Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2004 #1 Skrevet 14. mars 2004 Endelig har jeg funnet noe jeg liker, og i tillegg liker baade svigermor og mor til to av brudepikene denne. Det er den til hoyre paa bildet: http://www.next.co.uk/items/X33/shotzoom/4.../M34064X33w.jpg Hva synes dere? Denne kjolen kan jo evt. brukes ved senere anledninger - daap, andre bryllup, selskaper.
Pip Skrevet 14. mars 2004 #2 Skrevet 14. mars 2004 Søt! Og så synst eg det er kjekt når brudepiker ikkje vert altfor 'dokkete' - med marengskjolar og sånn - så eg synst def. dette var eit godt val!
Gjest MrsL Skrevet 14. mars 2004 #3 Skrevet 14. mars 2004 Den var kjempesøt :-) Hvor har du funnet den?
Saeria Skrevet 14. mars 2004 #4 Skrevet 14. mars 2004 Kjempesøt kjole, og det er jo en kjempebonus at den kan brukes ved andre anledninger også. :D
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2004 Hyggelig at dere liker den. Fant den paa Next, samtidig som svigerinnen min (fant det ut etterpaa!). Next er en kjedebutikk oog finnes i hele Storbritannia(for de som ikke vet det), og de har mange andre brudepikekjoler ogsaa (og antrekk til brudesvenn).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå