Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Jeg lurer på noe ang den som har vært utro eller er utro mot sin partner. Er det normal å snakke nedlatende om sin elsker/elskerinne til sin partner. Sette denne personen i et dårlig lys, for å prøve å slippe unna med at man har vært/er utro. Håper noen med erfaring har lyst til å svare.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 (endret) - Endret 17. januar 2013 av Uanonymbruker 2
Ferny Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Nei, jeg forlot min partner for han jeg var utro med. Likte ganske opplagt han bedre - hvorfor skulle jeg ellers ligge med han? 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Hvorfor skulle det hjelpe på saken min? Det blir da bare verre for partner dersom en kødd er et fint tilskudd i livet ens. Anonym poster: 34960c8703dc262f036a4ba7cbb41ddc
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2013 #5 Skrevet 13. januar 2013 Jeg lurer på noe ang den som har vært utro eller er utro mot sin partner. Er det normal å snakke nedlatende om sin elsker/elskerinne til sin partner. Sette denne personen i et dårlig lys, for å prøve å slippe unna med at man har vært/er utro. Håper noen med erfaring har lyst til å svare. Ja, det er vanlig. Han snakker drit om dama til andre, drit om andre til dama. Alltid herlig når de involverte damene ender opp med å snakke sammen og finner ut at det er han som er en møkk. Jeg møtte en av mine beste venninner i en slik situasjon Nå har vi det bra, og han skamrødmer fremdeles når han ser oss.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2013 #6 Skrevet 13. januar 2013 Jeg mener hvis du ble konfrontert av din partner at du var/er utro. Og du ikke vil innrømme utroskapet . Din partner vet på en måte at du ikke forteller sannheten og din partner spør om du er utro med den personen. Vil du da snakke nedlatende om denne personen for å slippe unna mistanken.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 (endret) - Endret 17. januar 2013 av Uanonymbruker
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #8 Skrevet 13. januar 2013 Vil du da snakke nedlatende om denne personen for å slippe unna mistanken. Jeg tror det er smartere å virke uinteressert. Og jeg snakker ikke uberettiget dritt om folk uansett. Anonym poster: 34960c8703dc262f036a4ba7cbb41ddc
Gjest LineaAlba Skrevet 13. januar 2013 #9 Skrevet 13. januar 2013 Jeg lurer på noe ang den som har vært utro eller er utro mot sin partner. Er det normal å snakke nedlatende om sin elsker/elskerinne til sin partner. Sette denne personen i et dårlig lys, for å prøve å slippe unna med at man har vært/er utro. Håper noen med erfaring har lyst til å svare. Høres ut som et lurt triks som en luring lett kan bruke.
Steinar40 Skrevet 13. januar 2013 #10 Skrevet 13. januar 2013 Jeg mener hvis du ble konfrontert av din partner at du var/er utro. Og du ikke vil innrømme utroskapet . Din partner vet på en måte at du ikke forteller sannheten og din partner spør om du er utro med den personen. Vil du da snakke nedlatende om denne personen for å slippe unna mistanken. Det er sikkert en vanlig taktikk vil jeg tro.
Gjest missEva Skrevet 14. januar 2013 #11 Skrevet 14. januar 2013 Eksen min snakket nedlatende om hun han var utro med til meg, bare for å prøve å unngå å bli avslørt som en utro dritt. Det funket ikke, han ble avslørt likevel...
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #12 Skrevet 14. januar 2013 Eksen min gjorde det hver gang, slik jeg oppdaget det. Han gjorde det på eget initiativ, og spesielt grov styggprat om dem etter jeg spurte om han hadde tapped that. Anonym poster: 0354b1ae0b0f1974f06b5e2410c2ec0d
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2013 #13 Skrevet 14. januar 2013 Eksen min snakket nedlatende om hun han var utro med til meg, bare for å prøve å unngå å bli avslørt som en utro dritt. Det funket ikke, han ble avslørt likevel... missEva. Hvordan ble han avslørt?
Gjest missEva Skrevet 15. januar 2013 #14 Skrevet 15. januar 2013 missEva. Hvordan ble han avslørt? Vel.... For å gjøre en kort historie lang: Hun er ei utrolig slu dame som titt og ofte oppsøkte både meg og han. Hvis jeg sa til eksen min at hun hadde tatt kontakt sa han alltid at hun kunne brenne i helvete, at han hatet henne osv. Jeg tenkte som så at om det hadde vært min eks som tok kontakt med han så hadde jeg enten ikke brydd meg eller så hadde jeg bedt han om å gi F i å kontakte han. Men eksen min ville ikke det, selv hvor mye jeg ba om det. Etter mange måneder sammen fikk jeg endelig sjangsen til å snoke litt på facebook, og der så jeg en samtale de hadde. Jeg konfronterte han, men fikk til svar at de ikke hadde snakket sammen. Selv om jeg sa at jeg hadde sett samtalen de i mellom. Etter dette begynte han å logge av bare han skulle på do, hadde alltid passord på pc og mobil samt snudde både mobil og pc bort fra meg når han skulle se på det. Etter enda noen måneder fattet jeg igjen mistanke. I allefall etter at jeg fikk melding på FB om at de hadde pult den og den dagen. Magefølelsen min sa at jeg ikke kunne stole på han så jeg snakket med felles venner av meg og eksen hans. De hadde selv tatt de på fersken opp til flere ganger. Han har blitt konfrontert MANGE ganger, men han har enda ikke innrømmet noe, enda det er 5 personer som har tatt de på fersken. Har lært å stole på magefølelsen min om det skulle være noe jeg fatter mistanke med. I allefall aldri stole på en mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå