AnAngel Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Har en tørketrommel som er knapt 1 år gammel. I det siste har sikringen slått seg av når jeg har tørketrommelen i gang. Tørketrommelen blir kokvarm. Har rengjort filterbeholderen og kondens"greien", så jeg regner med at det er noe galt med tørketrommelen. Spørsmålet er egentlig hvem jeg kontakter? Butikken hvor tørketrommelen ble kjøpt? Evt. andre tips til hva som kan være galt?
Heart7086 Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 spør der du kjøpte tørketrommelen, enkelt å greit
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 Har du også renset lofilteret som sitter inne i maskinen? Altså, det filteret man skal rense ca hver 30. gang maskinen brukes? Skal være en påminningslampe for dette på maskinen din. Anonym poster: 1ad64e841dc5a57bee0d4961528cbbcd
orgus Skrevet 14. januar 2013 #5 Skrevet 14. januar 2013 Hvis du har noe annet på samme kurs som trommelen så kan det totale strømforbruket gjøre at sikringen går. Spesielt hvis det er en 10A-kurs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå