode og nye og eg jogga i terreng og ikkje på asfalt. Men smertene var som menssmerter.... Dei var ikkje som vanleg belastingssmerter (som eg har hatt før). Hadde litt smerter i hoftene og! :o Eg trudde først at eg kanskje kunne vore gravid eller noko som har med underlivet å gjere. Tanken streifa meg ofte........ Men kanskje du har rett. Kanskje det er belastning på eit vis? Om du er gravid kan ikke jeg svare på :blunk: Du må vel bare se det an litt. Man kan jo få overbelastning på alle typer underlag - men lettere på asfalt. Kan jo være ved eggløsning også at man kan få ryggsmerter??
Gjest Seleena Skrevet 14. mars 2004 #5 Skrevet 14. mars 2004 Eggløysning ja.... Der sa du det. Eg har aldri kjent når egget løyser seg, så kanskje det er det eg kjenner? Men i ryggen? Buhu Tusen takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå