Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen hvor skuffet jeg er!! Typen min er ikke den mest romantiske, ikke den mest omtenksomme, men jeg har gitt mange sjanser, og tenkte at n skjerper han seg sikkert. Jeg ble 25 i dag, jeg ringer ha og spør "skal vi stikke ut og feire i dag, bare jeg og du?" Og han bare "hva feire....." Og når jeg sa at jeg har jo bursdag, ble han helt perpleks,og greier i tillegg å si at han har middagsplaner med kompiser som han ikke vil avlyse, fy faen så sur jeg er!! Middagsplaner med kompiser har han ofte, som regel hver helg,jeg har aldri blitt invitert ned på det, han lever som om han var singel, jeg skjønner ikke hvorfor han vil ha et forhold :cry:

Anonym poster: ebf0a869bb6842e63b48905ebef0d40f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ikke bra.

Men mange menn er ganske sløve med sånn.

Du må fortelle han hvordan du føler det i klartekst, for han forstår mest sannsynlig ikke hvor ille du syns det var.

Og så må du fortelle han i klartekst at du forventer at han gjør det godt igjen med å feire bursdagen din en annen dag i stedet, og at du er veldig såret og forventer en fin bursdagsgave.

Desverre.

Og så må du spørre han hvorfor han ikke vil ha deg med når han er med venner. For om det fortsetter, så har dere problemer.

Anonym poster: ac0d76017c3b04b500efc118a73d37e4

Skrevet

Skjønner at det er en kjip situasjon, men neste gang ville jeg nok prøvd å avtale litt i forkant.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Gjest linsina
Skrevet

GJØR DET SLUTT, DUMP HAN!!!!! :kjefte:

Neida, men jeg synes det er dårlig gjort av han. Høres ikke ut som at han bryr seg så mye. Hvor lenge har du vært sammen med denne fyren?

Skrevet

En ting er å glemme bursdagen til dama. Men da burde han dumpe kompisene og ta deg ut istedet. Noe annet høres helt merkelig ut.

Ikke en kompis ville dømt han for å si: Shit! Glemte at dama har bursdag. Jeg må ta henne ut på restaurant og feire henne. Tror faktisk flere vil stille spørsmål til at han sier: Dama har bursdag i dag, men jeg vil heller henge med dere.

• Liker 9
Skrevet

Jeg skjønner at du er skuffet!

Har selv bursdag i løpet av januar og sa fra til kjæresten min at jeg ønsker å gå ut og spise den dagen. Ofte det som er greit å gjøre. Siden bursdager ikke alltid er like viktige for en selv som for den man er sammen med.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna og sagt klart i fra om at sånt er helt uakseptabelt.

Gratulerer med dagen forresten :-)

Skrevet

er du helt sikker paa at det er en kompis? virker jo som de har mer et forhold en du og typen har

Anonym poster: eb4743c4fdb4ca420a0f72695f6b8342

Skrevet (endret)

Fy faen for en respektløs "kjæreste" du har. Er en random beer-night med kompiser viktigere enn kjærestens bursdag? Ja, litt av fin fyr. Nesten så jeg begynner å nynne på "my endless love"...

Romantisk: Nei!

Omtenksom: Har han i det hele tatt hørt om dette ordet før?

Respektfull: Ikke engang om du legger godviljen til.

Hva ser du egentlig i denne mannen siden du gir han sjanse på sjanse uten at han noen gang oppfyller?

Finn deg en som faktisk bryr seg om deg. Som klarer å være oppmerksom nok til å ikke glemme bursdager og kan være romantisk og kan være såpass raus med damen han liker at han gir deg fine komplimenter og kommentarer.

Endret av Pene sko...
  • Liker 6
Skrevet

Det viser bare at du er veldig lite viktig for han! Man glemmer ikke bursdagen til kjæresten sin, de fleste ville vel tenke på både gave og feiring god tid i forveien. Han har driti seg ut, og han gidder ikke engang legge seg flat og prøve å rette opp.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna og sagt klart i fra om at sånt er helt uakseptabelt.

Gratulerer med dagen forresten :-)

:skratte:

Anonym poster: 2d4888131b92e7a2ef68cf4f6bbb3a19

Gjest LineaAlba
Skrevet

Jeg hadde begynt å grine, og ville tenkt at jeg ikke hadde noen særlig verdi i hans øyne. Og så hadde jeg tenkt at han kanskje planlegger en overraskelse.

Gjest Lurifix
Skrevet

Greit nok å ikke være romantisk eller særlig omtenksom, men å glemme bursdagen til kjæresten sin og i tillegg si sorry mac men jeg vil heller spise med gutta. Høres ut som du kun er en vagina for han.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...