Gå til innhold

Kjæresten ønsker seg headset med mikrofon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten ønsker seg et trådløst headset. Problemet er at han gjerne vil at det skal være en med en lang mikrofon, dere vet sånne som er i det ene øret med en mikrofon helt til munnen nesten. Men greia er at jeg ikke vet hva jeg skal søke etter på google. Fant noe som heter Voyager Legend og ser slik ut: post-37809-0-91106100-1358092039_thumb.j

Men tror den bør være lenger hvis den skal falle helt i smak hos kjæresten (selv synes jeg noe lenger vil bli drit stygt, menmen og pyttpytt)

Legger til at den ikke skal være altfor dyr heller, kanskje ikke mer enn 500 til og med.

Anonym poster: 89d57f990ec303a0bb4e28cff0f9d976

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal han bruke det til a?

Anonym poster: d581d2373b00cd8a0526a82b7e876bcf

Skrevet

Selv om denne har ledning så er den mye bedre enn trådløs. Trådløse klarer ikke å ha spilllyden i headsettet så han må ha volum på Tv'en, noe som gir mye bakgrunn støy for de andre gamerne.

Dette headsettet gir surround lyd og du kan styre både volum på spill og de andre gamerne separert. De er de beste jeg har hatt: http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/TRIAX180/tritton-ax180-gaming-headset-ps3-x360

Skrevet

Det skal helst være sånn som på bildet, hva kaller man det igjen? :-p sånn i det ene øret bare :-p

-TS

Skrevet

Det skal helst være sånn som på bildet, hva kaller man det igjen? :-p sånn i det ene øret bare :-p

-TS

Trådløst headset med Bluetooth.

Skrevet

Til iphone 4s

• 4 uker senere...
Skrevet

Den første Plantroincsen der oppe er vel den som er regnet for å være blant de beste bluetooth-headsettene. Selger den en del som selger i en elektronikkforretning og har aldri fått klager på den.

Skrevet

..............Trådløse klarer ikke å ha spilllyden i headsettet så han må ha volum på Tv'en, noe som gir mye bakgrunn støy for de andre gamerne.

..........

Ehh...det er feil. I hvert fall fra et generelt synspunkt. Mitt trådløse headset klarer dette helt fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...