Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg har et par dongeribukser som jeg vil farge (synes de ikke ser ut i måneskinn lenger, selv om de er fryktelig gode å gå i), men jeg lurer på hvor jeg får tak i farge, og hvilken jeg skal velge? Vil ha de ganske så mørkeblå helst, ikke sånn ekkel knallblå 501-farge (den ser heller ikke ut i måneskinn). Husker at JC solgte en form for denimfarge for et par åt tilbake, men har ikke sett det på evigheter nå. Noen som har noen tips? Heldigvis er sømmene ganske mørke, så det skulle ikke by på noen problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jernia har en tekstilfarge i en nyanse som heter "Demin".

Finnes sikkert flere steder, men jeg husker bare at jeg har sett dem på Jernia.

Skrevet

Husker mamma farget mine bukser en gang, tror buksene var blanding av bomull/denim med strech, kjøpt på jc. hun hadde kjøpt en denim-farge på jernia, og kan ikke si at resultatet ble så bra på mine bukser! synes fargen rett og slett ble stygg, kunne likegodt hatt buksene slik de var, lyseblå, en slitt farge med hvitt i... Men kan jo hende resultatet blir annerledes på en ordentlig denim bukse?! Dessuten farget mamma flere plagg samtidig, kan det hatt noe med den dårlige fargen å gjøre?? Dette er nå..hm...3 år siden, så det kan jo hende at fargen har blitt bedre også!

Lykke til ihvertfall!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror ikke resultatet vil bli så vellykket. Dongri stoff er så ujevnt i fargen (hvitt og blått), noe som ikke har noe å si for fargingen, men den fargen som kommer ut vil bli bare blå... og det ser veldig rart ut.

Skrevet
Jeg tror ikke resultatet vil bli så vellykket. Dongri stoff er så ujevnt i fargen (hvitt og blått), noe som ikke har noe å si for fargingen, men den fargen som kommer ut vil bli bare blå... og det ser veldig rart ut.

jepp, det var slik min bukse ble! :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...