AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Jeg har en del pent brukte og ubrukte klær, sko, vesker m.m. som jeg aldri bruker og som jeg like godt kan selge. I det siste har jeg hørt om bloppis.no, er det noen av dere som har forsøkt å selge ting der og kan anbefale det? Er det bra muligheter for å få solgt, er kjøperne seriøse, hvordan gjør dere det med frakt og så videre. Det jeg skal selge er en blanding av merkeklær og litt dyrere enkeltplagg, vesker m.m. fra kjedebutikker. Anonym poster: 2d239de444254a68f19db10b7fa6ea8b
Wonders Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 (endret) Jeg la ut mine designerplagg som er blitt for små, men etter første tiden med betaling gikk ut, så fjernet jeg alle mine klær da ingen ble solgt. Jeg kjøpte en veske og en parfyme derfra. Begge viste seg å være fake!!! Jeg rapporterte til bloppis.no, og de ordnet opp tvert. Så det er bra side, men selgerne er ikke like bra etter mine erfaringer... Uten paypal hadde jeg mistet pengene mine. Endret 14. januar 2013 av Wonders
Gjest Borghild Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 Låner tråden litt, er ikke bazaar også en sånn side? Har noen klær jeg aldri har brukt som jeg like gjerne kan selge. Merkelappen henger på. Ikke designerplagg da. Er det best å legge ut på bazaar eller finn da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå