Gå til innhold

Idrettsgallaen. Værste konformdr**** som finnes ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er Idrettsgallaen noe av den værste konformdriten som finnes ? Jeg blir skikkelig forbannet når jeg ser på Idrettsgallaen. Det er jo helt sinnsykt. Rart som det kan høres ut, så greier jeg ikke helt å presisere hva som ikke stemmer, det er noe mere abstrakt og helhetlig. Noen som greier å sette fingeren på hva som er galt med denne "gallaen" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er pga det faktum at vi her snakker om "Fiffen" som mer eller mindre hyller seg selv. Viser seg fram for verden og forteller hvor gode de er og hvor mye høyere de står enn "oss vanlige".

Enig i at det blir alt for pompøst og heslig.

Vi snakker om folk som tjener mer penger på én måned enn en gjennomsnittlig nordmann tjener på flere år.

:kvalm:

Anonym poster: 40e8fdaeab48e37b5ce767279934f923

Skrevet

Idrettsfolk bør konkurrere på idrettsbanen. Noe av moroa forsvinner når det skal sitte en jury og bestemme om en person er flinkere til å gå på ski enn en annen er til å spille fotball. Alt mens noen "eksperter" sitter og kaster terning og forteller oss hvem som har den fineste kjolen, akkompagnert av dårlig musikk. Drillo har rett, idrettsgallaen er noe fjas.

Anonym poster: 747ecb8e2da154cb957a048e3e55eafe

• Liker 3
Skrevet

Er det noen som egentlig ser på den? Den er jo omtrent like interessant som komiprisen, gullfisken og alle de andre kunstige og poengløse prisutdelingene som bare er interessante for de som sitter installert og får pleiet egoet sitt litt.

Anonym poster: b3868b788a94decb68d715d7eeaba5f4

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som egentlig ser på den? Den er jo omtrent like interessant som komiprisen, gullfisken og alle de andre kunstige og poengløse prisutdelingene som bare er interessante for de som sitter installert og får pleiet egoet sitt litt.

Ja, jeg elsker idrettsgallaen jeg! Men det kan være for at jeg er såpass sportsinteressert da..

Årets idrettsgalla ble en stor sippekveld for meg da pga Dale Oen, tårene rant jo non stop. Synes det var høydepunktet den kvelden, når han ungarske svømmeren holdt tale til Dale Oens familie:)

Synes ikke det er noe pompøst over gallaen jeg.. Vi har da en haug med fantastiske idrettsutøvere her i Norge, er det så galt å tilegne en egen kveld til de hvor de kan hedres for sine prestasjoner gjennom året?

• Liker 2
Skrevet

Jeg var publikum på idrettsgallaen i år. Satt på tribunen, og jeg må si jeg hadde nytt det bedre om jeg satt i sofakroken hjemme. Jeg satt ganske langt nede på tribunen, og maken til ufordragelige, høylydte, fulle folk som satt på gulvet der og spiste treretters med drikke til, stivpyntet i gallakjole/dress er det lenge siden jeg har opplevd. Var bare trist å se på. Spesielt når de skulle hedre Alexander Dale Oen. Enten satt de og gapkrattet/skravla/gaulet/viftet febrilsk med norske flagg/drakk eller så satt de med nesa nedi iPhonen sin. Tror mesteparten var folk som var der på firmafest/sent julebord, unntatt de som satt nærmest scenen som var kjendiser og statsministeren osv.

Anonym poster: e6308809f313b70a6cd4db16f54febe4

Skrevet

Helt enig! Prisutdelinger er bare noe fjas. Det er patetisk at en liten jury, bestående av folk innen kultureliten skal sitte og bestemme hvem som fortjener å vinne. Hva slags betydning har det for folk flest, at eliten hyller eliten med tåpelige priser? Prisutdelinger er kun interessant for de som vinner, for da får de vist seg frem og dyrket egoet sitt enda en gang.

Anonym poster: 69072ca28868556a5536574db10dc0d8

Skrevet

Ja, jeg elsker idrettsgallaen jeg! Men det kan være for at jeg er såpass sportsinteressert da..

Årets idrettsgalla ble en stor sippekveld for meg da pga Dale Oen, tårene rant jo non stop. Synes det var høydepunktet den kvelden, når han ungarske svømmeren holdt tale til Dale Oens familie:)

Synes ikke det er noe pompøst over gallaen jeg.. Vi har da en haug med fantastiske idrettsutøvere her i Norge, er det så galt å tilegne en egen kveld til de hvor de kan hedres for sine prestasjoner gjennom året?

Applaus-smiley!!!

(husker aldri hvordan lage den fra mobilen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...