Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen (som nå er eks fordi han var utro) tar stadig kontakt og vil treffe meg. Han sier han vil være venner. Greien er at jeg har truffet en ny mann (noe eksen er klar over), og han sier han synes det er kjipt å tenke på meg med en annen. Men venner tenker vel ikke sånn om andre venner?!?!

Så skjønner ikke hvorfor han vil være venner med meg når han er sjalu, og synes det er kjipt at jeg har en annen nå.

Noen som skjønner greien?

Vi var aldri venner før vi ble kjærester, så blir ikke akkurat å "ta opp igjen et vennskap" heller. Jeg forstår ikke hva han vil!!

Jeg sier at jeg ikke vil være venner, og da maser han bare om at han synes det er dumt og kjipt.

Jeg forstår ikke hva han vil meg. Og blir bare sliten av hele fyren. Hva ville du gjort?

Anonym poster: bf4b536c16e449142ca65376ccc139d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det rett ut. Du er en eks og er den del av min fortid. Jeg har startet et nytt kapittel og vil ikke at du skal være en del av det. Vi er ekser ikke venner. Ha et fint liv.

• Liker 1
Skrevet

Han er kanskje eiesyk? Vil ikke at noen andre skal ha deg, selv om han selv ikke vil ha deg. For annet enn å få bekreftelse på at noen liker han muligens. I tillegg var han utro...

Jeg ville nok sagt at jeg ikke vil ha kontakt med han. Om han hadde mast, hadde jeg ignorert.

Skrevet

Drit i han. Utro folk er verdiløse.

• Liker 1
Skrevet

han vil komme innpå deg for å få deg til sengs igjen sikkert

Anonym poster: 736edd432410c749d3c161de6c56d495

• Liker 2
Skrevet

Eksen (som nå er eks fordi han var utro) tar stadig kontakt og vil treffe meg. Han sier han vil være venner. Greien er at jeg har truffet en ny mann (noe eksen er klar over), og han sier han synes det er kjipt å tenke på meg med en annen. Men venner tenker vel ikke sånn om andre venner?!?!

Så skjønner ikke hvorfor han vil være venner med meg når han er sjalu, og synes det er kjipt at jeg har en annen nå.

Noen som skjønner greien?

Vi var aldri venner før vi ble kjærester, så blir ikke akkurat å "ta opp igjen et vennskap" heller. Jeg forstår ikke hva han vil!!

Jeg sier at jeg ikke vil være venner, og da maser han bare om at han synes det er dumt og kjipt.

Jeg forstår ikke hva han vil meg. Og blir bare sliten av hele fyren. Hva ville du gjort?

Anonym poster: bf4b536c16e449142ca65376ccc139d3

Greia er at han prøver å kontrollere deg. Vil ha inflydelse på livet ditt.

Kan godt være at han ønsker å ha deg tilgjengelig for tilfeldig sex når han føler for det.

Send han en melding om at du ikke har behov for hans "vennskap", deretter blokkerer du han på hele linja. (Telefon, e-post, facebook, etc.)

Og ikke bry deg om han. Gi faan i det om han prøver å spille på samvittigheten din, klore seg fast, etc.

Du definerer hvem du vil ha i ditt liv, han har ingen naturlig plass der.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...